Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
mure selline, et kolmandalt neljandale üleminekul võtab tuurid korraks üles ja alles siis vahetab käigu. ehk teisiti öeldes vahetab käigu aeglaselt. sama teeb käsitsi vahetusel. mingi imelik mõttepaus vahel.
oskab keegi tark head nõu anda ?
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
põhiliselt just suuremal kiirendamisel.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
sain teada, et kolmanda käigu pakk libiseb. oskab keegi öelda palju rem. maksma võiks minna ? või soovitada head mõõduka hinnaga rem. meest
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
mul 400 ml sama viga aga teise ja kolmada vahel hoolduses tehti kindlaks et sadenoid klapp jääb kinni ja hilineb avanemise ja sulgumisega kuni 1,5 sek see on käiguvahetusel suur aega ja sellest ka tekib tühimik
aga remont suht kallys kuna uus plokk tervikuna on pea sama mis kogu kasti hind aga saab ka neid eraldi vahetada lihtsalt see aeganõudev töö tuleb lahti arutada klapp välja ja hakata järjest proovima kus ja mis vigane on.no nii räägioti mulle seal ma nüüd ei teagi kas nii on see lugu õige või saab ka lihtsamini.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
olen nüüd aasta sõitnud selle veaga ja hullemaks pole läinud. kui endal peaksid remondi ära tegema siis anna kindlasti teada kuidas ja kalliks läks.
olen käinud erinevaid käigukasti rem. kohtades rääkimas siis kõik tahavad kastile täit rem. teha, see vale. ainult jah käigu ümbervahetus venitab natuke, mitte käigud ei libise.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
no mullegi nad hakkasid ajama et võtame kasti maha ja teeme täieliku puhastuse ja kõik timmi ja ennustasid töö kogu summaks mingi umbes 1000e kuskil ja sellele eenevalt üks tartk töökoda ütles et sada prossa on viga turbiinis lasin siis turbiini korda teha aga noh tutkitki siis opli vanal suu kinni...nii et asiajd äärmusest äärmusse aga läti piirist kuskil 150 km pidi olema mingi kõva koht kus tehakase ainult automaata mingid venelased ja kui nüüd aega saan võtan mõne sõpsi kaasa kes hästi venekeelt räägib ja käin seal ära,siis sab vast ikka kindlasti teda milles asi on.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
no lätakad vast vähe sootsamad vennad kah, anna siis käigust teada !
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
nu seda aja värki ma ei tea jah mulle niiöelda targad ütlesid seda aga R129 tundub et sul lätiga kogemust kuda seal asi käib siis ja kas on kasu siis üldse sinna minekust
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Nad tegelevad kastide remondiga, õigemini nende taastamisega. Vana neile uus vastu.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
on sul järsku aimu mis hinda ml400 saja kast seal jääda võib või saad ehk mingid kontaktid mulle sebida et asja uurida
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Oli vist ca 2000€ + transport + kast maha peale + õli. Milleks murda sisse lahtisest uksest - hüdroploki vahtus ja remont kokku läheks üle poole odavamalt ju.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
aga oskad ehk soovitaad kus ja kes teeks selle remondi ära nii et töö ka kestaks,sest seal kus ma käisin seal ei tahaks lasta enam kasti poole vaadatagi
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
kas said kasti korda või veel mitte ?