Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Mõtlesin saksast otsida oma pensionärist isale heas korras (mille eest olen nõus üksjagu peale maksma) W124 või W202 diiselautomaadi.
Ainus väga oluline küsimus on, et kummaga oleks ülalpidamine soodsam?
Kaaluksin ka W210t, kuna heas korras eksemplarid ei ole saksas eriti kallimad W124st, ilmselt seepärast et viimased on haruldasemad, kuid ülalpidamine sellel, mis on minu peamine kriteerium, on kindlasti kallim, või mis?
Tänud ette nõu eest!
Henry
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
uuemat ikka kallim pidada. aga kui auto hea ja hind hea, siis vahet pole kumma võtad.
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Minu 1999a. W 210 on küll odav sõita olnud senised 4 aastat. Suurim mure kere on hoidmine/hooldamine - käiguosa ja mootorit pole selle aja jooksul näppinud. Piduriklotsid ja filtrid/õlid on lihtsalt kulumaterjal igal autol. Määrav on isendi seisukord ostes ja sellest lähtugi. Isiklikult ostsin enda oma nati turu keskmisest kallimana aga ei kahetse.
EDU!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
124 mugav pill kui tehniliselt korras.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Mina võtaks 97-2000a w202.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Kui auto mahutavus/suurus oluline ei ole, siis mareki soovitusele +1.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
uuem on ägedam tõesti, kuid ma soovin just võimalikult madalaid ülalpidamiskulusid, kas keegi on äkki mõlemat omanud ja oskab neid võrrelda?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
124 on odavam ülal pidada, romulast saab kasutatud juppe koormate kaupa mõne euro eest, kuna neid autosid nii palju.
202 puhul on romulajupid ka kirved. Lisaks on 202 väiksem. Näiteks kasutatud 202 ukse eest on täiesti norm tegevus kusida 4 kuni 7 korda rohkem raha kui 124 oma eest jne...
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(22-11-2011, 11:09 PM)MadBiker Kirjutas: uuem on ägedam tõesti, kuid ma soovin just võimalikult madalaid ülalpidamiskulusid, kas keegi on äkki mõlemat omanud ja oskab neid võrrelda?
Olen omanud mõlemat, juppide hinnad enam-vähem samad. Kütusekulu on w202 kasuks (uuemad ja kaasaegsemad mootorid). Võta nt. www.ladu24.ee lahti ja võrdle kuluosi, saad täpselt teada.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
(22-11-2011, 07:59 PM)marek Kirjutas: Mina võtaks 97-2000a w202.
Miks just 97-2000?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(23-11-2011, 12:07 AM)T6nu Kirjutas: (22-11-2011, 07:59 PM)marek Kirjutas: Mina võtaks 97-2000a w202.
Miks just 97-2000?
Facelift, smartkey, can-bus, uued mootorid...
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
(22-11-2011, 11:55 PM)marek Kirjutas: Olen omanud mõlemat, juppide hinnad enam-vähem samad.
Juppide hinnad samad, aga kas oli ka märgata erinevust vastupidavuses, ehk et kui tihti üldse remonditöökoda külastama peab?
Henry
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
23-11-2011, 11:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2011, 11:59 AM ja muutjaks oli apsik.)
Omadest kogemustest. Kuna perekonnas on olnud nii ühte kui teist. Endal siis olnud 89 W124 200D, 91 W124 300D, 95 W140 350TD, 95 C124 E200 ja (hetkel 92 W124 300TD - parim W124 diisel) ning "peavalu" W202 96 200D. Kui leiad korraliku W124 kuni aastani 1993, siis on see igast küljest parem kui w202.
1. W124 on suurem ja mugavam.
2. Kuni 1993 kasutati veel autode tootmiseks metalli - peale seda ainult roostetavat käkerdist.
See kehtib kõikide Mercedeste kohta (kaasa arvatud W124 93-95).
3. Kui veel diisel, siis W124 diisel on kordi odavam hooldada ja remontida kui W202 lucase käkerdisi. Veermiku remont peaks olema samas hinnaklassis.
W124 iga kell .....
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(23-11-2011, 11:29 AM)apsik Kirjutas: Omadest kogemustest. Kuna perekonnas on olnud nii ühte kui teist. Kui leiad korraliku W124 kuni aastani 1993, siis on see igast küljest parem kui w202.
1. W124 on mugavam.
2. Kuni 1993 kasutati veel autode tootmiseks metalli - peale seda ainult roostetavat käkerdist.
3. Kui diisel, siis W124 diisel on kordi odavam hooldada ja remontida kui W202 lucase käkerdisi. Muudest elektoonilistest kaladest rääkimata.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Ei oska ise eelistada kumbagi- olen sõitnud classic C180 ja täisvarustuses C 280-ga. Mõlemad sõitsid väga mõnusalt. Roostega ei olnud ka probleeme- peale B osa esitiibade, mis väga tugevalt roostetasid ikka. Miinuseks ehk kütuse kulu mõlema auto puhul (selles suhtes 280 isegi parem). Mingi C 250 diisel on ilmselt märksa ökom.
Paar W124-ja on mul ka olnud. Kütusekulu on kindlasti suurem- ka 3.0 diisel ei ole tegelikult eriline ökopill. Muidu sõidavad täitsa hästi, koostekvaliteet on väga hea ja heas korras 124-ja võib ka edasi pärandada- need autod lihtsalt kestavad.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
ma ei hakka uut teemat teemat tegema aga oskate midagi rääkida w202 2.2 diisel 92kw autost ? 1998 aasta
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-11-2011, 12:34 PM)MadBiker Kirjutas: ...
Ainus väga oluline küsimus on, et kummaga oleks ülalpidamine soodsam?
...
Soodsam on ilmselt 124. Selle kuluosad on täna oma hinnapõhjas.
E vs C, siin on küsimus maitses. E on mahukam, C väiksem-kergem-ökonoomsem. Kuigi rääkida MB puhul ökonoomsusest on minu arvates tobe - koonerdamiseks on teised autod.
124 vs 210... Kodanikud siin räägivad, et punni remont on kaks korda kulukam, kui 124-l. Ma veel ei oska kinnitada, kuid väike tendents sinnapoole on ka meie majas juba tunda. Roostetab 210 igatahes kiiremini ja halvematest kohtadest . Samas on ta veidi avaram ja üldiselt mugavam, milles on oma osa tõrkealtitel elektrilisadel.
Ega siin muu aita, kui teha üks prooviring kõigi kolmega. Mis tagumiku järgi on, seda tasubki otsima hakata.
Kuigi ma usun, et ühel pensionäril võiks tõepoolest Mareki soovitatuga üsna mõnus kulgeda olla nii tagumiku- kui rahakotitunde järgi.
2,2 CDI on üks petlik mootor - alguses jätab särtsaka mulje, kuid tegelikult on parasjagu tuim tükk. Aga kui mootori iseloomuga leppida ja sõita mõistusega, siis on hämmastavalt väikese januga.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui see pensionär peaks ksukilt teise pensionäri käest, kes sai selle kuskilt kolmanda pensinäri onutütre elukaaslasest rekkamehe käest, kes palju Venemaal käib, kütust ostma hakkama või käima võitlemas diisli hinnapärast kuskil "kütuse" müügikohtades, mis päevavalgust ei kannata, siis unustagem see CDi kohe ära.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|