Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
15-11-2011, 10:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2011, 04:07 PM ja muutjaks oli mrpreester.)
Mul on MB c 200 elegance bensiin 1995 aasta 100 kw ja nimelt selline jama sellel on kniiöelda kahepaagi süsteem ja kui kütusenäidik vajub alla poolepaagi aut enam ei tööta ja s6iduaeg niiöelda loksutan ehk ajan kütuse lksuma hakkab jälle tööle korraks jääb selline tunne nagu pumpaks yhest paagist teise kütuse ära ja teisest esimesse tagasi ei pumpa olen vahetanud andurid ära ei aita kontrolinud pumpa pumba viga pole nyyd tegin kahe paagivahele vooliku nagu vanal pellarussil et jookseks yhest paagist teise kyte yle aga ikka jamab samamoodi ja kui auke tegin sain m6lemast paagist 15 liitrit kytet kätte seega ei saa olla et üks paak läheb tühjaks . kas kellegil on ka olnud sellist probleemi või äkki keegi oskab anda head informatsiooni.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Isegi piiblis pole nii pikka lauset. Ja mis ime mudel see "elegance mensiin" on?
Kurjajuur
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kas sa pidid bensiini kättesaamiseks mõlemasse paaki suisa augu tegema?
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
bmw-l on sama süsteem. paak kahe osaline ja üks pump pumpab teise ja sealt teine pump edasi.
paagi augustamise mõttest sain aru. teoorias võiks ju nii töötada küll. samas kui asi nii lihtne oleks, siis
jääb arusaamatuks, miks tehas on teinud mingi totaka kahe pumba süsteemi
miskit on arvatavasti jäänud "kahe silma vahele".
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
tegin jah selle voolikusysteemi aga ei aita ikka jamab. Nyyd saab s6ita ära napilt veernadpaagini . Midagi on kindlasti märkamata jäänud aga mis see on seda tahaks teada .
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Sama teema ja pole lahendust veel leidnud, räägitakse et tagasivoolu survega seotud see kuidagi??
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
jah mulle öeldi ka et tagasivoolu survega mingi teema aga viga leida pidi olema keeruline et p6hjuseid v6ib palju olla
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Sain vea teada! Nimelt kapoti all täpselt enne seda kus sisselaske voolik läheb pritsungi torusse selle vahel on yks hästi väike s6el ja see oli kinni.
Et kui kellegil peaks selline jama olema siis enamjaolt on pidavat see s6el/filter olema sodi täis.