Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Osadel masinatel saab faktorit öelda, teistel tuleb kõigil sama faktor peale panna.
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 117
	Teemad: 35
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tere taas,viga kõrvaldatud,pihusti vahetatud,leidsin rootsist vahetus pihusti 1800sek,teema seega otsas.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
		
		
		15-11-2011, 01:05 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2011, 01:09 AM  ja muutjaks oli wdb240.)
	
	 
	
		[/quote]
CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
[/quote]
BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks  pihustamisteks on vaja  minna  PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma  10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO. 
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse  ka  DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega  on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga  kudas pihustid töötavad, siis  paluks ka  minule  selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev  pihusti ilma  tagasivooluta. Kuidas  on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 759
	Teemad: 12
	Liitus: Mar 2011
	
Maine: 
1
	 
	
	
		CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
[/quote]
BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks  pihustamisteks on vaja  minna  PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma  10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO. 
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse  ka  DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega  on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga  kudas pihustid töötavad, siis  paluks ka  minule  selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev  pihusti ilma  tagasivooluta. Kuidas  on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
[/quote]
Ma ei oska sulle piezo pihusti tööd selgitada, aga minu teada neid täna keegi meie koduvabariigis ei ole võimeline remontima.