Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 320CDI mootori lisasoojendus
#1
Infoks siis niipalju, et tegemist sellise versiooniga, millel kella pole ning mis käivitub, kui väljas juba +6C kandis.

Tekkis mõte, mida siis targemad oskaks kas lahendada või maha laita või midagi paremat välja pakkuda.

Nimelt - kas oleks võimalik see lisasoojendus saada tööle välistemperatuurist sõltumata?? Ehk kui ma tahan lülitan autos olevast nupust ka siis sisse kui väljas +13 kraadi.

Teine küsimus - kas seda lisasoojendust on võimalik tööle saada ka enne auto käivitamist. Laur vist midagi oma vanal punnul ehitas mobla peale, aga kas midagi lihtsamat ka annaks välja mõelda, et lihtsalt hommikul korraks õue, nuppu ja käib??

Sellised mõttelennud siis...
320CDI - Väikevenna

Vasta
#2
Meie punni teemas on üks pilt, kus näidatakse kätte Webastot juhtiv pistik - eluneb keskkonsoolis. Oli vist x34...

Väitevalt tuleb ühele klemmile anda impulss ja elu ongi lill.

Mul pole olnud aega Benzworldi kaevata, kuid usun, et sealt võiks selle juhise leida.

Laur äkki mäletab, kumb (+ või -) tuleb peale anda sisselülimiseks? Kas pidevalt või ainult lülimise ajaks?
Tema ehitas mobiililt sisselülimise enda kunagisele.
Vasta
#3
Nii lill ei ole see asi mitte. Ahju saate tööle, aga edasi? Big Grin
Vaja tööle saada ka tsirkulatsiooni pump ja kliima. Lisaks tuleks lühistada ka see BI metall lüliti mis ahju tööle lülitab, asub ta ees radika kõrval ja kui auto ei liigu aga mootorist juba sooja õhku tuleb lülitab see bajebenn kohe ahju välaj..Big Grin

Saaks muidugi panna lihtsalt on off lüliti kuid väääga mõistlik oleks siiski taimer panna, telefon oli lihtsalt boonus, ja äärmiselt mugav.

Kui nüüd keegi tahab säärast lahendust nagu mul oli siis tuleb rahaga meelitada, selle asjanduse ehitamiseks kulub üsna mitu tundi tööd.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Kas Sinu endisel oli REST olemas? Sest seda ju vaja on: soojendav ahi, ventseade ja ringluspump peavad koos töötama.

Oled Sa kokku löönud, mitme rubla eest oled nõus enda varianti turundama? Ma seda mobiililt lülitamist pean silmas.
Vasta
#5
See ümberehitus maht sõltub mõneti auto väljalaske aastast tulenevatest tehnilistest erinevustest. Vanematel oli tõesti ees paremal radika juures temperatuuri lüliti, mis siis otsustas, kas on vaja või mitte lisa sooja. Uuematel otsustab KI (KOMBI-INSTRUMENT) plokk. Ehk siis kui vanem versioon, siis vaja eraldi kaabel anduri ja ahju vahele vedada. Uuemal pole selleks vajadust, sest niikuinii läheb juhe otse lülitist ahju.
Rest meid ei aita, sest kuidas sa seda REST-i aktiveerid. On küll võimalik ploki emaplaadi peale lülitile paraleel juhtmed joota ja seda siis imiteerida, kuid tegelikult on kõikidel kliima plokkidel olemas taga pistikus lisasoojenduseks äratus klemm. See ajab kliima ploki ülesse, lülitab ventilaatori I astmele ning reguleerib sooja. Probleem on ainult REST tsirkulatsiooni pumbaga. See ei ärka, kuna lisaahjul on oma pump. Siis tuleb seda ise äratama hakata releedega.
Et nagu LAUR ütles on seal ikka mitmed tunnid pusimist ja võib ka mitui päeva minna, kui ei tea täpselt mis teha vaja :-D

Vasta
#6
Oolrait, ma Sinu postitust tegelikult ootasingiEusa_clap Tänan selgituste eest.

Siin lähevad nüüd minu ja Marteni mured lahku - temal on uuem isend, meie HH on aastast 1996. Ehk meil ilmselt KI pilli ei puhu, temal aga võiks kogu elu ainult selle taktikepi järgi käiagi.

Sama küsimus Sulle: 1996 aasta S210, 2,9 pada, Elegance varustus, pliidinuppudega kliima (mäletad ehk seda, millel juulikuus oli -16 kraadi pakastRetard ahju arvates) - kaua sellele vajaliku ümberühendamise tekitamiseks kulub aega ja palju tuleb asju juurde panna.

Oled mõelnud vajaliku KITi koostamise, juhenditega varustamise ja minusuguste huvilistele müümise peale? Palju hinnaks tuleks?
Vasta
#7
Ma võin teha taimeri, võib ka osta kusagilt kas webasto või eberspächeri taimeri vahet eriti pole.
Telefoni lülituse tegin omale selleks, et ei kasutanud autot regulaarselt iga päev, samal ajal, nagu teevead inimesed kes hommikuti tööle sõidavad.
Taimeri ehituse võtsin ette, kuna ei leidnud kusagilt 210 originaal taimerit ja vanemad ei mahu õige kohapeale.
Auto poole võiks siiki wdb240 ettevalmistada, nii toimus see ka minu autol.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 129 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 524 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 815 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 841 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,037 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 758 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,033 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne