Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tere,
lugu on suhteliselt lihtne. Salongis on paha lõhn. Võimalik, et see on tulnud ahelsuitsetamisest vihmase ilmaga, mille vastu aitab korralik keemiline ja bensiinijaama katuse all suitsetamine.. kuid samas pole see päris selline lõhn. Ma arvan, lõhn tuleb ainult töötava mootoriga, seega äkki mootoriruumist.
Autoks on 320T CDI, 2001, kliimaautomaatikuga.
Ise olen kuulnud, et kapotitihend võib seda põhjustada..või äkki mõni filter? Salongifilter sai vahetatud kevadel, paraku ma ei osanud söefiltreid vahetada.
Vb. teemaväline, aga kliimaautomaatiku EC nupp põleb ja ei kao ära, kas vb seotud (kui ei, siis kommenteerida võib ikkagi )?
Kas keegi oskab äkki kommenteerida või õigele suunale juhatada?
Tänades,
Kalle
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
30-09-2011, 04:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2011, 04:08 AM ja muutjaks oli Randar.)
Kas oleks nagu niiskuse lõhn?
Kas sul aknad uduseks ei lähe kui EC tuli põleb?
Söefilter asub kohe tolmufiltri kõrval.
Kurjajuur
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Jah et mis lõhn see on? Muidu on raske midagi pakkuda.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Mõni näriline ehk sooja otsinud...
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Kui EC põleb ja ära ei kustu, siis konditsioneer ka ei tööta? Tühi?
Võib olla lekib R134a - minumeelest see haises ka natuke.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Aga haisu vastu saab hea keemiaga. Mul sai just otsa, oli siukses pritsis Odour vms. Piserdasin polstrid üle ja tunnikese pärast kõik kadunud, tavaline neutraalne asi, ei jätta mingit ebameeldivat sidruni või muud lõhna ka sisse. Ostsin Audi keskuse kõrvalt asuvast poleerimiskohast.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(30-09-2011, 09:42 AM)laf1247 Kirjutas: Kui EC põleb ja ära ei kustu, siis konditsioneer ka ei tööta? Tühi?
Võib olla lekib R134a - minumeelest see haises ka natuke.
Julgen vaielda. Mul oli peale suuremat remonti kogu süsteem tühi. Nupul tuluke aga ikka toimetas - kas siis põles või mitte.
Kui nupule vajutada ja tuluke ära kustub ega seal muud ei juhtugi kui lastakse teatud kohtadele elekter peale ja süsteem ärkab ellu. Pole seal ju mingit kontrolli kas on R134 sees või väljas.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
On ikka küll, tühjal või ka ülerõhus süsteemil kompressor ei rakendu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Aga vot saingi vastuse vist, sest kondi täitmise teema oli mul vahepeal üleval, kuid paraku ma ikkagi ei jõudnud seda korda saada.
Keemiline tuleb nii kui nii, kuid ei ütleks et see on selline lõhn.. see on selline.. mitte päris heitgaas ja mitte päris hallitus, kuigi mõlemad pole välistatud kunagi. Ma ütleks et see on selline keemiline lõhn.. ise mõtlesin et mootorist mingi hais, kuid täiesti võimalik et kliima.
Aga äkki keegi jagab lähemalt infot, mis see EC täpsemalt tähendab seal ning kus ma ta korda saaks? Ise olen täiesti ära armunud Lesvenisse, kes väga hea töö mu veermikuga tegid.. aga nemad vist konditsioneeriga ei tegele. Ma oletan muidugi, et ainult täitmisest ei piisa. Kelle poole pöörduda?
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Kui EC tuli põleb siis kliimat tööle ei rakendata. Väidetavalt peaks kütust kokku hoidma.
Ise sõidan nii talvel kui ka suvel kliimaga, hoiab salongi kuivana.
Kurjajuur
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-09-2011, 09:46 PM)Harry Kirjutas: ...
Aga äkki keegi jagab lähemalt infot, mis see EC täpsemalt tähendab seal ning kus ma ta korda saaks?
...
EC ehk Economy ei lase kliimapumbal (kompressoril) tööle minna. Muu süsteem üritab seatud temperatuuri hoidmisega hakkama saada. Mis kliimaautomaadi puhul lõpeb varem või hiljem täisvõimsusel vuhiseva ventilaatoriga.
Kas 210 oskab süsteemi tühjenemise üle kurta sedamoodi, et EC tuli põlema jääb, ei ole kindel. Kuigi siin oma loogika on - ka tühja (või lihtsalt mittepiisava rõhu) korral toimetab süsteem olemasoleva välisõhu piires. Täpselt nii, nagu EC funktsiooni korral.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
01-10-2011, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2011, 09:36 AM ja muutjaks oli laf1247.)
Kes veel huvi tunneb:
Hoia all REST nuppu umbes 5 sekundit ja vasaku AUTO nupuga liigud edasi, paremaga tagasi, uuesti REST nuppu vajutad väljud menüüst.
Veakoodide vaatamine:
Süüde sisse ning vasak pool HI peale ja parem LO peale, ja siis vajuta ja hoia üheaegselt REST ja EC nuppu umbes 5 sekundit. (selleks on 20 sekundit aega) REST nupu LED peaks hakkama vilkuma. Ekraan läheb pimedaks. Parema AUTO nupuga näitab esimese veakoodi, järgmise vajutusega järgmise jne.
Ning kes ei tea siis punase ja sinise noole korraga vajutamine paneb temperatuuri 22 kraadi peale
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Laf, päris huvitavad teadmised sul. Kõik toimis nagu reklaamitud, kuid veakoodid olid lühemad.. mõtlen et äkki lihtsalt kuvas 3 viimast numbrit?! Igatahes, mina sain veakoodideks 234 ja 241.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Aa ok, scratch that. Kuvatakse tegelikult Eb1 [-----] 234
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
kui meelde tuletada siis vist kuvas jah kolm viimast numbrit. Sul vist jh kliima tühi.
Ning peale täitmist, kliimapump vist ei rakendunud enne kui veakoodid kustutada.
Veakoodide kustutamine:
Peale kõikide vigade vaatamist, üheaegselt vajutada ja hoida mõlemat AUTO nuppu üle 2 sekundi.
Vasakule tuleb d ja paremale FF. Siis temperatuur normaalseks ja süüde välja.
Päikeseandur pidi peaaegu kõigil läbi olema.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(30-09-2011, 04:07 AM)kurjajuur Kirjutas: Kas oleks nagu niiskuse lõhn?
Kas sul aknad uduseks ei lähe kui EC tuli põleb?
Söefilter asub kohe tolmufiltri kõrval.
Kus asub tolmufilter? Kas mõtled neid tavalisi salongi filtreid?
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Päikeseandurist kuulen ma esimest korda? Kus kohas ta asub, milline ta välja näeb ja mis ta teeb?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Päikeseandur kõikidel kliimaautomaatidel, asub tavaliselt armatuuri keskel. 210 puhul kahe aknale puhumise ava vahel. Andur ise pole midagi muud kui päikese patarei.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
02-10-2011, 10:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2011, 10:31 PM ja muutjaks oli laf1247.)
Otsese päikesevalguse käes muudab temperatuuri natuke külmemaks ja ventilaatori pöördeid suuremaks.
Andur on see kõrgem osa.
Ta mõtleb jah tavalisi salongifiltreid.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(02-10-2011, 10:22 PM)Laur Kirjutas: Päikeseandur kõikidel kliimaautomaatidel, asub tavaliselt armatuuri keskel. 210 puhul kahe aknale puhumise ava vahel. Andur ise pole midagi muud kui päikese patarei.
Aga mis ta ülesanne on? Ehk siis, kas on mõtet ära vahetada?
|