Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
Tere!
Probleem on siis järgmine: auto ei käivitu ilma ohtra gaasi andmiseta, kui aga käima läheb saab gaasi vähendada üsna palju, aga niikui gaasi lahti lasen sureb kohe välja. Mootor suitseb ka tavalisest märksa rohkem.
Probleem tekkis pärast sega kui ma lasin käigukasti padja lahti, et vahetada leevenduspuksi, kui kasti padja tagasi panin ja autot käivitades ilmneski probleem. Ei oska öelda kas see on seotud sellega et mootor nüüd jebib, aga kahtlen sügavalt.
Kas auto reguleerib ise endal kuidagi segu? Äkki saaks olla mõne vaakumtoru probleem? Või kuskilt mõne juhtme probleem?
Ise otsisin küll vaakumi torudest ja etteandest viga, aga ei tähendanud küll mingeid probleeme!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kütust ikka kätte saab? Pöördesse läheb korralikult?
Teoorias on võimalik õlifiltri korpusega kütusetorud laiaks suruda, kui mootorit liiga palju tahapoole kallutada...
Isegi ilma elektrilise tühikäigutõsturita peaks mootor käima jääma. Vaata mootoriruum ja eriti KSP ümbrus üle - seal on ilmselt midagi lahti.
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
04-09-2011, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2011, 09:59 AM ja muutjaks oli r.k.)
(04-09-2011, 07:16 AM)v6sa Kirjutas: Kütust ikka kätte saab? Pöördesse läheb korralikult?
Teoorias on võimalik õlifiltri korpusega kütusetorud laiaks suruda, kui mootorit liiga palju tahapoole kallutada...
Isegi ilma elektrilise tühikäigutõsturita peaks mootor käima jääma. Vaata mootoriruum ja eriti KSP ümbrus üle - seal on ilmselt midagi lahti.
Kütust saab kätte aga ma ei tea kas piisavalt. Pöördesse läheb ja pöördes käib ilusti.
Veel on sümptomiks see, et kui pöörded nii madalaks lasta kui saab ja gaasi ühe koha peal hoida siis mootori pöörded kõiguvad.
Käivitudes käib ka mingi väga kahtlane hääl, sihukene, nagu käivitaks mootorit eetriga.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
04-09-2011, 12:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2011, 12:43 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Mis näoga on kett? Üle visanud ei ole?
Kõlin käivitamisel (kui see on pritsest) saab tulla kahel juhul: kui pritse on liiga varane või kui see on nii hiline, et süttib alles järgmisel töötaktil.
Praegu kõlaks nagu Väga Hilise pritse moodi... Aga kuidas see mootori kallutamisega on seotud, ei tea. Samas on seiskamisel kette üle visanud küll
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
(04-09-2011, 12:43 PM)v6sa Kirjutas: Mis näoga on kett? Üle visanud ei ole?
Kõlin käivitamisel (kui see on pritsest) saab tulla kahel juhul: kui pritse on liiga varane või kui see on nii hiline, et süttib alles järgmisel töötaktil.
Praegu kõlaks nagu Väga Hilise pritse moodi... Aga kuidas see mootori kallutamisega on seotud, ei tea. Samas on seiskamisel kette üle visanud küll
see kallutamise lugu on ma arvan kokkusattumus. Küttesüsteemi kontrollisin igat pidi küte tuleb ma arvan et okeilt, hakkasin kahtlustama pihusteid. Mootori töötemp on tavalisest kõrgem. Metsik vine on ka järel, ningkui koormust anda läheb vine suuremaks, ning jõudu ka pea pole. Kuidas ma aru saan, ega ketti pole üle visanud?
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
usun et on keti üle visanud, kuna kui klapikabrkaane maha võtsin oli näha et kett on jõle vedel. Pinguti õlitüüsis oli mingi sitatükk.
Küsimus on nüüd ainult see kuidas pumba märke saab paika ajada ja kuida ma üldse pumba hammakale ligi pääsen?
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
jõudsin täna koju, ning garaazi. Kas pumba augus olev märk peab minema kokku nukka märgiga? Milline pumbal olev märk välja näeb? Kas lihtslt ca 2mm kõrgune rant?
Ma igatahes keerasin pumba otsas olevat polti (ma arvan et see on see kust keeratakse süüdet veel täpsemaks) tunduvalt väljapoole. Mootor nüüd jääb ise käima ilma gaasita, aga pöörded kõiguvad palju ning vine on järel. Mootori temp on ka tavalisest kõrgem ning jõudu on ka vähe.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Pumba nn. süütehetke reguleering käib ikka nii, et lased kolm 13mm padruniga polti lõdvaks eest vaakumpumba ümbert ja siis ülalt küttefiltri juurest ajad sellise 30cm pikenduse koos 8mm(või 7mm) padruniga alla pumba juurde. Seal ees servas on polt mida keerama pead selleks et süütenurk muutuks.
Pumba märk oli selle küljepealse punni all mingi sissepressitud sälk kui õieti mäletan ja jäi ava keskkohta. Nukk vänt ja pump peavad omavahel kokku minema.
Kui sa keerasid pumba tagumises(salongipoolses) otsas olevat polti siis see oli muuks otstarbeks. Kas kütuse etteanne või tühikäik, olenevalt kumbat sa näppisid.
Ühesõnaga - ära enam rohkem miskit pumba juures reguleeri kui ei ole 200% veendunud selles, et märgid on paigas ja kett korrektselt pingul.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(09-09-2011, 10:30 PM)r.k Kirjutas: jõudsin täna koju, ning garaazi. Kas pumba augus olev märk peab minema kokku nukka märgiga? Milline pumbal olev märk välja näeb? Kas lihtslt ca 2mm kõrgune rant?
Ma igatahes keerasin pumba otsas olevat polti (ma arvan et see on see kust keeratakse süüdet veel täpsemaks) tunduvalt väljapoole. Mootor nüüd jääb ise käima ilma gaasita, aga pöörded kõiguvad palju ning vine on järel. Mootori temp on ka tavalisest kõrgem ning jõudu on ka vähe.
Enne, kui oma 300D täiesti metsa keerad, ja taaskord ilmub kuulutus "M 300D, kiire, spetsialisti hinnangul 5+, hind kolmapäevani 1200",...
...vaata seda:
Nr.1 ja 2 on silmaga vaadeldavad märgid, pumba küljes olev pisdjulkin Nr.6 on pumba lukustusabinõu, näeb välja midagi sellist:
, mis keeratakse sinna, kuhu ringi ümber tõmbasin:
Kui kõik oled korda saanud, võiks mootor välja näha selline:
Sel küll kaks pütti maha saetud, aga vahet pole....
Kroomitud kütusetorud pidavat 20 - 30kw lambist juurde andma...(mehed trahffo taga rääkisid)
Mis sellesse ketti üleüldse puutub, siis ma ei usu, et see nüüd kastipadja vahetuseda mingeid trikke hakkaks tegema.
Minuteada on see üle visanud ainult killeril, aga noh, temaga juhtub koguaeg igasugu imelikke asju...
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
Mis polt see siis on kus ring ümber ja nool juures?
Kui süüde vale kas see on siis loogiline et pöörded kõiguvad?
Seal augus olev märk ei lähe kokku nukkal oleva märgiga ega ka väntvõlli märgiga.
Eks ma kruvin selle poldi tagasi sinna kus ta oli kui see pole süüte nurgaga seotud.
Aga ma ei saanud päristäpselt aru milline see süütenurka muutev polt on? Kas mootori otsast toleb lasta siis mingid pumba poldid lahti ja siis pumba pealt seda 8 võtmega keeratavat polti, mis peaks asuma selle kohapeal millel pildil nool juures?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Seesama polt on seotud tühikäigu reguleerimisega. Kui süüde läheb liiga hiliseks siis hakkavadki pöörded kõikuma. Ühega see läbi proovitud kogemus juba...
Süütenurka just täpselt nii regullidki. Seal noolega näidatud augus ongi pealtvaates see 8mm poldipea ülaltvaates näha ja seda keeradki. Ennem lased eest küljest vaakumpumba ümbert 3polti(13mm võti) lõdvaks.
Ja sealt pumba august peaks näha olema siis kas ümmargune sissepressitud ava või siis sälk
Tegelikkuses otsi kõigepealt pumba märk üles sealt august ja vaata kui palju see mööda on. Ja siis kui näed et on, siis eemalda eestotsast vaakumpump, keera pumbaratta polt lahti, keera need 3 pumbapolti lahti, tõmba pumpa veidi eemale nii et ketiratas otsast tuleb ja siis säti ketiratas vastavalt vajadusele ja jälle kokku tagasi...
Sealt eest poldist ei anna niikuinii niipalju keerata kui sul vaja on...
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
10-09-2011, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2011, 10:00 PM ja muutjaks oli r.k.)
suured tänud kõigile . Mootor käib ilusti natukene võibolla võiks veel süüdet keerata. Veaks oli ikkagi see et kett oli pumbalt üle lennanud ja mitte ainult ühe hamba. Aga mina arvan, et see polt mida algselt keerasin on ikkagi kütte etteanne.
Igatahes auto jälle liikluses!
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Järjekordne mootor, millel on keti üleviskamise vastane tift tagasi panemata jäetud!
Postitused: 71
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
1
(11-09-2011, 02:40 PM)hannes_s Kirjutas: Järjekordne mootor, millel on keti üleviskamise vastane tift tagasi panemata jäetud!
kus kohas see tift on ja milline see välja näeb
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
On otsakaane küljes, sama rea peal, kus vaakumpumba kinnitus keerme augud. Et tagasi panemiseks pead vaakumpumba eemaldama.
Pildil see, kuhu suur nool näitab.
|