Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E w124.
#1
...--
Vasta
#2
Lõika summutaja kollektori juurest maha ja hääl super.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Finished making the true dual exhaust on my Merc. 2x 2,5" pipes with single mufflers. No X- or H-pipes. No Cats.

http://www.youtube.com/watch?v=wQtJq8B85V0
Vasta
#4
Mina vaataks Aston Martin DB9 või Jaguar XK8 suunas.

Neil asi nii lahendatud, et linnas ümber nurkade ja fooride taga löriseb üsna kõvasti, aga maanteel, stabiilsel kiirusel, jääb täiesti vaikseks. (muidu hakkab pea valutama kui ntx Tlnast Tartusse sõidad ja kaks tundi sportpüti otsas ilma kiivrita istud..., see rohkem e30ne meeste hobi...Icon_razz)

Asja juhib mingi arvuti, mis sõltuvalt kiirusest ja pööretest tagapütis vastavat klappi keerab, s.o. kas laseb otse läbi või summutab maha.

Arvutit vast pisut keeruline külge aretada, aga ntx. mingi kojameeste mootoriga juhitava tagapüti teeks osav keevitaja roostevabast ehk valmis. Tuppa väike lüliti, millest ise siis juhid...
Sumpsimees OÜ ntx.
Mulle on ta paar tagapütti customina roostevabast teinud, küll mittejuhitavat, aga usun, et saab ka klapiga variandiga hakkama...
Iseasi, mis ta küsib selle eest.
Vasta
#5
See koonusfiltri aretus sinna ülesse ei ole just kõige parem, kuna sealt ta tõmbab mootorisse kuuma õhku....
Vasta
#6
"Tjuuning" asjad on pikas perspektiivis kõrvadele suht koormavad. See on päris suur audioarendustöö kui foori all on asi kuri aga samas sõites ei karju.
Võiv kunagi enda SLit Sebringu püti ära anda, aga enne pean sinna uue keevitama.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Mul on enne keskmisi pütte väike pragu sees ja hääl meeldis ning jätsin keevitamatta. Tühikäigul ja kergel gaasitamisel teeb mõnusat madalat, kuid maanteel ei häiri üldse.

To stihl:
Ma vaataks parem DBR9 pooleSmile
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e097nz06qpY[/youtube]
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#8
Ega see päris nii ka ei käi, et valin sobiva heli välja ja teeme ära. Igal automargil on mootoritel omad eripärad, millest see heli ka tekib.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#9
Bemmidel on ka muide mingi aktiiv sumpa värk.

Ma loodan, et Indrek mind idioodiks ei pea kes soovitab 4,2 mersule dbr9 hääled tehaEusa_pray
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#10
(30-08-2011, 09:05 PM)taaviw126 Kirjutas: Bemmidel on ka muide mingi aktiiv sumpa värk.

Ma loodan, et Indrek mind idioodiks ei pea kes soovitab 4,2 mersule dbr9 hääled tehaEusa_pray

Niikaua, kui ma kedagi reaalselt näinud pole, siis harva idioodiks pean Smile Ehkki jah, siin foorumis neid ka niisama leidnud Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
Tahad seda ehedat V8 häält, pead miki autode poole kiikama

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=krQmfaXRZH8[/youtube]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Pean Lauriga nöustuma-sellist V8 luust ja lihast läbilöikavat julma möiret ei völu vist ühestki MB-ist välja-lihtsalt erinevad autod.

Kuskilt jäi silma et MB ja usakate V8 heli erinevust möjutab ka silindrite süütejärjekord?
Vasta
#13
Kuum õhk vähendab mootoril jõudu...külma õhuga on täiteaste parem Nod
Vasta
#14
(30-08-2011, 09:55 PM)nostromo Kirjutas: Kuskilt jäi silma et MB ja usakate V8 heli erinevust möjutab ka silindrite süütejärjekord?

Mitte süütejärjekord, vaid väntvõlli ehitus.

MB ( + Audi, Ferrari jne teised enamus eurooplased) on V8 tegemisel lihtsalt kaks ridaneljast mootorit kokku pannud, mis kasutavad ühte ja samat väntvõlli...
Ehk sellist häält nagu usakal (vt. Dodge`t ülevalpool videos) ei saa sellise mootoriga kunagi.

Usakatel paiknevad kepsukaelad tähe kujuliselt neljas suunas laiali.

Ja eks kumbagil variandil on omad head ja vead, aga kiiretel autodel kasutatakse ikka seda nö. euroopa versiooni.


(30-08-2011, 11:50 PM)MBw140 Kirjutas: a mis seal siis vahet kas kuuma või külma õhku?

Maakeeli öeldes, on ilge vahe.
Ntx. vahejahutiga turbomootor on hulka võimsam, kui ilma.
Kuigi, see jahuti e. intercooler suudab vaid paar kraadi sissepuhutavat õhku maha jahutada.
Vasta
#15
(30-08-2011, 09:55 PM)nostromo Kirjutas: Pean Lauriga nöustuma-sellist V8 luust ja lihast läbilöikavat julma möiret ei völu vist ühestki MB-ist välja-lihtsalt erinevad autod.

Kuskilt jäi silma et MB ja usakate V8 heli erinevust möjutab ka silindrite süütejärjekord?

See on lahja, kui valiks, siis juba esimeste Silverarrowde mootoriheli. Selle kõrval isegi 100 ameeriklast kahvatuvad. Tempelhofis sai neid kuulda ja nojah - vot see on karm.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#16
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NVOHj7eAPBg[/youtube]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#17
Kõige odavam oleks vist osta kõrvaklapid ja saad youtube'st valida millise iganes lõrina Smirk

Tõsiselt rääkides, kas pole mitte meeldivam kui lõrin tuleb kapoti alti mitte sumpsist?
Mul oli kunagi 420SECil enne mind omanik teinud nö DTM tuuningu, ehk tagumisest pütast välja tulevad torud asendanud 3" toruga. Tekitas sellise effekti, et autos ei saanud midagi aru, aga madal mõmin oli kodust 2km kauguselt kuulda.
Vasta
#18
Miks sulle üldse seda koonusfiltrit nii väga vaja?
Kui vastus on et kergemini hingaks ja rohkem tolmu suudaks endast läbi tõmmata siis on ju olemas tavafiltri kujuga hõredamad sportlikud või mis iganes nimetusega filtrid. Ei mingit nikerdamist ega modifitseerimist ning tõmbab õuest jahedamat õhku sisse nagu vanasti. Paned lõmpsti selle vana filtri asemele ja valmis. Pealegi ei meeldi sellised koonused ülevaatuse onudele.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#19
1. lahendus
Võta summutilt resokas vahelt ära.
Siis peaks tekkima selline effekt kus peenestades moirgab ja vaikselt sõites natukene häirib.
2. lahendus
Kõige lihtsam ja odavam.
Ehita korralikult kuiva koonusfiltri elemendiga sissevõttu süsteem. (kuid see võib kahjustada ikkagi õhukulumõõtjat)

mõned videod.
http://www.youtube.com/watch?v=zulfRfQDa...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=2PYfk3cIk...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=mZrZrDgIu...re=related

3. lahendus

Ostad kalli ja korraliku lõppupütti näiteks nagu Remuse firma oma.
Need üldjuhul karjuvad ainult gaasi vajutusele. Rahulikult sõites on vaiksemad.

http://www.youtube.com/watch?v=L6ibiXo7n...re=related
Vasta
#20
(31-08-2011, 08:35 PM)MBw140 Kirjutas: Miks? Ikka häälte pärast! Muud mõtet tal küll ei näe, ikka aind selle pärast, et V8 lärmi rohkem oleks kuulda nii eest kui tagant. Seal videos ju ka päris hea hääl sellega.
Mis põhjusel ta ülevaatuse onudele ei peaks meeldima?Kui tõesti ei meeldi siis originaal õhupuhastaja peale panek võtab aega mul maks kuni 10 sekundit.

(31-08-2011, 02:51 PM)ReinGSM Kirjutas: Miks sulle üldse seda koonusfiltrit nii väga vaja?
Kui vastus on et kergemini hingaks ja rohkem tolmu suudaks endast läbi tõmmata siis on ju olemas tavafiltri kujuga hõredamad sportlikud või mis iganes nimetusega filtrid. Ei mingit nikerdamist ega modifitseerimist ning tõmbab õuest jahedamat õhku sisse nagu vanasti. Paned lõmpsti selle vana filtri asemele ja valmis. Pealegi ei meeldi sellised koonused ülevaatuse onudele.

(31-08-2011, 06:31 PM)kaspar Kirjutas: 1. lahendus
Võta summutilt resokas vahelt ära.
Siis peaks tekkima selline effekt kus peenestades moirgab ja vaikselt sõites natukene häirib.
2. lahendus
Kõige lihtsam ja odavam.
Ehita korralikult kuiva koonusfiltri elemendiga sissevõttu süsteem. (kuid see võib kahjustada ikkagi õhukulumõõtjat)

mõned videod.
http://www.youtube.com/watch?v=zulfRfQDa...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=2PYfk3cIk...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=mZrZrDgIu...re=related

3. lahendus

Ostad kalli ja korraliku lõppupütti näiteks nagu Remuse firma oma.
Need üldjuhul karjuvad ainult gaasi vajutusele. Rahulikult sõites on vaiksemad.

http://www.youtube.com/watch?v=L6ibiXo7n...re=related

misse resokas on? osad soovitavad keskmise püti eemaldada, osad aga tagaputi vahetada. peenestades möirgamine pole nii oluline kui just see madala pöörde jäme hääl on vinge.

Resokas on eelviimane pütt. Resokas ongi see pütt mis tegelikult kõigerohkem häält mõjutab.
Madala pööre müdinat saad sa ikkagi korraliku lõpupüttiga asendades ja lisa röögatust kuskil 2000-3000 pöörde juures kui segusiiber pärani koonukaga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 958 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 623 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne