Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2003a ML väriseb sõites
#1
Tere!

Probleem siis selline et autos on kiirusel 50-80 vahemikus tunda vibratsiooni. Alguses oli värinat ainult 60km/h, kuid nüüd suuremas vahemikus. Kõige hullemini raputab aga ikka 60ga sõites-ei ole roolist tulenev värin, vaid ikka terves keres korralik vibra sees.
Oskab keegi mingeid ideid anda? Kardaani tugilaager sai vahetatud, kas kardaan, mis tasakaalust väljas, võib nii tugevalt väristada?
Veljed on sirged, rehvid tasakaalustatud mingi aeg tagasi. Üldiselt rattad tunduvad korras olema. Tõstsin auto üles ka ning mingeid lokse ei tuvastanud. Kui siis üks tagumine rattalaager on pisikese lõtkuga. Kas sildade reguleerimine võiks aidata? Ehk on kellegil varem sellise asjaga kokkupuudet olnud?
PS:vahekastis ja sildades ka õli vahetatud ja õlid olid puhtad(metallipuru polnud).

Tänud vastajateleIcon_razz
Vasta
#2
Kasti turbiin ????
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Lase tagarattade esiratastega ära vahetada.
Kui mitte midagi ei muutu, siis on vähemalt kindel, et peab mingit muud tehnilist viga otsima...(90% juhtudel on värisemise põhjus ikkagi halvasti balansitud rattad/veljed)
Ja kui rool on paigal ja väristab tervet keret, on disbalanss tagarattas (-stes).

Kardaani/trumli pealt tasakaalu kadumine on väga väike tõenäosus.
Välja arvatud juhul kui värin tekkis pärast kardaanitööd?
Kui tekkis, siis ilmselt sai kardaan valesti tagasi.

Sildade reguleerimine ei puutu absoluutselt asjasse - kõvera silla puhul kulub rehv vaikides ja auto tuiab, aga vibrama ei hakka midagi.
Samamoodi rattalaagriga - kerge loks suurel autol on normaalne ja ei tekita mingeid hädasid. Laagriprobleem algab sealtmaalt, kust liugpinnad karvased on...
Vasta
#4
Ka kinnine kardaanirist võib värisema ajada. Lase see pisike asi üle kontrollida.
Vasta
#5
See värin tekkis kuskil 300km pärast kardaanilaagri vahetust. See vist välistab selle et kardaan valesti all on? Märgid sai peale pandud ja usun et kardaan sai ikka samamoodi alla tagasi nagu enne oli.
Rataste vahetuse sildade vahel ma proovin ära. Sillastendi lähen ka ikka, sest teine viga on see et autol hoiab rool paremale viltu sõites. Mitte palju, kuid piisavalt et häirida.
Küsin ka vähe lolli küsimuse et mis see kinnine kardaanirist on?

Mis kasti turbiiniga üldse juhtuda saab et autot värisema panna? Ja kas selle veaga mitte koguaeg ei väristaks autot, hetkel on viga aind teatud kiirustel juIcon_rolleyes
Vasta
#6
Nüüd sai siis sillastend tehtud ning rattad tasakaalustatud uuesti. Rool on sõites otse kuid sama värin on ikka seesIcon_sad Vähemalt tean et sillad on paigas ja rehvid ka korras.
Vasta
#7
Selline viga on teada tuntud. Igaks juhuks võiks testriga hüdromuhvi turbiini libistamist kontrollida kuid suure tõenäosusega on selle viga.
Kui soov siis wdb240 saab aidata, kuid mitte enne septembri keskpaika ma tean.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
Septembri keskpaik oleks ideaalne sest enne seda ma Eesti ei jõuaks nagunii.
Kui juhul ongi ikka selle turbiini viga, siis kas sellega kannatab sõita, või võib see lihtsalt laiali ka minna nii et teepeale jään?
Vasta
#9
Raske öelda kas lendab laiali või mitte. Soovitaks sõita sellises reziimis kus värinat ei toimu - näiteks sundkäikudega ja kõrgema pöördega näiteks.
Aga kui septembri keskel hakkad Märteniga (wdb240) ühendust võtma, siis saad vastuseks ilmselt, et järgmine aeg on oktoobri keskelSmile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Tere!

Vaata ikkagi veel rehvid üle, sest ühel vanil vahetati just tag.sild ära, sest meistrimehed arvasid seal viga/vibra olevat. Kuigi selgus hiljem, et kõveraks oli läinud üks rehv.

Mine autoga tõstukile ja lase seal korralik hoog ülesse, siis peaks välja näitama, mis seal vibrab.
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#11
Tundub et viga siiski esidiffris. Sealt kostub mingi metallne kõlks kui rattaid edasi-tagasi loksutada ees. Imelik et see kolks on N asendis kastiga valjem, kuid P asendis vaiksem.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w163 270cdi 2003a.Low range sakuhele 5 5,754 10-05-2015, 05:04 PM
Viimane postitus: sakuhele
  Hooldusintervalli nullimine W463 270CDI 2003a Gandiline 0 2,333 19-09-2012, 09:30 AM
Viimane postitus: Gandiline
  ML400 sõites ebamäärane heli. kallekalle 61 1 3,009 02-08-2012, 11:07 PM
Viimane postitus: Pets77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne