Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei, trossiga spido.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 53
Teemad: 10
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Vahetasin kasutatud/kerve trossi vastu välja,keerasin ühe otsa siis spido ploki külge ja kanalis kruttisin teisest otsast mille tulemusel ka seier siis liikus.Panin siis kanalis ka teise otsa kinni,põhjakate alla tagasi,proovisime sõitta kuid ei midagi- kiirust ikkagi ei näidanud. Nüüd küsimus,et kuidas see trossi ots sinna pesasse pannakse,kas lihtsalt lükkan ta sinna nii palju kui jõuan ja kõik või kas saab selle pesa sealt välja ka võtta et näha kas ulatub trossi ots korralikult sinna - et ei peaks peale igat ühendamist proovisõidule minema? Äkki keegi on enda autol vahetanud ja oskab rääkida töö protsessi/kulgu?
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
26-07-2011, 11:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2011, 11:16 AM ja muutjaks oli V@hh.)
Käikukasti küljes peab tross olema stopperdatud, selleks on seal 6mm polt 10mm võtmele, kui see polt puudu siis ei jäägi tross kasti külge pidama. Trossi jämedam osa peab minema täielikult kkasti sisse.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kõige lihtsam on proovida spido küljest ots lahti võtta ja proovida trossist keerata. Kui kastipool on tross kinni nagu vaja siis spido poolsest otsast keerata ei anna.
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
reduktor võib ka peetis olla
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz