Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Milline õli käib sl 600 tagasilla reduktorisse (differ) ja kui palju ,sama küsimus ka käigukasti kohta,samuti sooviks leida mootori õli tabelit
Samuti huvitaks taga difri sobivus muude kere mudelitega
Jutt siis 129 kerega autost
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui autot äkilisemks tahad saada siis soovitan otsida W140 3.2 taga diffri, see oli midagi 3.xx ülekandega. Muud varianti pole nagu...ahjaa mb350D (ka w140) kasutab 2.85 diffrit.
Praegu sul all 2.65:1.
w140 4.2 ,5.0 ja 6.0 kõik kasutavad 2.65 diffrit.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
R129 mitte W129 BTW, ja see baseerubki puhtalt W140 peal tehnika(mootor, kast, sillad jnejne) põhjasuurus on ainult pigem w124 kui w140...(: w126 5,6 tagadiffer on ka muideks 2,65 ülekandega..... Ma kardan, et see 3,2 ei pea sellele väänele vastu.....(w126 on 5,6 diffri väändepidavus mingi 500Nm ju... sama on see S600 puhul pandud differ ka kast vähe teisi jõudusid arvestama
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Vaja oleks veel ka Mercedes-Benz originaal õli tabelit(koos tempratuuridega)
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
vaata kindalaekasse ja serviceraamtusse, seal kõik auto vedelike kogused toodud ja ettenähtud vedelikud ka antud....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Seda ei tea kas SL73 on mingi muu kast ja sild alla või mitte. Iseenesest I käiguga suudab iga 5L mootor niipalju pördemomenti tekitada, et tagumised rattad kuival asfaldil ringi lasta. Seetõttu ei tohiks nagu vahet olla, kas masinal on 300 või 900 hj. 200 neist "jõuab ainult maha". Hammast pooleks ei murta ju.
Teine küsimus on dünaamilises koormused - ehk siis kiiruse juures tekitatud jõus. Siin hakkab olukord muutuma. Ma pole kursis kas erinevatel difritel on jahutuses ka mingi vahe, sest suurim "kuri" diffrile ja üldse mehaanilisele süsteemile on õli temperatuuri tõustes tema määrmisomaduste tugev langus. Näiteks uutel AMG kastidel on eriline kasti õli, mis kanatab rohkem temperatuuri.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858