Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
25-06-2011, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2011, 11:12 PM ja muutjaks oli T6nu.)
Tere.
Olen varsti ise sellise valiku ees. Mida MB foorumi rahvas arvab asjast- kas parem on punnsilm või uuem kutsikas? Või millised on head/vead(see huvitab tegelikult rohkemgi). Tean, et W210 on küllaltki roostealdis, kuid suuremaid puuduseid pole nagu silma hakanud. W203 tegelikult natuke ka roostetab (hoolimata sellest 30a roostegarantiist siis) ja olen näinud isegi sellist, mis on üleni roostes, kuid muude vigade kohta pole eriti kuulnud.
E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veel Peaasi et 4 ust oleks...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma ise arvan, et korralikust C klassist on hiljem kergem lahti saada kui w210. Kui soov midagi uuemat proovida tavapäraste neljade ja kuute kõrval siis muud valikut väga polegi. Ise selle etapi läbi elanud ja kuna margi vahetust ei plaani ja enam roostetava auto eest korralikke summasid välja käia ma enam ei taha siis arvatavasti pöördun vanaraua usku tagasi peagi.
Ainus asi mida peab otsustama kas ostad roostes w210 ja sõidad rõõmsalt sellega ringi või ostad märksa kallima w210 ja aasta kahe pärast on ta sul ikka roostes. w210 on hea auto, aga see rooste ajab hulluks. Milleks osta ~4000 euro eest autot mis roostetab(või peagi hakkan, olenevalt kuidas eelmise omaniku poolt värvitööd olid tehtud)
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Olen kuulnud, et W210 roostetab, aga et nii hullult kohe... Aga Roman- ega selle W124, W201, W126 ajastuga teenis MB üldse kahjumit, nagu naised saunas rääkisid (vaheta ainult kuluvosi). Vahelduseks sooviks midagi värsket lihtsalt.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(26-06-2011, 12:07 AM)T6nu Kirjutas: Vahelduseks sooviks midagi värsket lihtsalt.
Jah, ma tean seda tunnet. Sellepärast ise võtsin samatmoodi selle teekonna ette rohkem kui 1.5 a tagasi. W210 on hea auto, kui suudad roostega leppida, mina paraku ei suutnud ja kuni tal mul veel suht värskelt värvitud oli, müüsin lihtsalt maha.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Oli sul muidu faceliftiga? Või kas rooste kohapealt on sellel üldse vahet, kas on vanem või faceliftiga?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-06-2011, 11:08 PM)T6nu Kirjutas: ...
E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veel Peaasi et 4 ust oleks...
Hm, kui vahet ei ole ja edasiste postituste valguses ka rooste muret teeb, siis ma soovitan Audit. Näiteks 1,9 föönimootoriga A4 on hea valik - ei roosteta. Muud head, peale madala kütusekulu, nagu polegi.
Näotõstega punnsilm on vähem roostetada jõudnud...
Kui vahet ei ole, siis vali võimalikult vähese roostega isend ja naudi. MB puhul saad niikuinii müües pügada.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Eks kui mind huvitaks Audid, ei pöörduks ma MB foorumi poole. Tean küll, et Audide 1,9 ja 2,5 td mootorid on väga head ja välimus on neil ka ok. Kui valikuvõimalust pole ja pean ostma, siis ok- pole midagi. Aga senimaani, kuniks mul valikuvõimalus on olemas, pean MB-d ikka paremaks.
Ma ei kirjutanud, et vahet pole. Ma kirjutasin, et suurus pole minu puhul määrav. Siin foorumis on olnud ka juttu sellest, et c klassist e klassi peale üle minnes oli vahe ikka märgatav- palju mugavam jne. Samas on näha, et ka c klasside omanikud on väga rahul enda liikuritega.
Kas mõtlesid seda, et tuleks osta võimalikult vähese roostega e-klass või üldiselt mb? Ega ma autot ei olegi kunagi müügiks ostnud, ega hakka ostma ka seekord- ikka enda jaoks.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(25-06-2011, 11:08 PM)T6nu Kirjutas: Tere.
Olen varsti ise sellise valiku ees. Mida MB foorumi rahvas arvab asjast- kas parem on punnsilm või uuem kutsikas? Või millised on head/vead(see huvitab tegelikult rohkemgi). Tean, et W210 on küllaltki roostealdis, kuid suuremaid puuduseid pole nagu silma hakanud. W203 tegelikult natuke ka roostetab (hoolimata sellest 30a roostegarantiist siis) ja olen näinud isegi sellist, mis on üleni roostes, kuid muude vigade kohta pole eriti kuulnud.
E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veel Peaasi et 4 ust oleks...
Palju raha auto ostuks plaanid kulutada ja mis kütusega ja millist mootorit vaatad? W210 roostetab kohati mehiselt, samas on varuosade poolest odavam pidada, uus tiib näiteks 50 euri. Samas kui eelarve ei pigista, siis vaata heade lisadega vähe uuema W203 poole.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Hinnaklass on selline, et vaatan ikka pigem odavamapoolseid C klasse ja E klasse. Mootorite kohapealt vaatan väikse bensiinimootori ja diisli poole. Pole diislite, ega ka uuemate diislitega kokku puutunud- kõik selgub kohapeal, kas ikka kannatab diislit võtta (et kas ökonoomsus kaalub üles müra, sõidumugavuse, kallite remontide riski jne.).
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(27-06-2011, 06:08 PM)T6nu Kirjutas: Hinnaklass on selline, et vaatan ikka pigem odavamapoolseid C klasse ja E klasse. Mootorite kohapealt vaatan väikse bensiinimootori ja diisli poole. Pole diislite, ega ka uuemate diislitega kokku puutunud- kõik selgub kohapeal, kas ikka kannatab diislit võtta (et kas ökonoomsus kaalub üles müra, sõidumugavuse, kallite remontide riski jne.).
Odavamapoolsed C on enamus parajalt väsinud. Selle eest saab juba päris hea E valida. Ise sõitsin üle 200 tuhande E 300 Turbodieseliga 130kw ja peale õli ei olnud mootoril midagi vaja vahetada, aga kõik oleneb ikka autost ja ajaloost.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Ega need C-d nii kallid enam olegi tegelikult ju. Siit foorumist kirjutas taadu, et 220 cdi-ga ei ole probleeme olnud ja aastaid juba saanud sõita ilma suuremate probleemideta. See panigi mõtlema, et ehk prooviks isegi diisli ära.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Nagu iga kasutatud auto puhul, kehtib ka MB juures fakt, et ostu juures jääb määravaks just konkreetse mudeli seisukord ja eelnev hooldus. Kindlasti ära võta hinnaskaalat kuskil autolehelt leitud suva masinate oma ja siis loota, et selle raha eest saabki hea auto. Ma pole just kindel aga arvan, et ostes maksin selle hetke keskmise skaalast enam ja seetõttu ka vähem probleeme. Diislit , eriti uuemaid, pole küll karta mõtet!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Osta selline, millel keretööd annavad veel mõned kuud oodata. Hiljem keretöödesse ja võid 2 aastat rahuliku südamega sõita.
Sellest need negatiivsed arvamused tulevad, sest ostetakse autosi millel on aasta või rohkem tagasi tehtud keretöid ja uue omaniku käes hakkab see ring uuesti pihta.
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
...ja kui keretööd on tehtud seoses kindlustusjuhtumiga, siis tavaliselt ei roogita roostet lõpuni minema kah kui see otseselt jalgu ei jää või lisaraha ei maksta või korralikku tutvust kerefirmas pole.
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul on pakkuda selline W203 http://www.auto24.ee/used/843187 ,olen sõitnud 1,5 a. ja suht rahul selle autoga. Hooldus kõik raamatus kirjas. Roostet on, uste nurgad, mis on tingitud hooletust ukse avamisest ilmselt aga hind on auto24 turgu vaadates parim. Müügi põhjuseks on pere 5 liikmelisus ja seetõttu tarbetu mulle.
Rain.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
W210 on väga mugav auto ja selle hinnaskaala juures saad endale lubada juba facelift mudelit. Ja kui hästi otsida siis ka hea varustusega. W210 eelisks on tunduvalt vastupidavam veermik ja muidugi varuosa hinnad on madalamad.
W203 on samamoodi mugav auto. Vaata ,et linnaliikluses mugavam. W203 on esisild nõrgemaks kohaks ja muidugi varuosad ka märgatavalt kallimad. W203 tasuks vaadata muidugi 2003 aasta lõppu mudeleid ja peale siis on vabanetud ka laste haigustest.
Roosega on nii ,et ei ma ole näinud kasutatud Mercedest mis ei roostetaks ikka leiab kuskilt mingi täppi. Ainukene vahe on selles ,et mõni roostetab rohkem mõni vähem. Ja lahti saab ainult detaili vahetamisega. Värvimisega ja rooste keemia kasutamisega saab seda ainult mõneks ajaks peita.
Kui tahad diislit siis pigem vanema poolsem diisel mitte CDI need kestavad. CDI on tundlikum meie halva kvaliteediga kütuse suhtes.
Bensukates 230 kompressor ei ole just kõige parem. Üherealine kett ja nõuab vahetust kuskil 100 000km tagant (venib välja).
Kütust võtab bensukas ikka isuga üldjuhul ikka sinna 10l/100km peale kui on automaat kastika.
Lõpuks jääb ikka see auto mis sulle endale rohkem meeldib.
Postitused: 55
Teemad: 2
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
cdi kütuse tundlikuse suhtes on küll natu liialdatud, need ajad peaks möödas olema kui solki võis tanklast osta.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nimega tanklast tankides kütuse probleeme pole, probleeme võib tekkida kui osta "kellegi" käest kankust odavat kütet, sest tõest mis kõlbab diiselrongi vedurile, ei kõlba kahjuks enam tänapäeva autole.
Rooste ja veelkord rooste meeldib hirmsasti alates 93a. lõpu mercedestele, eriti veel neile mis sõidavad meie talvistel tänavatel kus on 50% soola ja 50% lund.
Roostepärast vahetasin ka oma 210 teise margi vastu, kuigi 210 tehnika oli täiesti hea, kuid seeliku osale tekkis mitmesse kohta rooste, lisaks roostetasid küljest olulised vedrustuse detailid..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
roostetavad kõik margid, ka kõige uuemad mudelid. lihtsalt esinemiskohad ja avaldumise vormid on erinevad ja igale margile iseloomulikud.
tundub isegi, et mida uuem seda hullem.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(30-06-2011, 11:31 PM)punnsilm Kirjutas: roostetavad kõik margid, ka kõige uuemad mudelid. lihtsalt esinemiskohad ja avaldumise vormid on erinevad ja igale margile iseloomulikud.
tundub isegi, et mida uuem seda hullem.
Selles sa pisut eksid. Tule näitan sulle 10a vanust originaal värviga autot mis on kogu elu elanud põhjamaades ja millelt ma pole leidnud kerelt ja põhjaalt ühtegi roostes kohta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|