Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
tere. probleemid diisliga. hakkas mingist hetkest halvasti käivituma ja nüüd jõnksutab sõidu ajal,jätaks justkui vahele ja mootoris jõudu ka kuidagi vähe. paagi pealevoolu toru ja filtri vahelt vajub küte tagasi kohe kui auto seisma jätad. kust peaks viga otsima,oskab keegi öelda? ette tänades.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-06-2011, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2011, 12:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eks ikka tihenditest ja voolikutest. Kuigi sellel olev pump pole kah just puhas poiss.
On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.
Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.
Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.
Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.
EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
(14-06-2011, 12:54 PM)v6sa Kirjutas: Eks ikka tihenditest ja voolikutest. Kuigi sellel olev pump pole kah just puhas poiss.
On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.
Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.
Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.
Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.
EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.
tänud. hakkan otsast yle vaatama.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
nii,vahetasin tihendeid ja nyyd ei taha enam yldse pöördesse minna. armatuuri viskab kirja ELEKTRON.TRAKT.SYST.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
ilmus veel yks kiri displeile MOTOR EPC ELEKTRONIK teab keegi mis need mõisted tähendavad?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mida Sa hakkad peale teadmisega, et esimene veateade on kaapeväldiku ETS tõrke ja teine mootori elektroonika vea kohta? Ikkagi on vaja juhtme otsa minna, niisama need ei kao.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
eks lammutustest võid ju ka otsida
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
ETS kohta käiv veateade ei tohiks olla ÕKM seotud. Kuigi, mine seda tamagotsit tea...
Kas ÕKM rike diagnoositi veakoodide alusel? Või pani "oskaja" käe peale?
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
(16-06-2011, 03:20 PM)v6sa Kirjutas: ETS kohta käiv veateade ei tohiks olla ÕKM seotud. Kuigi, mine seda tamagotsit tea...
Kas ÕKM rike diagnoositi veakoodide alusel? Või pani "oskaja" käe peale?
võtsin lahti ja ots on läbi põlenud õhulugejal,ilma selleta ei ava turbo surve klappi ega midagi.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(16-06-2011, 05:57 PM)erkir Kirjutas: võtsin lahti ja ots on läbi põlenud õhulugejal,ilma selleta ei ava turbo surve klappi ega midagi.
Kas sellest põlenud vidinast pilti ka saab? Ma tahaks täitsa näha ÕKM, mis on konkreetselt läbi põlenud.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
(16-06-2011, 01:36 PM)erkir Kirjutas: õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?
Kas "400 sotti" on vana raha või uus?
Kui vana raha siis pole sugugi palju.
CDI-de õhukulumõõtjad maksavad vanas rahas 1000 raha ehk 63€.
Kurjajuur
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
(17-06-2011, 11:24 AM)kurjajuur Kirjutas: (16-06-2011, 01:36 PM)erkir Kirjutas: õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?
Kas "400 sotti" on vana raha või uus?
Kui vana raha siis pole sugugi palju.
CDI-de õhukulumõõtjad maksavad vanas rahas 1000 raha ehk 63€.
ikka uues rahas!! 400 euri on nagu vähe liiast välja käia selle eest!
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
tellisin omale homseks just ühe. 54 eur oli hinnaks.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
CDI oma pidi odavam olema
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
(20-06-2011, 02:50 PM)kentq Kirjutas: tellisin omale homseks just ühe. 54 eur oli hinnaks.
kust sellise hinnaga tellida võimalik on?
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
(21-06-2011, 01:50 PM)kentq Kirjutas: Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.
aga tänud. tellisin endale ka. uskumatu hinnavahe on ikka kohtadel!!! igal pool kysiti 180- 400 euroni ja silberis oli päris 460.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(21-06-2011, 04:03 PM)erkir Kirjutas: (21-06-2011, 01:50 PM)kentq Kirjutas: Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.
aga tänud. tellisin endale ka. uskumatu hinnavahe on ikka kohtadel!!! igal pool kysiti 180- 400 euroni ja silberis oli päris 460.
hinna vahe on jah päris suur, Fixuses oli täpselt sama karp 150 eur. mujal kallim.
Mina panin peale täna ja asi toimetas küll.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
nii õhulugeja vahetatud,ikka pöörded yle 3000-de ei lähe ja kakub sõiduajal? tundub justkui mingi vaakumi probleem oleks,madalatel pööretel töötavad klapid,nii kui gaasi annad ei jõua enam avada???
|