Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
08-05-2011, 06:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2011, 11:08 PM ja muutjaks oli meka.)
Tere Lp. Mercedese austajad,
Tänud ette, kes pikka monoloogi läbi viitsib lugeda.
Pöördun Teie poole sellise väikse abipalvega/nõupalvega... nimelt soov osta w220 aastatest 99-01/02. Mootori valik juba selge: kas 3.2 või 5.0 bensiin.
Liigitan ennast niiüelda autope....de hulka, nii et kõik teemad antud auto kohta Eesti keeles läbi loetud (oleks see vaid ainus mudel ) ja uurinud siit/sealt omanikelt ka.
Hind võiks olla kuni 10 000 EUR. ja mingit liisingut ei kasutaks ja kallimat ei taha - lihtsalt pole mõtet vahendeid kinni panna auto alla. Samuti niipalju kui aru olen saanud, ei saa s-iga küll teha n.ü. Saabi loogikat, et osta ära ruunatud auto ja korda teha (nimelt paljud teevad seda Saabidega, sest põhi mured on turbod ja kett, ning kõik muu on soodne/soodsam), vist rakendada ei saa.
Küsimused oleksid siis järgmised:
-Mis on antud mootorite nõrgemad kohad?
-Mis on antud mootoritega autodel üldse võimalikud kallid probleemid (kui airmaticut ei arvesta), sest kettaid jne. vahetab ju igal autol?
-Kui airmaticu probleemide korral asendada ta tavavedrustusega (need USA kit.-id), kas on veel valusaid/kalleid kohti kui mootor ja kast on ok...
PS. Ärge VEEL palun peksa andke. Jah, tean et tõeline Mercedese austaja õhkamorti sealt ära ei kaotaks, aga kuna auto põhi nõudeks on väike salongimüra ja vanemad GS-id jutuks ei tule (maitse/maitsetuse asi), w140 leida normaalses seisus on sama hea kui õnne otsida heinamaalt, E38 ei sümpatiseeri (iseäraliku häälega mootorid ja hing ihkab midagi muud) ja uuemad on nagu nad on (roolilatid jne.) siis ega palju valikut pole...
Samuti pigem panen 100 k. enne kodu alla, kui auto vedrustuse alla... Tahaksin olla natuke emotsionaalsem, aga reaalsus on, et raha põhiline point on lisa teha, mitte minimaliseerida tehtud kulutuste amortisatsiooni läbi a-juppide ja muude lõbude. Muide, kui tuleb veel mõni vaikne auto pähe, pakkuge aga välja... ...eeldades et siin ei ole Auto24 tasemel kommentaare: ,, osta endale parem stereo´´.
Suured tänud ette, kes leiab aega vaadata ja kaasa mõelda,
K
Või kui Arvate tõesti, et Saksast saaks hea w140 mis ju ka teadupärast vaikne (kuigi kas vaiksem kui w220...?), siis palun andke nõu.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
-Kui airmaticu probleemide korral asendada ta tavavedrustusega (need USA kit.-id),
Kas sellised asjad on olemas? Olen usa ebeyd kamminud aga pole seal kohtanud selliseid komplekte. Tahaks päris näha sellist asendus komplekti. Kas ja kui töökindel ta saaks ja mis täpsemalt tuleb ümber ehitada siis.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
08-05-2011, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2011, 11:12 PM ja muutjaks oli meka.)
(08-05-2011, 10:02 PM)väikemees Kirjutas: USA kit - http://www.youtube.com/watch?v=9pA4Je9Q2i0
Tänud - tegid õhtu kohe lõbusaks.
(08-05-2011, 08:53 PM)siimruz Kirjutas: -Kui airmaticu probleemide korral asendada ta tavavedrustusega (need USA kit.-id),
Kas sellised asjad on olemas? Olen usa ebeyd kamminud aga pole seal kohtanud selliseid komplekte. Tahaks päris näha sellist asendus komplekti. Kas ja kui töökindel ta saaks ja mis täpsemalt tuleb ümber ehitada siis.
Siin on mingid variandid:
http://www.strutmasters.com/mercedes-sus...s-s/30.htm
http://www.arnottindustries.com/part_MER...id126.html
Tänud vastuste eest samuti,
K
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See mis seal esimesel lingil on paistab päris asjalik. Ei tea kuidas ta ka päris elus ennast õigustab.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
(08-05-2011, 11:26 PM)siimruz Kirjutas: See mis seal esimesel lingil on paistab päris asjalik. Ei tea kuidas ta ka päris elus ennast õigustab.
Lubavad suuri garantiisid ja asju...
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tere hilisõhtust,
Kui kellelgi on veel midagi tulevasele säästurist ja ihnuskoist Mercedese omanikule soovitada, oleksin väga tänulik
Päikest,
k
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tasuks siiski meeles pidada, et 50 EUR-st rahakupüüri ei saa osta 10 EUR-i eest.
Kallist asja odavalt osta on vale loogika.
Selle klassi autot ei ole kallis üleval pidada, selleks ollakse lihtsalt liiga vaesed.
Mõtle enne 3x, et pärast ei istuks mingi raipe otsas ja ei otsiks elumõtet kuskilt mujalt taga
No offence, aga see võib kujuneda õnnetuseks.
Sõitnud oled üldse W220-ga? Vaatan Su võrdlust W140-ga.
Korralik W140 jätab parema mulje kui W220.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
10-05-2011, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 09:54 AM ja muutjaks oli meka.)
(10-05-2011, 12:29 AM)Rolz Kirjutas: Tasuks siiski meeles pidada, et 50 EUR-st rahakupüüri ei saa osta 10 EUR-i eest.
Kallist asja odavalt osta on vale loogika.
Selle klassi autot ei ole kallis üleval pidada, selleks ollakse lihtsalt liiga vaesed.
Mõtle enne 3x, et pärast ei istuks mingi raipe otsas ja ei otsiks elumõtet kuskilt mujalt taga
No offence, aga see võib kujuneda õnnetuseks.
Sõitnud oled üldse W220-ga? Vaatan Su võrdlust W140-ga.
Korralik W140 jätab parema mulje kui W220.
Tere ja suured tänud kaasa mõtlemast.
Olen mõlemaga sõitnud - küll w140.ga väga ammu.
W220e mitmeid tuttavatel ja ega midagi müstilist ei ole neil nagu juhtunud... Samas alati erand ei kinnita reeglit nagu elu näitab. Auto kindlasti ei saaks elu mõtteks - tegemist puhtalt mugavusasjakesega ju. Samuti saaks vajadusel viisakaid summasid auto alla panna, aga pole ju mõtet... no ega mingi multi mil... ka pole aga saaks hakkama kindlasti omadega .
Arendaks siis mõttekäiku sedapidi edasi, et kui raske leida W140 korralikku ja kas Eestist on üldse mõtet vaadata (vist ei juba ette ära).
Mis mootorid on mõtekamad (diislid vist lärisevad ikka isegi selle heliisolatsiooni juures ja korraliku raske/veel raskem leida). Samuti uuriks, kuida nende salongimüra taseme erinevus on - W140 peaks küll päris tasane olema...?
Tänud taas ette,
K
Ja kuigi tegemist Mercedes-Benz foorumiga, siis kas mõni masin tuleb veel pähe, mis talutav salongimüra poolest (talutav siis tundlikule kõrvale)? Pähe lööb veel al 2001 LS Lexus, aga disain jällegi maitseasi.
Tänud,
K
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Ei saanud küll päris hästi pihta, mida ja mis otstarbeks otsid. St et arvad et ei leia piisavalt head 140 endale eestist. Aga samas kardad 220 airmaticut ja 140 puhul aga mõtled kas diisel või bens.
140 diisli peale mõtle siis kui sinu jaoks on tähtis auto kütusekuluks minev raha. 140 uuem 3liitrine turbodiisel on igati ok valik.
Kui aga tahad, et see suur ja raske tank end ka vähe kärmemalt liigutada suudaks ja käredamat väänet omaks, siis võiks mõne 5liitrise (V8) peale mõelda.
Kindlasti ei tasu aga esimese emotsiooni kütkesse langeda. Võimalikult paljusid masinaid proovida enne ostmist.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
10-05-2011, 03:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 03:37 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Pigem eelistaks korralikku (soov facelift 1996-1998) W140 kui esimese otsa/PRE-FACELIFT W220 (1999-2002), kui siis ainult näotõstega 2003-2005.
W140 diisleid 2-vanem janusem ja samas 0.5L suurema kubatuuri juures 20kW nõrgem 3.5L/110kW (0-100 13,1sek) ja uuem 3L/130kW (11.2 sek). Samas mõlemad ikka paraja traktoriheliga ning kiiremast minekust ära unistagi.
Optimaalseim bensukas 5L V8 235kW 7.3sek kuid tipp siiski 6L V12 290kW oma 6.6-sekundi ja meeletu 570Nm 3800 pöörde juures.
W220 bensukatest samuti optimaalseim 5L V8 225kW kuid ka CDI diislid (320/400) suht ökod/hea minekuga kuid kallite ülevalpidamiskuludega tänu meie solkkütusele-pihustid lähevad umbe
Samas W140/220 peale disaini ka totaalselt erineva ülevalpidamisklassiga autod-ega W220 ainult Airmaticut pea kartma-igasugu muud jupid ka hulga kallimad W140 omadest kuna uuemad/keerulisemad ja vähemlevinumad.
Sirvisin hetkel 20 müügisolevat W140 läbi ja ise valiks võimalusel selle:
Must S600L (pika kerega), 153.000km/hooldusraamat, 9586.75.- (eks krooniga ole ka pärast 5 kuud raske hüvasti jätta ja hinda inimlikuks korrigeerida )
http://www.auto24.ee/used/763124
Endal 97' CL600 ja kuigi V12 siis salongi see prakt ei kostu-isegi audiokonsultant väitis et W/C140 mürasummutusmatte ei vaja
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tänud uute ja praktiliste vastuste eest. Ega diisel siis loosi ei lähe - meenub endalegi vähemalt väljast kuulduna paras lörin.
See S600L endalegi silma hakanud just nn. tohutult hea seisukorra tõttu. Samas hind on nagu on... kui tõesti ilma matsudeta auto ja kõik nii ilus ja tore, kui kuulutuses oleks ju tore, aga 100 k EEK või nati ühele/teisele poole oleks juba normis hind.
Kas on veel kellelgi mõni mark/mudel välja pakkuda, mis heliisolatsioonilt niiüelda kõvemate killast?
Tänud Rein: esimese emotsiooniga ei osta enam elus mitte ühtegi autot, sest ühe korra juba sellist toredust tehtud, kus keskklassi autole läks amortisatsiooni ja remontidega selline raha sisse, et oleks saanud palju palju muud selle raha eest ja väga väga kauaks.
Tänud kaasa mõtlemast,
k
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Kas Ameerikast ei tohi tuua w140, seal leidub ilusaid isendeid.
Või on seal mingid jamad tolliga, teadjamad ehk vastavad?
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
10-05-2011, 06:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 07:08 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Vähemalt S600L piltide põhjal pole alust jutus kahelda. Paistab igatepidi originaal ja turul olnud 600-stest üks korralikum kui mitte kõige korralikum. Olen neil suht pidevalt silma peal hoidnud kuna ka enda unistustegaraazhis oleks antud mudelil oma koht.
M120 mootori kohta käib ju lausa legend et korras mootori korral ei tohi sellele asetatud münt pikali kukkuda
Auto paistab oma hinda väärt olevat ja Mercedese puhul kehtib alati reegel-osta nii kallis/heas korras kui vähegi võimalik sest hilisem taastamine/remont läheb kokkuvõttes hoopis kallimaks jaa nii korralikku ikkagi ei saa. Ega ta mõni Opel pole et LADA juppidest kokku saaks klopsida-korralik A-osadega remont/taastamine on väga kulukas ettevõtmine.
Usu mind-see esmapilgul suurena näiv 3k eur vahe kulub sul kehvemas seisundis isendi taastamisel nagu nöiaväel ja tuleb veel puudugi.
Hetkel ei tulegi muid mudeleid pähe kuid jah enda oma kõik kiitnud just vaikuse üle-siledal maanteel kulgeb tõesti nagu siid
Edu!
(10-05-2011, 06:51 PM)kaido Kirjutas: Kas Ameerikast ei tohi tuua w140, seal leidub ilusaid isendeid.
Või on seal mingid jamad tolliga, teadjamad ehk vastavad?
Niipalju kui ise TQHQ foorumist jm USA-kate maaletoojate käest 94'-96' Chevrolet Impala SS importimisest küsisin siis kõlas paraja peavaluna-kuna USA on Eestist vähe suurem siis peab esmalt arvestama auto ASUKOHAGA ehk transpordiga asukohast konteinerini. Seejärel konteineri rent ja vist isegi kuudepikkune loksumine merel. Konteineri avanemisel aga ei pruugi pilt just ilus olla-auto võib olla transpordil üpris tõsiselt kahjustatud. Lisaks igasugu Tollimaksud, E-märgistusega klaasid/tuled jne jne. Ühesõnaga ostsin Eestist Jaapanist toodud CL600.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Neid diisleid siiski päris ühte patta ei tasuks panna vana 3.5 on OM603 ja uuem 3 liitrine OM606. Ei ütleks et nad sama häälega käivad, 606 ikka teine tera. Diislitele ei panda kahjuks aga lisasid nii palju kaasa kui suurte mootoritega bensukatele.
Kuue liitrine muidugi lõbus loom. Ei vaidlegi selle üle. Aga tahab ka rohkem raha nii hoolduse kui kütte näol. 20 liitrit sajale linnas või diislil 12 ei ole ka just väga väike vahe.
Kas sina nostromo kasutad oma kupee kuueliitrist igapäevase masinana?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
Suured tänud taas.
Mõtlemisainet on...
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(10-05-2011, 07:34 PM)ReinGSM Kirjutas: Neid diisleid siiski päris ühte patta ei tasuks panna vana 3.5 on OM603 ja uuem 3 liitrine OM606. Ei ütleks et nad sama häälega käivad, 606 ikka teine tera. Diislitele ei panda kahjuks aga lisasid nii palju kaasa kui suurte mootoritega bensukatele.
Kuue liitrine muidugi lõbus loom. Ei vaidlegi selle üle. Aga tahab ka rohkem raha nii hoolduse kui kütte näol. 20 liitrit sajale linnas või diislil 12 ei ole ka just väga väike vahe.
Kas sina nostromo kasutad oma kupee kuueliitrist igapäevase masinana?
Loomulikult mitte-ega ta polegi pereautoks mõeldud-kuigi päris mitmel müügisoleval olen näinud turvatooli tagaistmel Olen sõitnud 2a köigest ca 2000km ehk minu jaoks täielik hobiauto-samas pole ka eriti aega.
|