27-04-2011, 01:41 PM
Üsna tihti lööb põlema jahutusvedliku taseme tuli. Olen koguaeg juurde valanud, kuid vahest olen vaadanud, et radiaatori peal asetsevast reservuaarist tilgub ülejooksu toru kaudu välja.
Siis u. paari nädala pärast jälle tuluke süttib. Kas see peabki nii olema või on viga väsinud radika korgi vedrus, et kuumalt pressib ülejooksu voolikusse ja külmalt jääb tase madalaks?
Auto on siis 93.a. C220 ja radikas näeb välja selline.
See on siis ilma konditsioneerita mudel, mille reservuaar on radika peal.
Siis u. paari nädala pärast jälle tuluke süttib. Kas see peabki nii olema või on viga väsinud radika korgi vedrus, et kuumalt pressib ülejooksu voolikusse ja külmalt jääb tase madalaks?
Auto on siis 93.a. C220 ja radikas näeb välja selline.
See on siis ilma konditsioneerita mudel, mille reservuaar on radika peal.