Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 250D 92a uksepolstri lahtivõtt?
#1
Tere. Palun abi uksepolstri lahtivõtmisel,ei taha ise midagi omast peast kangutama hakata. Uksepolster on vaja selleks lahti saada et elektri akna tõstuk ei tööta ja klaas on alla natuke vajunud ehk siis väike pilu on sees ja ei taha et keegi sinna kallale pääseb,tõstuki mootor muidu töötab aga seal vist midagi paigast läinud. Aga jah,kõigepealt siis polstri eemaldus,et kuidas ja kust mis järjekorras või kuidas millega see polster ise ukse küljes ültse kinni on. Äkki keegi teadja asub ka siin Rakvere kandis?
Vasta
#2
Ukse sulguri juurest plastjublakas ära
ukse avamise lingi ümbert tasakesi kangutades plastik ära, nüüd on näha käepideme ülemine polt.
lükkad kogu ukse avamise linki koos plastikuga ette poole ja saada ta tervenisti kätte.
Nüüd tuleb tõsta ukse polstrit üles poole ja peakski käes olema.
Pole enam meeles kas peegli vastas olev kate tuli enne ära võtta kui polster või oli vastupidi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Peeglikolmnurga kate ikka enne! Ning kui seda veel ei ole jõutud ära lõhkuda, siis hakka kangutama ülevalt. Kui sealt on kinnituskäes, siis tˇõsta ülespoole ja vabanevad alumised küüned.

Kolmnurga kate ei lase polstril piisavalt üles tõusta ja niimoodi kangutades murtakse kinnitusküüned.
Vasta
#4
(22-04-2011, 09:46 AM)Laur Kirjutas: Ukse sulguri juurest plastjublakas ära
ukse avamise lingi ümbert tasakesi kangutades plastik ära, nüüd on näha käepideme ülemine polt.
lükkad kogu ukse avamise linki koos plastikuga ette poole ja saada ta tervenisti kätte.
Nüüd tuleb tõsta ukse polstrit üles poole ja peakski käes olema.
Pole enam meeles kas peegli vastas olev kate tuli enne ära võtta kui polster või oli vastupidi.

Ma kujutan ette et kes enne on näppinud võib päris lihtne olla aga ma eile jõutsin nii kaugele,peegli kolmnurk lahti,ukse avamise lingi plastik lahti,see kust ukse kinni tõmbad ülemise otsa poldi keerasin lahti aga kui jõutsin ukse sulguri plast tüki juurde siis see ristpeaga kruvi on seal ikka mõnuga kinni,ilmselt kui selle kruvi lahti saan siis peale seda proovin tõsta ukse polstrit,see peaks siis mingite tüüblitega jooksma ukse pleki aukudesse,ah väga segane sai aga lugege ridade vaheltRolleyes
Käisin proovisin seda ristpeaga kruvi siis lahti keerata kuid siiski tulutult Sad ei tea kuidas ta seal nii kõvasti kinni on,äkki keegi teab mingit lahendust või kas läbi puurida kruvist peene puuriga ja siis pärast uus kruvi panna?
Vasta
#5
Koputa selle kruvi pihta natuke haamriga ja keera narrega lahti (kõvasti peale surudes, et üle ei viskax), kuna selle jõuõlg on oluliselt parem kui kruvikeeraja oma.

Mingeid tüübleid uxe polstril pole, on plastikkõrvad, mis uxes olevatesse aukudesse jooxevad ja mis jõuga ja valesti kokku pannes katki murtaxe. Kui katki murtud tükk on alles, ei ole asi veel kõige hullem, kuna siis saab selle kinni liimida ning väikese augu diagonaalis sisse puurida ja kruvi tugevdusex sisse keerata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
(22-04-2011, 10:43 AM)tarmi20 Kirjutas: Käisin proovisin seda ristpeaga kruvi siis lahti keerata kuid siiski tulutult Sad ei tea kuidas ta seal nii kõvasti kinni on,äkki keegi teab mingit lahendust või kas läbi puurida kruvist peene puuriga ja siis pärast uus kruvi panna?

Kuna too plastraam on üsna paks, võid proovida kahte lahendust:
1) puurid pea maha kruvil ja keerad köndi HEADE näpitsatega maha;
2) murrad plastraami kinnituse juurest puruks, kordad ülalloetu lõppu ja hangid romulast uue raami.

Mina teeks teise variandi järgi (nojah, mul on üleliigsed raamid ju olemas...Icon_rolleyes)

Aga enne proovi seda koputam,ise varianti. On tõenäoline, et piisab sellest. Tõsi, kruvikas peaks olema siis üsna hea PH2 ja mitte mingi suvaline kulunud "ristpea"...
Vasta
#7
(22-04-2011, 02:44 PM)v6sa Kirjutas:
(22-04-2011, 10:43 AM)tarmi20 Kirjutas: Käisin proovisin seda ristpeaga kruvi siis lahti keerata kuid siiski tulutult Sad ei tea kuidas ta seal nii kõvasti kinni on,äkki keegi teab mingit lahendust või kas läbi puurida kruvist peene puuriga ja siis pärast uus kruvi panna?

Kuna too plastraam on üsna paks, võid proovida kahte lahendust:
1) puurid pea maha kruvil ja keerad köndi HEADE näpitsatega maha;
2) murrad plastraami kinnituse juurest puruks, kordad ülalloetu lõppu ja hangid romulast uue raami.

Mina teeks teise variandi järgi (nojah, mul on üleliigsed raamid ju olemas...Icon_rolleyes)

Aga enne proovi seda koputam,ise varianti. On tõenäoline, et piisab sellest. Tõsi, kruvikas peaks olema siis üsna hea PH2 ja mitte mingi suvaline kulunud "ristpea"...

No mina isiklikult ei usu, et see kruvi saab seal nii kinni olla, et narre ja õige ristpea otsikuga seda lahti ei keera. See asub ju salongis ja otseselt vett ja niiskust väga ei saa et nii kinni oxüdeerux. Kruvikeerajaga ei pruugi seda jah lahti keerata, kuna jõuõlg on sellel ju olematu ja koormus randmele oluliselt suurem kui narre puhul. Narre ja õige rispea otsikuga olen ka lahti saanud täiesti äraroostetanud ja pooleldi ümmargusex keeratud numbritulede kruve, mida kruvikaga oli võimatu lahti keerata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Nojah... Minul näiteks tekkis ristpeakruvide keeramise võimekus narrega alles eelmisel sügisel...Icon_redface Ning julgen arvata, et minu tööriistakomplekt ületab keskmises kuuris leiduvat.Eusa_snooty

Kuigi Sul on õigus - kruvikeerajaga on oluliselt tõhusam keerata, kui ei pea korraga suruma ja keerama. Aitab ka käepidemele surumine ja samal ajal tangide vms. sobivaga otse vardast keeramine.
Vasta
#9
(22-04-2011, 04:07 PM)v6sa Kirjutas: Nojah... Minul näiteks tekkis ristpeakruvide keeramise võimekus narrega alles eelmisel sügisel...Icon_redface Ning julgen arvata, et minu tööriistakomplekt ületab keskmises kuuris leiduvat.Eusa_snooty

Kuigi Sul on õigus - kruvikeerajaga on oluliselt tõhusam keerata, kui ei pea korraga suruma ja keerama. Aitab ka käepidemele surumine ja samal ajal tangide vms. sobivaga otse vardast keeramine.

No võib-olla olen jah ses suhtes veidi ära hellitatud, et ei kujuta ette, et kellegil, kes soovib oma autot ise remontida, pole isegi narrekomplekti või selle laenamisvõimalust kellegilt. Ilma korralike töövahendite ja töövõteteta on ikka küllaltki raske isegi lihtsamaid töid auto juures ette võtta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
(22-04-2011, 07:40 PM)Werewolf Kirjutas: ...
pole isegi narrekomplekti või selle laenamisvõimalust kellegilt. Ilma korralike töövahendite ja töövõteteta on ikka küllaltki raske isegi lihtsamaid töid auto juures ette võtta.

Hm, PH2 otsikud leiduvad enamasti kas SUURTES KOHVRITES või 1/4" komplektides (ja seal kah vaid valitutel). Ning mitte igaüks ei taipa panna kruvikeerajaotsikut väikese padruniga narre otsa.Eusa_whistle

Samas on õige, et korralike riistadeta remontides kipub tööst kaduma see vähenegi rõõm.Nod
Vasta
#11
Nii,sain siis polstri maha koputades kruvile ja sain ka teada miks lõpuni el. aken ülesse ei tule,nimelt seal ukse sees on üks poolik hammasratas ja sellel siis hamba tükid väljasRetardeks siis eelmine omanik talvel jääs klaase tahtnud alla lasta või midagi taolist,kuidas muidu lööb nii mitu hammast väljaIcon_eek Huvitav kas kuskilt neid hammakaid ka osta eraldi saab või peab terve tõste komplekti ostma??? Äkki keegi asjaga kursis või vedeleb kellegil kodus või midagi soovitada?
Vasta
#12
Seda hammassektorit eraldi vahetada ei saa (või õigemini, saab, kuid see on peenem mehhaanikutöö). Kuid üsna edukalt on tehtud pealekeevituse ja relakaga hamamste taastamist. Uueväärset ei saa, kuid mõnda aega kestab...
Vasta
#13
(23-04-2011, 09:22 PM)v6sa Kirjutas: Seda hammassektorit eraldi vahetada ei saa (või õigemini, saab, kuid see on peenem mehhaanikutöö). Kuid üsna edukalt on tehtud pealekeevituse ja relakaga hamamste taastamist. Uueväärset ei saa, kuid mõnda aega kestab...
Siis tuleb ikkagi võtta mingi kasutatud akna tõstuk ja asi lahendatud ilmselt,kes seda ikka keevitama hakkab ja jamama.
Vasta
#14
(23-04-2011, 09:46 PM)tarmi20 Kirjutas: Siis tuleb ikkagi võtta mingi kasutatud akna tõstuk ja asi lahendatud ilmselt,kes seda ikka keevitama hakkab ja jamama.

Mida keegi lihtsaks peab. Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(23-04-2011, 09:57 PM)Laur Kirjutas:
(23-04-2011, 09:46 PM)tarmi20 Kirjutas: Siis tuleb ikkagi võtta mingi kasutatud akna tõstuk ja asi lahendatud ilmselt,kes seda ikka keevitama hakkab ja jamama.

Mida keegi lihtsaks peab. Big Grin
Soetasin kasutatud akna tõste mehhanismi ja eile vahetasin ära,läks oma tunni jagu aega aga asi toimib!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 470 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne