05-04-2011, 08:54 PM
Tervist kõigile!
Täna arvas siis üks tubli 98.a. a klass, et hakkab oma kapriise näitama. Probleem siis järgmine: sõidu pealt lahutasin siduri ja mootor suri välja. Käivitades tunne nagu ühte silindrit poleks taga. Gaasi põhja vajutades lähevad pöörded täpselt 2000-ni. Armatuuris jäi põlema BAS-ESP tuli. Paar korda välja suretades ja uuesti käivitades tundus kõik töötavat, läks ilusasti pöördesse. Nagu gaasi vabastasin, suri välja. Niimoodi siis jukerdasin, mõned korrad käis nagu kellavärk, siis jälle suri välja, mõni kord jäi vibratsiooniga tööle. Ca paari minuti pärast käivitades jäi käima ja rohkem ei jukerdanud. On kellegil mõnda head mõtet, mis sellist käitumist põhjustas/põhjustab?
Täna arvas siis üks tubli 98.a. a klass, et hakkab oma kapriise näitama. Probleem siis järgmine: sõidu pealt lahutasin siduri ja mootor suri välja. Käivitades tunne nagu ühte silindrit poleks taga. Gaasi põhja vajutades lähevad pöörded täpselt 2000-ni. Armatuuris jäi põlema BAS-ESP tuli. Paar korda välja suretades ja uuesti käivitades tundus kõik töötavat, läks ilusasti pöördesse. Nagu gaasi vabastasin, suri välja. Niimoodi siis jukerdasin, mõned korrad käis nagu kellavärk, siis jälle suri välja, mõni kord jäi vibratsiooniga tööle. Ca paari minuti pärast käivitades jäi käima ja rohkem ei jukerdanud. On kellegil mõnda head mõtet, mis sellist käitumist põhjustas/põhjustab?
____
Sven
Sven