Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
15-04-2011, 01:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2011, 01:13 PM ja muutjaks oli killer666.)
Akulaadijal on kaks astet. v6imsam ja lahjem. Graafiku järgi näitab 100ah aku laadimisaega 12h ja v6imsama laadimisega 8h.
Panin tühja aku 6htul hilja kergema vungiga laadima ja homikul oli akust kuulda vaikset mulinat. Loodan , et akut ka pepu ei keeranud. Asjast ka veel niipalju , et ei saa kuidagi jaole asjale, kuna pole riistu linnas kaasas. Saaks kuidagi käima ja maale ,siis saaks asja kallale.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tänud siis aitajatele. Syyde oli nihkunud kuhugi 45 kraadi peale.
Tihvti oli puudu , ei hakanud praegu uut ka leiutama , sai katsetuseks kokku pandud ja nii ta jäigi. Eks järgmine kord.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Kuna nüüd olen saanud sõita m6nda aega , aga pole päris rahul.
Nimelt kokku pannes selgus , et kui pumba märk on kohakuti ja kett hambus , siis jääb vändalt 10 kraadi peale.
Mina arvasin oma silmam66tu arvestades , et see on umbes pool hammast pumbast. Käima pannes esimese katsega hakkas koledasti klõbisema. Pumbast keerasin nii hiliseks kui v6imalik. Mida rohkem keerasin , seda paremaks läks.
Praegu on aga tühikäigul veidi vibra ja käivitub kehvasti. Kas see paar kraadi mõjutab seda niipalju ?
Et pean kõik lahti kiskuma ja täpselt 15 panema?
Või siis kuna küünlad sulasid vale süütega , siis äkki hoopis sai mootor ka siis viga?
Ja kas keegi oskab öelda täpsed m66dud sellele tiftile.
Mina keerasin vaakumpumba eest ära ja seal all oli auk. Kas sealt august käibki see tift sisse? Ei tahaks trervet mootori esiotsa lahti v6tta , selleks peaks ju kaane ka maha v6tma?