Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autole võimsuse lisamine arvuti teel ja chiptuning
#1
Vaatasin MotorsTV-st ära sellise saate:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/11911-...uning.aspx

Ja see tuli mulle täitsa üllatusena, et c200 ja c220 on täpselt sama mootoriga masinad, erinevus ainult ajus olevas tarkvaras.
Kas meil mõni siit foorumist tegeleb ka sellise asjaga proffessionaalsel tasemel mitte eksperimenteerides? Mis rahalisse suurusjärku võiks selline ajuturgutamine jääda.

Kui võtta näitena minu automaatkastiga 1994 aasta w202 c280 142kw, 270 Nm pöördel 3750, siis mis näidud sellest saaks välja võluda, et asi mootorile ohtlik poleks?

Neid modifitseerimisi saab siis teha ka erinevate eesmärkide tarbeks? (näit. modifitseerida eesmärgiga et auto vähem kütust võtaks või modifitseerida et auto paremini kiirendaks)
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#2
Vabalthingavate remapping on suht väikse kasuteguriga. Turbotega mootoritel juba oluliselt suurema efektiivsusega. Tõstetakse turborõhku.

Vabalthingava puhul ilmselt keeratakse süütenurka teravamaks.

Ökotamiseks küttesegu lahjemaks, sedagi saab teatud väärtuseni teha.

Põhimõtteliselt ei erine see "standalone" ehk progeaju funtsioonist. Viimast saab aga "remappida" reaalajas ja igal ajahetkel.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Kas keegi on kõik detailid nendes kahes mootoris ära võrrelnud? See, et kubatuur on sama, ei tee neist veel samu mootoreid. Võibolla eksin ja mootori kood on 100 % sama, kuid ma ei usu seda.

Kõiksugu iseenseslik modimine - on põhjus miks mootorid on sellise väändega mitte mingi muuga. Enamusel tingib selle keskkonnahoid, väsimustugevused, kuluargumendid ja mõnel juhul ka müügiteemad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#4
Kuna mul igapäeva auto on hetkel audi a6 c4 2,5tdi 103kw siis oskan konkreetsest vahest rääkida natuke.
Tegin oma autol rinmavahetuse seejärel proovisin kuidas auto käitub (kiirendab) ja häälitseb.
Panime arvuti järgi ja ajasime kõik asjad märki nuka pumba ja vända, tegin proovisõidu.
Auto oli teravam kui enne rihma vahetust ja samas ka lärmakam
Panin peale chip kivi mis jutujärgi pidi tegema 123-128 kw, mis seda ka tegi.
Peale kivi paigaldamist on auto jõulisem teravam ja ka ökonoomsem ja väänet on nii et nii et.
Mina igaljuhul soovitaks kivi paigaldamist, ma arvan et autod on tehtud lahjemaks mingite nõuete pärast, kindlasti roheliste pärast.
Vahel viskab kerge musta tagant kui oled vaikselt nädalakese veerenud.
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Vasta
#5
Sul tanel on küll turbokas ja diisel, aga küsiks siiski huvipärast, mis numbrilt millele linna kulu kukkus? Kas tekkis ka midagi negatiivset kõrvalmõju peale chippimist?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#6
Mina arvan et et see chipimine just tuntavat mõju turbo motorite juures annabki. Tava vabalthingava juures jääb see vahe kohati tuntamatuks. Usun ka seda et kindlasti avaldab see chippimine ka negatiivset mõju auto mootorile pikemas perspektiivis.Mina pooldan seda jäägu auto ikka tehase seadesse kestab kauem. Miks nad muidu tehastes nii palju leiutavad ja katsetavad.

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
Ma tean et chippimine aitab diislimootoreid küll aga ma ei usu, et see näiteks 2.0 kompressoril olulist mõju avaldab?
Vasta
#8
Ka kogemus Audiga 2,5 TDI, omasin kunagi ja oli chipitud, kuukäiguline manuaal.

See asi käis ikka diisli kohta rajult edasi, Kuldaril ja vist Marekil ka peaks meeles olema.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Paistab et see 200 ja 220 jutt käis 203 kere cdi-de kohta :

W203 C 200 CDI

Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 88,0 / 88,3 mm
Slagvolum 2148 cm3
Kompresjon 18,0
Effekt 116 HK ved 4200 o./min.
Dreiemoment 250 Nm ved 1400-2600 o./min.
Akselerasjon 0-100 km/t 12,1 sekunder
Topphastighet manuelt: 203 km/t
automat: 198 km/t
Forbruk per 10 km
-bykjøring manuelt: 0,87 liter
automat: 0,94 liter
-langkjøring manuelt: 0,46 liter
automat: 0,51 liter
-snitt manuelt: 0,61 liter
automat: 0,67 liter

---------------------------------

W203 C 220 CDI

Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 88,0 / 88,3 mm
Slagvolum 2148 cm3
Kompresjon 18,0
Effekt 143 HK ved 4200 o./min.
Dreiemoment 315 Nm ved 1800-2600 o./min.
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 10,3 sekunder
automat: 10,5 sekunder
Topphastighet manuelt: 220 km/t
automat: 215 km/t
Forbruk per 10 km
-bykjøring manuelt: 0,88 liter
automat: 0,94 liter
-langkjøring manuelt: 0,47 liter
automat: 0,51 liter
-snitt manuelt: 0,62 liter
automat: 0,67 liter
Kuna 2.5 turbodiisel Audit mitu korda mainitud siis tuli meelde, et samade aastate kahepooleseid on ka erinevate kilovattidega. Sama mootoriga loomad siis ja erinev seadistus või?

132 kw A6 2.5TDI ja 110kw A6 2,5TDI tundusid liikumisvõimelt üsna erinevad.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#10
(21-03-2011, 12:32 PM)Karl Kirjutas: Ka kogemus Audiga 2,5 TDI, omasin kunagi ja oli chipitud, kuukäiguline manuaal.

See asi käis ikka diisli kohta rajult edasi, Kuldaril ja vist Marekil ka peaks meeles olema.

Kuidas see chip kütusekulu mõjutas?

Praegu sõidan sama mootoriga chipita 103 kw Volvoga, küttekulu keskmine kusagil 5,4-6 liitrit 100le.

Ja veel, tulles tagasi ReinGSM esimese postituse küsimuse juurde, mis huvitab mind ennastki:
Kas meil mõni siit foorumist tegeleb ka sellise asjaga proffessionaalsel tasemel mitte eksperimenteerides? Mis rahalisse suurusjärku võiks selline ajuturgutamine jääda.
Vasta
#11
chippida ikka võib aga rohkem on pointi turboka chippimisel. lisa jõud tuleb nii küttekulu kui mootori ressursi arvelt aga arve pole suurDoubt kuskilt mingeid pulki küll kohe lendama ei hakka. kui keegi soodsalt chipiks siis laseks oma punni ka ära chippida. tegelikult on üldse kaks varjanti, chip ja aju enda üle kirjutamine. minu info pärineb küll ainult netis surfamise ja foorumite lugemisega. aga no miskit ikkaIcon_rolleyes
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#12
Krt seda teab, ma sain ta juba chipituna ja ei olnud võrdlusmomenti.

Kuid loomalt käis edasi küll diisli kohta, vägagi. Päris paljudele uuematele bensukatele sai koht kätte näidatud kui "põrkama" tulid Icon_twisted

Samas mul puudub ka igasugune info mis chip ja mis täpselt tehtud oli.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
(21-03-2011, 01:56 PM)Karl Kirjutas: Krt seda teab, ma sain ta juba chipituna ja ei olnud võrdlusmomenti.

Kuid loomalt käis edasi küll diisli kohta, vägagi. Päris paljudele uuematele bensukatele sai koht kätte näidatud kui "põrkama" tulid Icon_twisted

Samas mul puudub ka igasugune info mis chip ja mis täpselt tehtud oli.

Loomulikult käis "rajult" edasi kui eelnev auto oli 75a. w123 mis sai Kamazilt ka kiirenduses lutti. Icon_lol
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
Mis minu jaoks on huvitav...saame +20-30kW ja 50-80Nm juurde ja samal ajal kahaneb (ka samas vahemikus, kus tuli võimsuse kasv) kütusekulu.

Ei saa nagu hästi aru. Toodame lisa-energiat mille arvelt? Kütuse vähendamise?

Arusaadav oleks, et madalamal pöördel keeratakse küttesegu lahjemaks ja kõrgel juurde. Aga siis ei muutuks auto ökonoomsemaks.

Saaks ise selle nipi teada, kuidas saaks poole võimsusest juurde ja küttekulu poole väiksemaks, oleks super hea ju. Nõks edasi arendada ja teeme igiliikuri ka ära.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
mina olen chipist nii aru saanud, et see chip n-ö avab kraanid, et kui nüüd lappa anda siis uhatakse kütet peale maksimaalsel määral mida mootor vähegi ära suudab põletada ja, et ikka veel rohkem ära põleks, tõstetakse ka turborõhku. ja suht elementaarne on see, et küttekulu kiirendamisel suureneb. stabiilsel maanteesõidul võiks ta suht samaks jäädaIcon_rolleyes

lingi mingile chipilehele http://www.racechip.de/racechip-chiptuni...344-r.html
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#16
(21-03-2011, 03:53 PM)Laur Kirjutas:
(21-03-2011, 01:56 PM)Karl Kirjutas: Krt seda teab, ma sain ta juba chipituna ja ei olnud võrdlusmomenti.

Kuid loomalt käis edasi küll diisli kohta, vägagi. Päris paljudele uuematele bensukatele sai koht kätte näidatud kui "põrkama" tulid Icon_twisted

Samas mul puudub ka igasugune info mis chip ja mis täpselt tehtud oli.

Loomulikult käis "rajult" edasi kui eelnev auto oli 75a. w123 mis sai Kamazilt ka kiirenduses lutti. Icon_lol


Sa oled valel teel ja teed ennatlikke järeldusi, kindlasti ei olnud eelnev auto sinu mainitud masin, ei tea kust sa seda võtad.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#17
Pole küll audi foorum aga natuke googlet ja tulemus jälle 2,5 diisel turboka kohta:
http://www.osta.ee/17820097
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#18
15 euri eest rabaks kohe ühe chipi omale. muidu volvol peaks ka sama mootor olema.
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#19
http://www.trucktuning.ee/index.php?lang=est
firma kes ka mercedes sõiduautodele teeb säästmistuuningut ja jõutuuningut
http://www.trucktuning.ee/index.php?lang...=0&mark=29
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#20
Ilusad numbrid seal - Üks näide SL55 700 NM softiga 850 NM peale pole võimalik saada.
W203: 200CDI suudetakse kasvatada 250 NM pealt 355 NM peale? WTF? Turbo rõhku suurendatakse poole võrra? Ilmselge lauslollus isegu kui nad seda teha üritaksid.

Inimesed ärge laske endale sodi pähe ajada. Võimsuse kasv on muidugi petmise teel saavutatav, kuid see tuleb millegi arvelt. Kõiksugu "petsukeemidega" pillid on ka Silberisse jõudnud, kollased tuled vilkumas ja asi avariis. Ja tegemist on olnud BRABUSE ja LORINSERIDEGA - mingi hetk võib asi avariise minna. Ka auklikke kolbe on esinenud kõiksugu tsippimistega. See muidugi ei tähenda, et iga modimine kohe katastroofiga lõpeks, kuid see tundub selline ....

Minu arvates on kõige mõistlikum lihtsalt suurem mootor osta, kui tõmmet tahad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  DAB lisamine raadiole (218 näitel) opentracker 2 516 30-06-2024, 09:15 PM
Viimane postitus: väikemees
  Arvuti toiteploki kohandamine AUDIO 10 CD maki kontrollimiseks? nostromo 2 2,082 03-04-2019, 06:59 PM
Viimane postitus: stihl
  K: Püsikiiruse hoidja lisamine? mms 14 10,515 24-02-2015, 09:11 AM
Viimane postitus: arcar
  mootori võimsuse tõstmine head ja vead ? Kupskin 8 8,593 15-07-2013, 06:20 PM
Viimane postitus: hents99
  Mercedesi dignosti koht peterburi teel !!! ecmb320 1 1,942 29-07-2008, 03:58 PM
Viimane postitus: Oliverk
  Diislile lisaks 2T õli lisamine Eric 14 10,839 04-02-2008, 09:27 AM
Viimane postitus: Markko



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne