Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
18-09-2009, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2009, 07:25 PM ja muutjaks oli jants007.)
Soetasin endale Mercedes-Benz A 170 Classic 1.7 98 a, lugesin siit foorumist palju negatiivset aga njah ost on tehtud nüüd tuleb masinad käigus hoita. Teiseks autoks sobib küll. Tahaks nüüd rohkem teada saada selle masina kohta. Nt. Kas mootor on rihma või keti vedu, palju õli mootorisse läheb, käigukasti, millised süüteküünlad(mitu tükki), dosooli mitu liitrit. Kuidas neid vahetada jne. Kui soovitus on kellegil siis palun. Eks kasutatud auto ost on ikka loterii veab või mitte
Infoga abistajatele tänud
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kasti õli pole mõtet ise vahetada, sest esiteks pole sul õiget õli kuskilt võtta (peale Silberi 260 EEK liiter) ning teiseks soovitaks natuke asisemat asja kui lihtsalt vahetus (loe kasti pesu otsingust - saad targemaks).
Küünlaid sa sellel pillil ise kätte ei saa ilmselt
Tosooli ja õlikoguse võin öelda kui suur soov olemas. Lihtsam on lasta asjatundjal need vedelikud ära vahetada. Saad õlihinnas alla ja endal käed puhtad pärast.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: May 2009
Maine:
0
98 aasta 1,7 peaks olema hoopis diisel. Bensumootorid on 1,4, 1,6, 1,9. Seega kui tegu diisliga tuleb äravahetada hõõgküünlad. Kui vedelike vahetuseks juba läheb, siis ära unusta ka pidurivedeliku vahetust. Õli peaks 1,7 diislile minema 4,5 liitrit. Kasti läheb tõepoolest spetsiaalõli ja seda päris mitu liitrit. Lisaks tuleb vahetada ka filter ja panna uus tihend. Jahutusvedelikku (mitte tosooli) läheb 6,5 liitrit ning pidurivedelikku 0,6 liitrit. Minu soovitus on sama, et lase see asi teha spetsialistil. Ise hakata leiutama selle auto puhul, ei ole erilist mõtet. Parimat!
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
25-09-2009, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2009, 06:55 PM ja muutjaks oli jants007.)
Tänud, tegu on jah diisel küttel liikuva autoga, arvatavasti tuleb lasta üle ka vaadata mootori rihm v. kett(vaevalt et on) Oskab keegi soovitada tartus või võrus asuvat soodsat remondi kohta ja varuosade poode, et eelseisvaks operasooniks valutult valmistuda
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
18-01-2010, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2010, 04:21 PM ja muutjaks oli sillid.)
Teistele teadmiseks, olenemata sellest et teema lukus, A (Vaneo) mootoris on kett mitte rihm, rihm jookseb ainult geneka peal ja hind vist oli 135.-
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
(18-01-2010, 04:20 PM)sillid Kirjutas: Teistele teadmiseks, olenemata sellest et teema lukus, A (Vaneo) mootoris on kett mitte rihm, rihm jookseb ainult geneka peal ja hind vist oli 135.-
Tänud hea info eest.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tehnilisi teemasi ei lukustata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(23-09-2009, 02:52 PM)Toni Kirjutas: Kasti läheb tõepoolest spetsiaalõli ja seda päris mitu liitrit. Lisaks tuleb vahetada ka filter ja panna uus tihend.
Oskad ehk öelda kus käigukastil see filter asub?
Leidsin ainult tühjendamise ja täitmise korgi mis oli 14mm sisekuuskant. Aga filtrit küll leida ei õnnestunud
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Automaatkastide filtrid asuvad sõiduautodel enamasti (ja MB kastidel alati) kastis sees. VAhetuseks kastil põhi maha...
Väline filter on rasketehnika teema.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(02-10-2010, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Automaatkastide filtrid asuvad sõiduautodel enamasti (ja MB kastidel alati) kastis sees. VAhetuseks kastil põhi maha...
Väline filter on rasketehnika teema.
Ei ole päris nii. ZFi kastid mida Mercedesele külge poogitud (Vito nt) omavad tõesti filtrit kasti sees. Muudel pillidel on ikka karteri põhja taga kohe.
Nii, et sõltub kastist - ehk pane VIN kood.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kustmaalt see filter välja kolis? Esiveole siirdudes?
Harige lolli...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
A klassil näiteks 722.7xx kast - karter maha ja filter paistab.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-10-2010, 10:52 AM)R129 Kirjutas: A klassil näiteks 722.7xx kast - karter maha ja filter paistab.
Karter? Mis karter? Mootori? Käigukasti?
Või on ikka samamoodi, nagu näituseks 722.3xx kastidelgi - filter on käigukasti õliruumis kastipõhjas.
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Käigukasti karter maha ja filter kohe näha. Neljakandiline lätakas, küljest ära tuleb tõmmates.
"Õige" otsinguil
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Võsa - karteri põhjana pidasin ma silmas õlivanni.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Meil A170 2007a väljalase ja probleeme pole pmst olnud v.a kojamehe hoovastik ja siis juhipoolne nuppude osa detail vahetati välja. Mõnus pisike auto ja käivitub ilusti ka külmaga ja oleme siiani väga rahul.
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
16-03-2011, 07:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2011, 10:18 AM ja muutjaks oli jants007.)
Jah nüüd on kahjuks tekkinud käiguskasti mingi undamine sisse. Kast on manuaal. Hästi on kuulda kui 5-ndaga sõita 90-ga, kaasi andes kergelt mootori vedu taga tekib kerge undamine sisse, jalg maha võtta gaasi-pedaalilt, kaob ära hetkeks. Kasti all, kui õieti vaatasin oli uks 6-kant 17" ja teine natukene üleval pool. Kas sealt saab kasti õli kontrollida-sissevalada. krt äkki pole õlil see õiget normi. Loll küsimus ehk, kuid kas on lollikindel uus õli sisse koos kasti õlil lisandiga, mis undamist vähendab. Või......
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Undamist vähendav lisand???
Siis juba kokkuhoiu mõttes tasuks ju mootorist ka õli välja lasta ja lisada sinna TopShopist tuttav toode MotorUp.
Ja kui pidurid krigisevad siis valada klotsidele õli.
Kurjajuur
Postitused: 15
Teemad: 4
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
(21-03-2011, 07:17 AM)kurjajuur Kirjutas: Undamist vähendav lisand???
Siis juba kokkuhoiu mõttes tasuks ju mootorist ka õli välja lasta ja lisada sinna TopShopist tuttav toode MotorUp.
Ja kui pidurid krigisevad siis valada klotsidele õli.
Krdi hitivabrik
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kõige parem (või ainuke vahend) undamise vältimiseks on uus käigukasti õli. Sellega mõned km sõita ja seejärel uuesti välja vahetada. Niikaua kuni sätendab metallipuru ära kaob. Muidugi paha on see, et see metallipuru on ka igal pool laagrite vahel juba palju kurja korda saatnud, seega jääb üle vaid loota, et ...
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|