Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nii, selline värk et kojamees vahel ise pühib. Mõnikord õige kiirusega, mõnikord jääb kui venitama. Täiesti suvalisel ajal. Ja mõnikord hakkab pühkima ja mitte ühe korra vaid mitu. Olen siis proovinud kojamehe nuppu keerata et see lõpetab ta üliaktiivsuse aga ei. Juskui lühis või midagi..sest kui norm kiirusega pühiks sis oleks vast valeühendus nö, aga kui venitama jääb siis on palju kahtlasem. Lühidalt, lampi läheb tööle, vahel teeb korra-vahel jääbki uhama.
Ideid või kellegil samasugune teema olnud?
Igasugune abi teretulnud.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Mina alustaks sellest et võtaks kojamehe süsteemi maha. Tasub ta ju naguinii ära määrida/õlitada. Seejuures kontrolliks neid radasi ja harjasi kojamehe mootori küljes.
Et enadl sellist probleemi pole olnud siis täpselt ei tea!
Postitused: 40
Teemad: 3
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
tere, tahtsin küsida milline oleks õige kaitse kojamehe jaoks. Mul pandud 16, kuid see juba kolm korda läbi põlenud. ettetänades.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Vahepeal tundub et haigus läheb hullemaks, nimelt mõnikord kui ise tööle läheb siis kojamees venitab üle klaasi..ehk üliaeglaselt. Ja kui ise keerad nupust siis kah, samas mõnipäev ei tee üldse. Kui ise on tööle hakkand siis kuskil kostub plõkse järjest töötamise ajal, umb nagu relee v miski plõksutab. Äkki viga tolles. Kunagi varem oli BMW kus see karp ei töötand, polnud intervall pühkimist siis vahetasin tolle karbi ära ja edaspidi töötas. Äkki siin sama teema et u sama asi läbi ja annab seal valeühendust jne?
Postitused: 359
Teemad: 4
Liitus: Apr 2009
Maine:
7
Viga võib olla ka kojamehe kangis. Mina vahetaksingi kõigepealt ära relee, siis kangi ja siis mootori.
Kui on huvi neile juppidele siis mul on pakkuda.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
10-03-2011, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2011, 12:57 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Mootor vahetatud, vahel ikka teeb jama, järgmine relee.
Aga, kas on relee?! Nimelt pühib ise vahepeal täiesti puutumata kangi, ja kui nuppu keeran ja tagasi 0 siis jääb järgi. Kas ei kõla nagu pigem kang katki?
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kisu kangil nupp maha. Vaata ega seal midagi sulanud ei ole.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kangiga on lihtsam majandada - alusta selle ülekuulamisest. Kui seal on kõik korras, siis tasub järgmisena lahata kojamehe süsteemi ennast. Ning nende kahe vahel eluneb ka relee, mis samuti võib huvitavaid asju korralda (kuigi see uimerdamine ei peaks tema võimuses olema).
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Uimeramist enam pole, peale sai uus mootor, vanal oli mähis läbi põlenud.
Nüüd töötab kiirelt ja kõik ok. Aga see viga et vahel ei jää seisma või ise tegutsema hakkab, on alles.
** Kuidas see nupp lahti käib? Tundub igatmoodi kinni.
(11-03-2011, 10:24 AM)v6sa Kirjutas: Kangiga on lihtsam majandada - alusta selle ülekuulamisest. Kui seal on kõik korras, siis tasub järgmisena lahata kojamehe süsteemi ennast. Ning nende kahe vahel eluneb ka relee, mis samuti võib huvitavaid asju korralda (kuigi see uimerdamine ei peaks tema võimuses olema).
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
See otsanupp tuleb ära, umbes 1cm osa! Tõmmates, kuid ei mäleta kas sai ka kaasa aidatud millegiga. Vist sai noatera vahele lükatud. Kui mõne terava asjaga proovid, siis püüa avada sellest küljest, mis hiljem nähatavale ei jää.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Millele ma peaks tähelepanu pöörama seal lülitil? Mustus(tolm jne) välja? Mida veel?
(11-03-2011, 08:19 PM)väikemees Kirjutas: See otsanupp tuleb ära, umbes 1cm osa! Tõmmates, kuid ei mäleta kas sai ka kaasa aidatud millegiga. Vist sai noatera vahele lükatud. Kui mõne terava asjaga proovid, siis püüa avada sellest küljest, mis hiljem nähatavale ei jää.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ega seal eriti midagi ei saa olla, kui kõik ühendused paigas ja puhtad. Minul vaatas seal vastu sulanud plastmass ja kõrbenud klemmid!
Postitused: 12
Teemad: 2
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Mure siis samalaadne C124 230ce-l
Kojamees teeb tööd koguaeg kui süüde sees :S
Sai kontrollitud lüliti !Tundus okei kuna sulanud ei paistnud miskit!
Mida järgmiseks kontrollida et veast võimalikult ruttu lahti saaks?
Aitähh vastajatele!
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(01-09-2011, 04:09 PM)Iphica Kirjutas: Äkki sul on vihmasensor ja sa ei tea seda veel ?
0-asendis ei tööta kojamees ka sensori puhul, kui sajab.
Sensori järgi toimib minuteada kojamees ainult I-astmes, edasi on ikka kindlad kiirused.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-08-2011, 06:09 PM)erkki90 Kirjutas: Mure siis samalaadne C124 230ce-l
Kojamees teeb tööd koguaeg kui süüde sees :S
Sai kontrollitud lüliti !Tundus okei kuna sulanud ei paistnud miskit!
Mida järgmiseks kontrollida et veast võimalikult ruttu lahti saaks?
Aitähh vastajatele!
Releed ja mootorit. Just selles järjekorras.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Just, nagu kirjas aitas mul värskem mootor. Enam ta ei vehi nagu tahab.
|