Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
28-10-2010, 02:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2010, 02:05 PM ja muutjaks oli Sax.)
Müüa W190 16V 2,3/2,5 pealt pärit Getrag.
1. käik kõrvale
Kasti kood 717.404
Võimalik paigaldada 24V mootorile koos ühemassilise hoorattaga.
Hind 7500.-
Asub Tallinnas
Sax 51 02 932
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(28-10-2010, 02:01 PM)Sax Kirjutas: Müüa W190 16V 2,3/2,5 pealt pärit Getrag.
1. käik kõrvale
Kasti kood 717.404
Võimalik paigaldada 24V mootorile koos ühemassilise hoorattaga.
Hind 7500.-
Asub Tallinnas
Sax 51 02 932
Kulissi saaks ka kaasa?
Väga hea pakkumine!
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tsitaat:Kulissi saaks ka kaasa?
Väga hea pakkumine!
Kulissi on pakkuda ainult W114/W115 roolisambale kinnituvat
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Hinna ettepanekud on teretulnud
Tegemist on korralikku väänet taluva kastiga!
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Seoses lähenevate jõuludega, hinnasula
Kiirele otsustajale väga hea hind (pool-muidu ! )
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Njaa, paneb mõtlema, kui veel kulissi kusagilt saaks....
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kas siis kulissinduse autole/kastile parajaks tegemine on nii keeruline töö ?
Pigem on sellise kasti leidmine õnne küsimus
Ma võin tuttavatelt küsida, kas neil on (vaja läheb siis 190-le?)
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas just keeruline töö...
W201/124 jah
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Hind euris 450
Kui ei meeldi, võib teha omapoolse pakkumise
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
ülikõva kast endiselt saadaval
võin vahetada ka samasuguse Getragi closed ratio kasti vastu koodiga 262
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(17-08-2011, 05:30 PM)Sax Kirjutas: ülikõva kast endiselt saadaval
võin vahetada ka samasuguse Getragi closed ratio kasti vastu koodiga 262
Ehk siis E30 M3 kasti vastu ? Selle isegi leiaks, ma olen ise 265 kaste kokku ajand
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tsitaat:ma olen ise 265 kaste kokku ajand
Kas kogunud või laiali lasknud?
262CR kasti pandi peale M3-e veel paljudele Bemmidele külge.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(19-08-2011, 10:49 AM)Sax Kirjutas: Tsitaat:ma olen ise 265 kaste kokku ajand
Kas kogunud või laiali lasknud?
262CR kasti pandi peale M3-e veel paljudele Bemmidele külge.
Kogunud jah
E24 ja E23 262CR pole vist päris sama, mis M3 262CR kast.
Kui sul BMW`le vaja, siis mul peaks olema nii M20, kui ka M30 mootorile sidurikodasid. Ise kogun neid 265 kaste MB sidurikojale.
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tsitaat:mul peaks olema nii M20, kui ka M30 mootorile sidurikodasid
Ega Jaguari või Volvo koda pole sattunud?
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
12-09-2011, 07:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2011, 07:51 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
M103 ka istub see? Kardaani peab ära vahetama?
Turbo
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
M103 otsa ikka istub (102, 103, 104, 111 peaks kõik klappima)
Kusjuures M103 mootorit loetakse isegi kõvemaks toorikuks kui 24V
Üks rootsi tüüp sõidab sama kastiga rahulikult üle 550hp ja on rahul:
http://www.peachparts.com/shopforum/show...p?t=174080
Kui varem on automaat all olnud, siis peab kardaaniga vist tegelema.
Manuaalil pole vist probleem (pole ise MB teemaga nii kursis)
Võin kasti üldpikkuse üle mõõta, siis saab võrrelda, kas on vaja midagi kardaanis muuta.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
13-09-2011, 02:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2011, 09:32 AM ja muutjaks oli hents99.)
Peaks 1:1 istuma tavalise 5-se manuaalkastiga.
Istub kõigi reasmootorite otsa ja käib kokku tavalise hoorattaga.
M104 dogleg kast on 2-massilise hoorattaga
M102 dogleg kast tavahoorattaga.
Rootsist Roman (Pumpish) sõidab nüüd aga ATM kastidega.
Kui ma 3.07 või 2.8x difri leiaks oma autole, oleks selle kasti kindel ostja.
Edit: Difri ülekanne muudetud.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Oiii krt ahvatlus on suur, pean rahakotiga aru pidama.
Vähe OT veel. Palju nm tavaline viiene kast peab vastu?
Turbo
Postitused: 70
Teemad: 21
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tsitaat:Kui ma 3.07 või 3.8x difri leiaks
Kas see differ peab siis "kiire" olema?(mõni diisli ülekanne ei kõlba?)
3 - 3,8 on päris lai vahemik
3,07 peaks c280-nel olema?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(13-09-2011, 03:49 PM)Sax Kirjutas: Tsitaat:Kui ma 3.07 või 3.8x difri leiaks
Kas see differ peab siis "kiire" olema?(mõni diisli ülekanne ei kõlba?)
3 - 3,8 on päris lai vahemik
3,07 peaks c280-nel olema?
Sorri, mõtlesin 3.07 või 2.8x. Väike näpukas võib asja kardinaalselt muuta
Väikseid W124 difreid on külluses saada, aga suure korpusega (vähemalt 24V mootoritelt) difreid mitte eriti. Seda enam, et vaja oleks ASD`d.
|