Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vesinik lisakütusena?
#1
Tervist!
Mis teie, siis arvate selles, ekasutada vesinikku lisakütusena? Räägitakse, et sellega saab kokku hoida ca 30 protsenti küttest.
Vaadake videot: http://www.youtube.com/watch?v=wCkAKiZni7o ja öelge mis teie asjast arvate.
Vasta
#2
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ht=vesinik
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
(03-03-2011, 05:28 PM)r.k Kirjutas: Tervist!
Mis teie, siis arvate selles, ekasutada vesinikku lisakütusena? Räägitakse, et sellega saab kokku hoida ca 30 protsenti küttest.
Vaadake videot: http://www.youtube.com/watch?v=wCkAKiZni7o ja öelge mis teie asjast arvate.

Räägitakse palju asju, aga kuidas sa vesinikku lisakütusena kasutad? Kust sa saad elektrit, milline on lisaenergia kulu elektri tootmiseks? Sõitmata jätmine pidavat suisa 100 protsenti küttest kokku hoidma.


Kuigi jah, on tervitatav, et tõusvad fossiilkütusehinnad panevad inimesi loominguliselt mõtlema ja alternatiive otsimaThumbsup
Vasta
#4
(03-03-2011, 06:19 PM)Karl Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ht=vesinik

see on natuke midagi muud.
aga lisakütusena kasutatakse nii, et lasta vesinik lihtsalt sisselaskekolektorisse, või juba õhupuhastisse, ning vesinik tõmmatakse koos õhuga sisse.
energia tuleb aku pealt hüdrolüüsiks sellest piisab.
Seade sobib nii diislile kui ka bentsukale.
ja seda on lihtsam ja märksa odavam teha kui 100 protsendilist vesiniku autot.
oht on see, et mootoris võib hakata tekkima korrosioon.
Vasta
#5
Miks peaks korrosiooni teke suurenema? Veeauru tekib põlemisel niigi.

Aga lahe on see, et taas kord üritatakse leiutada igiliikurit - see vesiniku tootmine nõuab mitte ainult voolu, vaid puhast vett, elektroode, sobivat potsikut jne. See kõik maksab nii raha kui materjale.

Hulga lihtsam on asendada osa kütust veega - aurustuv vesi suurendab mootori võimsust üksjagu (ja jahutab põlemiskambrit).

Samas on hea, et inimesed mõtlevad. Kuid tasub meeles pidada, et kui mingi asi on liiga hea, ollaks tõsi, siis enamasti on tegemist kas suure vale või suisa statistikaga...
Vasta
#6
Valmis kujul süsteem autole paigaldamiseks.
http://www.hho-plus.com/?gclid=COvN2ZPat...fAodrT3z_w

Kuna ise päris pädev sellel alal pole siis keegi kes tehnilise poole pealt paremate ajukurdudega võiks seda saiti lugeda ja anda mõned kommentaarid kas asjal on jumet.

Kuna asja hind on suhteliselt soodne siis olen nõus seda oma autol katsetama. Kui vaid leiaks pädeva kes selle paigaldab.
Kurjajuur
Vasta
#7
Korrosioon vb sellepärast, et vesiniku kontsentratsiooni suurenemine muudab pH-d ning see omakorda muudab asja happelisemaks? Kusagilt on selline asi meelde jäänud, pead ei anna, pole ise nii suur keemik.

Vee kokkuhoiu mõttes võiks veel ju väljalaskegaasides oleva veeauru uuesti kondenseerida nii, et ülejäänud ained kuhugi mujale lähevad, saaks sealt vajaliku vee ning üle jääva soojushulgaga saab ka kindlasti midagi põnevat teha.

Kui vesinikku lasta lihtsalt sisselaskekollektorisse, siis kas ta õhuga kokkupuutel juba enne silindrisse jõudmist ei sütti? Samuti, kui isegi ei sütti, siis soojeneb ikka, misläbi suureneb ka õhu temperatuur silindrisse sisenemisel, ehk kokkuvõttes läheb vähem hapniku ja vesiniku molekule mootorisse, kui muidu?

Müüakse igasuguseid vidinaid, kel raha on, see võib proovida ning mine tea, võib-olla ka töötavad. Usun alles siis, kui reaalselt numbreid ja asju näen.

Imre
Vasta
#8
vee kulu ei ole nüüd küll mingi kulu, seda paned maks nädalas korra juurde!
seda seadet ei pea ju ostma, seda on võimalik ka ise teha. )sõbral juba katsetused käivad)
keegi polegi väitnud midagi igiliikurist, lihtsalt võimalus säästa natuke kütust.
korrosioonioht on ka seepärast suurem, et mootorisse tuleb ka puhas hapnik mille mõjul oksüdeerumiskiirus suureneb.
ja kui plahvatus peaks toimuma enne silindrit on sellejaoks tagasilöögiklapp/kaitse
nii et plahvatab ainult natukene vesinikust ning, et ei tekiks kahjusid.
Vasta
#9
Mythbustersi versioon sellest http://www.youtube.com/watch?v=ydEkV-E0mP8

Töötavaid versioone leidub ka http://www.youtube.com/watch?v=ballc-E1qAg
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#10
Mul on teatav kogumus selle vesiniku teemaga, aga kahjus on see negatiivne. Nimelt mu eelmine ülemus tellis USA-st selle vesiniku hüdrolüüsi kiti ja paigaldasime selle tema Nissan Titanile (5.4L Flex Fuel mootor). Sai tellitud ka seade, mis siis kütusesegu pidi selle süsteemiga sobivax timmima. Kõik sai paigaldatud ja tehtud nagu õpetus ette nägi ja tundus ka toimivat, gaasi oli voolikutes silmaga näha. Ainus probleem oli selles, et paari nädalase sõidu peale ei olnud mingit märgatavat vahet kütusekulus ja 20 000 EEK-ise komplekti puhul ootax ikka vähemalt liitri võrra vähenenud kütusekulu.

Kõige imelikum on asja juures see, et teoorias peax asi tõesti toimima, erinevalt igasugu tablettidest ja magnetitest, millel keemia ja füüsika seadustega mingit pistmist pole, kuid jah praktikas ei toiminud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
Asjale sügavamalt lähenedes ja tundide viisi uurimist Eusa_doh tundub siiski, et asjal on jumet.
Nimelt katsealuseks autoks saab w210 200cdi 99a. Mitte, et see auto palju kütust neelaks aga lihtsalt profülaktilisest huvist.
Tekkis aga veel üks küsimus.
Kus asub OBD-II port?
Kurjajuur
Vasta
#12
KALLID INIMESED - kas teil on olemas talupoja mõtlemine. MB tootearenduse peale kulutati päevas vist kümme miljonit inglise naela - korrutage see 365ga. See on üüratu summa. Ma olen ise BOSCHI arendusasutuses praktikandina kuus kuud töötanud ja võin öelda, et sealgi olid päris suurte ajudega mehed.

221 S klassi viimane modifikatsioon - Stuttgart ei saanud küttekulu enam kuidagi alla, kuid EU normid nõuavad ju ühe väiksemaid CO2 emissioone. Mis tehti - ehitati käigukast ümber ja tehti MAAILMA KÕIGE VÄIKSEMA VISKOOSUSEGA ATF mis hoiab pisikesed X protsenti küttekulus kokku. Kui see vesiniku pulli kaka suudaks kasvõi 5 % kütte kokkuhoidu, oleks Daimler, VW, või BMW esimesed oma sadade miljonitega ukse ees ja küsiks seda endale - ja paluks mitte tulla lagedale vandenõuteooriatega. Ei oleks vaja otsesissepritse bensiinimoototoreid, stop and go süsteeme mootoritele, pidurdust uute generaatoritega, muutuvaid iluvõre klappe õhutakistuse vähendamiseks, või spetsiaalseid energiasäästlikke rehve - selle kõik saaks ju niivõrd lihtlabase asjaga nagu vesiniku ime lahendada ja turundustiimid saaks VÄGA KÕVA argumendi oma pikka nimistusse mis tehnikakauged inimesed hulluks ajaksid.

Isegi kui seal tekib mingi X reaktsioon kütusega ja tõesti oktaanarv tõuseb, siis kogu muu jama mis sellega ilmselt kaasneb muudab asja kindlasti trastiliselt.

Kui asi on lihtsalt põlemises, siis ei toimi ta kindlasti, sest kes füüsikat mäletab, siis igiliikurit pole olemas meie maailmas vähemalt. Vesiniku ja hapniku lahutamiseks kulutatav energia on keemiliselt sama suur kui nende kokkupanemisel saadav energia. Kuna meil on kõiksugu kaod süsteemis, siis tõenäoliselt suurendab see asi kütte kulu.

PS! Meenub üks IMETABELTT ja MAGNETRIBAD. Räägiti Vene teadlastest ja kosmeseuuringutest, vana bensiini rikastamisest magnetjugadega või muust imest. Peale mitme kuist kasutamist ütlesid "sõltumatud" katsetajad, et asi tõesti toimib ja kütuse kulu on märgatavalt vähenenud. Ma enam ei mäleta kas sama mees pani sama tableti suurde nõusse ja mitu kuud hiljem oli ta nagu kivitükike seal põhjas. Need magnetribad hakkasid aga mind ennast huvitama - kiskusin selle jama (suletud plastik pakk) lahti ja selle sees oli tavaline hõbepaberist ribad ümber papitüki keeratud.

Annetage see raha parem klubi rallika ostmiseks, mitte petturite kasumiks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#13
MOTT. 10p Jürgenile, ma oleks ise mingi analoogse mõttega jutu kirjutanud, aga polnd viitsimist.
Eks igaüks ise teab, kuhu raha kulutab või mis nõiajutte usub.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
Õige! Sellist asja on mõtekas ainult katsetada vana ja odava autoga. Osta mõni opel 100 euriga ja kokkuhoid on tunduvalt suurem kui 220cdi käppima hakata. Esiteks see mootor on niigi madala kütusekuluga ja teiseks ma arvan, et seal midagi muutes võid üldse süsteemi rikki ajada.
Kõige suurema säästu saab siis, kui katsed ära jätta. Pluss, selle kütusekokkuhoiu saavutad ühes kuus puhtalt sellega, kui jätad auto ühel päeval koju ja hooldad õigeaegselt veermikku!
Vasta
#15
Kõik on õige, et auto palju kütust ei võta kui taga ei sõideta.
Kui aga kuu läbisõit on 6-8000 km siis on teised numbrid.
Õigem oleks kindlasti katsetada mõne odavalt soetatud masina peal sellist süsteemi.
Kurjajuur
Vasta
#16
Raha on ja Mägiaivarit tahad mängida võid igast kino teha. Icon_lol Öeldakse ju ikka, et ega rikkal pisar silma tule. Ma kulutaks parem teistesse aukudesse oma raha.
Kui väga palju sõidad osta mõni odav väikse mootoriga diisel, tangi sinist ja hoiad kõvasti kokku kui just vahele ei jää.
Ei õhuta kedagi halvale teele!
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vesinik kütuseks karuanton 14 10,003 15-03-2010, 01:20 AM
Viimane postitus: Harry



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne