Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Tere.
Mul siin mõnes teises teemas juba talve alguses jutte olnud, aga kirjutaks siia uue.
Detsembris olid jamad, et 3.0 w124 ei liikunud hästi. Nu oli läbi 2 eelsüüteküünalt. Vahetasin ära. Kõik 6 tükk korras.
Siis sai ära vahetatud ka 4 pihustiotsa (2 tükki mõned kuud varem vahetatud), ehk need peaks ka ok olema.
Vahepeal läks katki 3. silindri pihustitoru. Sai uus+ kõik kinnitused, et midagi ei vibreeriks enam.
Aga jamad, mis külmaga hakkasid, on ikka alles. Kui -10 ja alla selle temp (nagu praegu), siis jaurab ja jaurab aga käima ei lähe. Mõne silindriga nagu lubaks, aga õiget pööret sisse ei saa.
Kas peaks pumba poole vaatama ? Mingid suvaline remondi koht soovitas diislikeskusesse minna, et nad pumpa regulliksid jne.
Filtrid ka hiljuti vahetatud.
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
äkki mootor hõre juba? siis ka ei lähe. ja starter peab moorort ikka suht kiirelt ringi ajama, niisama jau-jau autot ei käivita. mis õli sees? kui odav mineraal siis pole ka lootust. diislil peab kõik hea olema, ainult siis käivitub ja käib, muidu on ainult probleemid
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
18-02-2011, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 10:59 AM ja muutjaks oli clm.)
Nu kevadel olid surved normis veel. Vaevalt, et 10k km peale kohviks läks.
Starter päris nii kiirelt ikka ei vea, kui sooja ilmaga. Aga ei tundu nagu ringi vedamise asi olema. Pigem ikka küttesüsteemi teema. -10'ga veab sama kiirelt ringi kui sooja ilmaga, kuid enne peab veidi jõurama, et süttiks.
Hetkel on sees õlimaailmast ostetud lahtine 10w-40 diiselõli.
Kõrvalseisjad ütlesid, et käivitamise ajal tuleb tagant hirmsasti musta välja.
Lisaks ei tohi gaasipedaali puutuda. Siis natuke lötutab, kui peale vajutada, ei luba enam üldse.
Lisana võib veel kirjutada, et kevadel vahetatud klapisääretihendid, üks hüdrotõukur (mis oli kinni jäänud), reguleeritud süütenurka jne. Ehk nö. elementaarsed asjad on enamuses tehtud. Mootor hõre ei ole, klapid peavad, küttesüsteemi osad uued jne jne.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui sealt sumpsist ikka midagi tuleb siis kahtlustaks ikka surveid, palju seda sul mõõdeti et korras on?
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Täpselt ei mäleta, aga oli vist 18-20
Korralikus töökojas oma tuttava remondimehe käe all mõõdetud. Tema nagu kulmu ei kortsutanud, pidavat piisavalt olema.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
See diiselõli ka suhteline mõiste, kas sünteetiline, poolsünteetiline või mineraalõli?
Ma ei usu küll, et selles su auto viga otseselt on, kuid mineraalõli küll pärsib hetkel kenasti käivitamist,
samuti võib starter kuiv olla ja sama teha......võimalusi palju....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-02-2011, 01:43 PM)clm Kirjutas: ... oli vist 18-20
...
Kas see on turbomootor? Vabalthingeldav nende survetega küll käima minna ei saagi.
Alla 24 on remonditoorik!
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
18-02-2011, 02:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 02:04 PM ja muutjaks oli V@hh.)
No seda hõreduse juttu ei usu. Oli endal sama mootor mis ikka täitsa kohv. 100 kildi peale läks ca 0,5L õli. Kuid ka -20 käivitus probleemidetta.
Korraliku käivitumise tingimuseks on mitu tegurit;
Korralik aku, määritud ja kergelt pöörlev starter, korras hõõgküünlad, talveks sobilik õli.
Kuigi olen igasuguste lisandite veendunud vastaline siis talvel selliste ilmadega on siiski omal kohal jäätumisevastane küttelisand, mis teeb kütuse hästi voolavaks ja paremini süttivaks.
Endal on kõik need tingimused täidetud ja kuni -20 pole probleeme.
Külmema ilma korral kasutan "erivahendeid"
2 ämbritäit kuuma vett sisselaske kollele ja ümbrusele, paar minti ootamist ja käivitub koheselt.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Vaata üle kütusefiltrid.
Ja samuti paagist filtrisse tulev turu/voolik oleks soovitav kompressoriga paagipoole tühjaks lasta.
Seal ka suht palju kondlasti parafiini ja see ise sealt ära ei tule.
Muidugi saab ka nii- kui paak peaegu tühi ja saad käima- las tiksub koha peal tund, kaks...
Siis tagasivoolust minev SOE küte on juba paagis oleva kütte temperatuuri niipalju tõstnud, et torudes olev parafiin sulab...
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ka tihe mootor võib õli võtta...
Samas, meite säästukal oli mootoris kaks talve tagasi surveks 21. Kuni -25 veel suutis käivituda, sealt edasi jäigi ketrama ja suitsu välja ajama (kuni aku tühjaks sai). Praegu on probleeme juba -20 juures.
Meie salarelvaks on elektersoojendus - 3 h ja käivitub poolest pöördest
Ma usun, et teemaalgatajal on mitu muret korraga.
Diisel tahab käivitumiseks kiiret pööret. 2 pööret sekundis on miinimum, et hästi minema saada. Seda aga ei saavuta, kui starter on hooldamata, juhtmed katki või oksüdeerunud ja aku kehvake.
Filtri ummistamiseks piisab paarist liitrist kehvast kütusest.
Hõõgküünlad ja pihustiotsad on kulumaterjal. Neid ei vahetata ühekaupa. Ei ole üldse välistatud, et Su "korras" olevad küünlad ei toimi õigesti. Lähevad küll leigeks, kuid mitte kuumaks, näiteks. Samas peaks mootor kahe sooja silindriga ikkagi lubama hakkama.
Hiline pritse halvendab oluliselt külmkäivitust. Võid ju proovida paar kraadi varasemaks keerata - kui aitab, on hää. Kui ei aita, siis palju halba ka ei tee. lase siis enne ikka pihustite survetorud laht, muidu murrab jälle pooleks.
Kütusetrassi (torude ja ṕaagisõela) probleemi saad välistada, kui annad kütust otse kanistrist. Ning siis kasuta ka uut (kindlasti eeltäidetud) filtrit.
Kas kuuma veega soojendatud kollektoriga käivitub?
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
18-02-2011, 06:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 06:38 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Ma vaataks aku juhtmed kuni starterini kõik multimeetriga üle. Olen kinde, et need pole kadude vabad. Teine asi on lekked kütuse süsteemis. Kui õhk vahel või küte vajub alla siis on aku selleks ajaks jokk kui küte kohale jõuab. Muidugi starteri remont ei teeks ka halba.
Nende juhtmetega on nii, et pane mass võimalikult starteri lähedale ja pane kohe uus juhe kui juhtmesse läheb volte kaduma. Minu massijuhtme kadu oli 0,6v ja plussil oli ka midagi. Samuti oli kadu genekast tuleval juhtmel. Tehasest oli mass pandud käigukasti külge aga millegipärast oli kadu ka starteri ja käigukasti vahel nii, et panin starteri poldi alla.
Head juhtmed saad elektripoest ja otsa osta kaablikingad ja ongi olemas.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Mina vaataks esialgu ikkagi selle poole, et kas vool ikka küünaldeni jõuab. Mul läks siis üle 23 miinuskraadiga ka 3,0d käima kui 3 küünalt läbi olid. Lisaks oli veel starter otsas. Aga käima ta läks kuigi tahtis pikemalt käiamist.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Paljudel veokatel polegi küünlaid aga käima ikka lähevad. Asi on ikka selles kuidas starter veab.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
|