10-02-2011, 07:13 PM
tegemist siis 1992a.w124 250 turbodiisliga.mure siis selline,et oleks vaja kätte saada juhipoolne peegliklaas korpusest ilma klaasi lõhkumata.ideed teretulnud.
peegliklaasi eemaldamine korpusest w124
|
10-02-2011, 07:13 PM
tegemist siis 1992a.w124 250 turbodiisliga.mure siis selline,et oleks vaja kätte saada juhipoolne peegliklaas korpusest ilma klaasi lõhkumata.ideed teretulnud.
10-02-2011, 07:17 PM
10-02-2011, 07:20 PM
kundepoolse võib sõrmedega ära tõmmata (ja mingiaeg tagasi tehtigi seda vägagi usinasti) aga kas juhipoolne ka niisama tõmmates ära tuleb, seda ei tea
10-02-2011, 07:47 PM
(10-02-2011, 07:20 PM)joristaja Kirjutas: kundepoolse võib sõrmedega ära tõmmata (ja mingiaeg tagasi tehtigi seda vägagi usinasti) aga kas juhipoolne ka niisama tõmmates ära tuleb, seda ei tea Samal viisil saab kätte, ainult suht ettevaatlikult peaks tegutsema.
10-02-2011, 08:19 PM
Mul on mingid piirajad väiksed poldid sinna sisse sulatatud, et ära ei viidaks, korra viidi muidugi kundepoolne aga selle killud olid auto kõrval - juu vist tõmbas ''saraasa'' ta pooleks.
Aga tulevad tõmmates, ettevaatlikult või painuta õrnalt millegiga kui väga kinni on
11-02-2011, 12:14 AM
aitäh vastajatele,aga küsiks veel niipalju,et mis süsteemiga see klaas sinna korpuse sisse kinnitub?
11-02-2011, 01:54 PM
(11-02-2011, 12:14 AM)must124 Kirjutas: aitäh vastajatele,aga küsiks veel niipalju,et mis süsteemiga see klaas sinna korpuse sisse kinnitub?klaas kinnitub nö. ristiga peeglikorpuses oleva mootori külge,halb seletada,saad aru ,kui näed.Klaasi katsu eemalada mitte servast kangutades,vaid võimalikult lähedalt keskpaigale,siis ehk ei murra ära.Kindlasti proovi seda teha +kraadiga,mitte õues -10-ga,plastkõrvad, milledesse rist kinnitub on vanadusest niigi rabedad. Tööriistavihjeks: kruvikeeraja ei ole hea mõte,kuna toetuspind liiga väike,kui paremat pole,võta või nüri otsaga laiem lauanuga ja keera/painuta ots natuke kõveraks.
11-02-2011, 11:43 PM
tänud kõigile,kes vastama vaevusid.
12-02-2011, 12:12 PM
Tähendab, kui sul veel küsimus on, siis võin enda peeglid üles otsida. Nad on hetkel lahti võetud. Peeglid tulid välja nii, et kõigepealt lükkad (tundega) ühest nurgast sisse ja siis ajad sõrmed teise ääre taha..tirid välja. Jamh, VIST olid mootoriga ja manuaalsed peeglid erinevad..kuid ei ole enam kindel.
Need on mõned pildid, mis mul juhuslikult arvutis on.. Vasakul on mootoriga peegli osad ja vasakul on manuaalsed. Mootoriga peeglit oli lihtsam välja tirida igatahes Niisama trivia mõttes mainin, et kupee peeglid ei sobi kinnituste poolest sedaanile. Ehk uksenurgad on pikemad.
12-02-2011, 02:04 PM
tänud piltide eest!
mul omal hunnik peegleid ja kõigil neil mingi viga küljes. peaksin nad kõik lahti võtma ja tervetest juppidest kaks korralikku kokku panema
12-02-2011, 03:42 PM
Pm on nii, et peegleid saab sobitada ilusti küll, kuid vaja neetijat. Nimelt, manuaalsed peeglid on teise ehitusega, kuid kui puurid selle peamise needi läbi ja needid õige süsteemi külge -- on asi tipp-topp.
Minul tuli see probleem just siis, kui avastasin, et kupeelt maha kruvitud el.peeglite alused ei sobi mu sedaanile.. Siis monteerisin kõik lahti ja panin manuaalsete aluste külge mootoritega peeglid. Ofc, kui juba lahti võtad, siis lihvi metall-osa lagedaks ning värvi üle. Peeglite lahtivõtmiseks on sul vaja eemalda metalli-osa ja plastik-osa vahel olev liist.
12-02-2011, 07:00 PM
Kuna juba juhipeeglist juttu on, siis küsin siinsamas, et kas juhipoolne peegel on originaalis tõesti sile, mitte nõguspeegel?
Või on minu masinal mingi aretis küljes? Praegu on mul ikka väga ebamugav kui pean suurema ala nägemiseks ettepoole kummardama.
14-02-2011, 10:28 PM
ega jah, need peeglid on tootmises olnud alates 1982 aastast. võib-olla ka juba varem. seega võrdlus uute mudelitega pole päris aus (mb suhtes) enivei, mul ka üks küsimus. kuidas ikkagi korpust nii lahti saada, et midagi ära ei lõhuks? ma ühe lõhkusin ära, meelega, omale näidismaterjaliks (mul peegleid piisavalt) ja uurisin nii ja naa ja ei suuda välja mõelda kuidas teda õigesti avada mulle tundub, et ei saagi ja veel avastasin, et peeglisoenduse pistiku asukohti on ka kahte varjanti
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 477 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 318 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 666 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 495 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 573 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,960 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 557 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 910 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 965 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
w124 | Robin03 | 0 | 625 |
10-11-2021, 02:02 AM Viimane postitus: Robin03 |