Postitused: 161
Teemad: 13
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Tervitus, äkki on võimalus, et tuled on lihtsalt nii üles keeratud, et rullikuga mängimine ei aita, tulede korpuste küljes on kummalgil lambil kaks plastikust kuuskantkruvi vms mille keeramisel saab laternaid mehhaaniliselt liigutada...
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Ning kui regulaator salongis ei taha toimida, siis tulede juurest vaadata, ehk on vaakumvoolikud lahti.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
MB tulede regulaator mitte ei langeta, vaid tõstab tulesid - kui vaakumit pole, siis on tuled alumises asendis. Seega, kui tuled on taevas ja regulaator ei mõju, on algseade väga mööda. Alusta selle paikakeeramisest.
Vaata, kas vaakumvoolikud on ikka küljes ja kas tulede töökambrid ikka õhku peavad. Kui seal on kõik korras, siis tasub uurida, kas vaakum ikka reguleerimise rullini jõuab ja kas sealt edasi kah liigub.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Regulaatori tööd saad veel kontrollida salongist. Kui paned auto käima ja liigutad regulaatorit siis peaksid kuulma NR 3 asendisse keerates õrna susinat rulliku juurest. Rullik laseb süsteemist rõhu välja kui keerad tuled alumisse asendisse. Sedasi peaks saam ateada kas süsteem peab rõhku või ei pea. Ja kui töötav mootor segab susina kuulamist siis keera rullik nulli pane auto käima ja mõne aja pärast seisma ja keera rullik asendisse 3. Susin peaks olema kuuldav siis eriti hästi. Kui sa ka siis ei kuule susinat siis mine kontrolli süsteemi.
Postitused: 114
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
[quote='v6sa' pid='146620' dateline='1296719613']
MB tulede regulaator mitte ei langeta, vaid tõstab tulesid
Mida? Tuled reguleeritakse asendis "0". Mida suurem on nr. rullikul, seda madalamale näitavad tuled.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Võsa tahtis seda öelda kui vaakum süsteemis on lekke siis tuled on kõige alumises asendis (3).
Tulesi reguleeritakse ja 0 asendis aga kuidas sa saad tuled 0 asendisse kui on vaakumilekke?
Ja kui sa hoolikalt loed mu eelnevat postitust siis võid ka sealt välja lugeda ,et 3 asendis lastakse süsteemist vaakum maha. Seda ka kuuldes salongist susinat kui rullik keerata asendisse 3.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tänud parandamast, nii oli mõeldud küll.
Ehk MB süsteem tõstab tulesid kõrgemaks (kui toimima juhtub). Seega kui reguleerimist ei toimu ja tuled ikka liiga kõrgele näitavad, on midagi enne reguleerimistsüdeemi tuksi keeratud.
Iseeesest jääb võimalus, et reguleeringul on pidev vaakum peal. Sellest saab kõige paremini aimu, kiskudes seina lähedal seisval autol (et oleks hea jälgida tulevihu asendit) tule küljest vaakumiotsa. Kui nüüd vihk langeb, on vaakumisüsteemis rike, mis hoiab tulede kambrites maksimaalset vaakumit. Kui ei lange, on puudu kas vaakum üldse (ja tuled on seetõttu keeratud liiga kõrgele) või on midagi reguleerimise mehhaanikas katki.
Enamasti on siiski põhjuseks puuduv vaakum. Vaakumi saab süsteem jagajast vasaku amordipüstaku juurest. Kas tulede reguleerimise toru polnud mitte hall, sinise triibuga?
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Minu facelift w202 on küll roosad või lillad vaakumtorud.