Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 differ lekib
#1
Tere.
Õlivahetuses käies avastasin et dif ajab õli välja. Pildi peal on märgitud kust kohast olevat tihendid läbi. On neid uusi saada või peab lammutusest jne otsima hakkama. Õli on sees piisavalt, sai kontrollitud.

[Pilt: differ.JPG]
Vasta
#2
Siin kohal ei ole mõtet lammutusest neid küll otsida. Silberisse ja sealt tellida, vaata korpusekaanelt diferentsiaali ülekande number üle, teh. passiga SIlberisse ja kontrollige, et tegu ikka sama diffriga. Nende simmerite hinnad ei olnud suured kaa.
Vasta
#3
Pildi järegi paistab esimene ots ka lekkivat.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Ploki peal on dif ülekanne kirjas.. aga kas nii on ka võimalik et ülekanne on ära muudetud aga ntx korpus vana. Või iga erineva ülekandega on omas kestas ja kõik. Seesama teema et 90kmh peaks olema 2000rps aga mul pea 2500.
Vasta
#5
Vaatasin järgi, diffri peal järgmised kirjad:
R124 351 25 08

Kas see on õige? Masin on 3,0 D ja spido valetab. Navi näitab 80kmh, siis spido 90kmh. Lisaks on ka pöörded kõrgemal kui peaks(1900-2000) aga masinal 2300-2400. On see õige differ või hoopis vale ülekandearvuga?
Vasta
#6
Kui need sobivad, siis küsin 10€ nende eest kokku. Pakendid on neil küll määrdunud kuid tegu uute asjadega.

[Pilt: 28032011168.jpg]
Vasta
#7
Need kõik 3 simmerlingi? Vasak-parem ja kolmas kust kardaan sisse tuleb?
Vasta
#8
Aga miks ta lekib? Tihti on tuulutus umbes ja siis ajad kuumaga rõhu sisse.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
(28-03-2011, 05:59 PM)2015c Kirjutas: Need kõik 3 simmerlingi? Vasak-parem ja kolmas kust kardaan sisse tuleb?
Jah, vasak-parem ja kardaani oma. Kontrolli ennem et su reduktorile need ka sobivad.
Vasta
#10
Aidake keegi tuvastada kas see on õige ülekandearvuga differ või mitte.Eusa_pray

''Masin on 3,0 D ja spido valetab. Navi näitab 80kmh, siis spido 90kmh. Lisaks on ka pöörded kõrgemal kui peaks(1900-2000) aga masinal 2300-2400.'' Dif peal kirjas: R124 351 25 08
Vasta
#11
4automaadil kasutatakse difrit ülekandearvuga 1:2.87
5manuaali puhul aga 1:3.46

Selline spido valetamine on muide igati ok!!!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#12
Aga kuidas pööretega jääb, need peaks madalamad olemaIcon_question
Vasta
#13
Eeldan et siia on pandud teise ülekandega differ, ntx 2.5 mootori või 2.0 oma.
Tõenäoliselt on ikkagi tihendid läbi.
Uued peale, uus õli ja peaks ok olema. Muidugi enne tahan õiges ülekandes veenduda. Ma heameelega paneks 3.0 oma, pöörded all, nõks säästlikum ja mul poolegi see auto rallikas et paremat kiirendust tahaks.
(28-03-2011, 06:34 PM)R129 Kirjutas: Aga miks ta lekib? Tihti on tuulutus umbes ja siis ajad kuumaga rõhu sisse.
Vasta
#14
1995 aasta 2.0 diisel 55kw sedaan, 90-nega sõites 2400-2500 pöörded.
Vasta
#15
See differ peab vale olema. 87 aasta 300d automaadil oli 90/ ca 1800-1900 pööret.
Aga vaata tagant diffri pealt ülekandearvu, peab olema 2,87.
Kui nii kah on siis libiseb kast lihtsalt läbi.
(29-03-2011, 04:51 PM)hannes_s Kirjutas: 1995 aasta 2.0 diisel 55kw sedaan, 90-nega sõites 2400-2500 pöörded.
2 liitrisel ongi pöörded kõrgemad, kuna differ aeglasem, vastasel korral jääks masin suht jõuetuks.

Vasta
#16
(28-03-2011, 07:00 PM)2015c Kirjutas: Aidake keegi tuvastada kas see on õige ülekandearvuga differ või mitte.Eusa_pray

Pole siis ühtegi sõpra käepärast, kes auto all kardaani pöörded üle loeks, samal ajal kui ise taga ratast keerad???
Vasta
#17
nagu R 129 mainis, vaata kõigepealt tuulutus üle sest tundub,et surve sees ja pressib igast august õli välja. Arvatavasti on 3,0 bensuka differ 3,07
Vasta
#18
Okei, proovin lähipäevadel ratast keerates sotti saada mis asi all on.
Vasta
#19
Difril oli minu mälu järgi auto tagantosast vaadates paremal pool all osas sisse pressitud ülekandearv.

Mul näiteks 2500 pööret 105ga sõites, differ on 2:65 ja tegemist siis ka 4k. automaadiga ja 3,0D, aastast 92.
Vasta
#20
mina vaata difrile otsa tagant poolt, vasakus alumises nurgas on metalli sees numbrid kirjas, nähtavus on ilmselt ülimalt kehva, ent lapiga puhtaks ja siis peaks näha olema küll.

3,07 ülekande korral on antud pöörded õigustatud.

Kuigi jah sedaan automaatidel peaks all olema 2,87.
(29-03-2011, 08:42 PM)ralak Kirjutas: mina vaata difrile otsa tagant poolt, vasakus/paremas alumises nurgas on metalli sees numbrid kirjas, nähtavus on ilmselt ülimalt kehva, ent lapiga puhtaks ja siis peaks näha olema küll.

3,07 ülekande korral on antud pöörded õigustatud.

Kuigi jah sedaan automaatidel peaks all olema 2,87.
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 473 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne