Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pihustiseibide vahetus 110 cdi
#1
Tere.
Olen ühe õnnetu 110 cdi omanik. pihusti sutsub. On ka seibe mitu korda vahetatud, nii esinduses kui ka igalpool mujal diislimeeste juures. Kuna auto ei olnud enda käes siis viimane kord lõppes sutsumine sellega, et auto läks põlema. Sõidu ajal lõi edc tule põlema ja suri välja. Teeäärde pidama saades ja kapote avades tuli alguses palju tossu ja siis paistis leek. Koheselt sai see kustutatud. Sai masin koju veetud ja kaaned lahti võetud pealt. Üks ülevoolu voolik oli katki ning kõik pistikud ja pihustid olid ülevoolu voolikuteni tiheda pigi kihi all. Uurides foorumeid ja kuna masinal see viga nii kaua olnud oli siis otsustasin seda ise lahkama hakata. Kuna nüüdseks on põlema minekust möödunud pool aastat ja masin seisnud ilma akuta. Sain pihustid edasi- tagasi keerates kenasti kätte ja puhastasin niipalju kui võimalik. Nüüd küsimus, et mis edasi. Lihtsalt uued poldid, seibid ja kahvlid. Pihusti kinni. Või on vaja veel miskit vahetada? Kas pean minema ka kindalsti diagnostikasse mis edc tule ära kustutab? või saab masin ise aru, et ülevoolu voolikud nüüd korras ja rõhk taastunud? Põlema läks masin sellepärast, et katkisest ülevoolu voolikust küte tilkus sumbuti peale. Juhtmed, pistikud jne on normaalses seisus.
Vasta
#2
Loe R129 postitusi sel kurval teemal ja siis küsi uuesti, kui midagi jäi arusaamatuks. Ma usun, et tema kirjutistest leiad mõned sõnad, mida otsinguga edasi kaeda.

Kuid lühidalt - kui asi on läbi lekkinud, ei piisa seibide ja poltide vahetusest, vaid on vaja ka pesad üle freesida. Ning kindlasti käia ära STARi taga (kasvõi Lesvenis), et veenduda pihustite tervises. Üldisest mootori seisust lugedes tundub küll, et sealt ei ole midagi head oodata...

Kus tehti seibide vahetus nii, et pesade seisukorda ei kontrollitud? Sellisest remondikohast peaks CDI-mootorite omanikud eemale hoidma! Nimi ja asukoht, palun...

Või ei olnud omanik (tellija) ise nõus täiendavate töödega, kuigi töömees seda soovitas...Icon_rolleyes
Vasta
#3
Kui mina selle masina ostsin, siis oli tal see viga juba küljes. Aga juttude järgi olla kurjajuur kes masina tuksi keeras Viljandi Silber. Kuida jah, minu kätte jõudis masin 2009 ja enne seda juba oli jama olnud sellega. Samas Pärnu Silber ütles, et selle masinaga pole Viljandis seibe vahetatud. Kurat seda teab nüüd kus , kes selle peesse keeras. Ei imesta kui käis mingi küla sepa juures. Aga ega siis midagi, vaikselt uut mootorit otsima hakkama.
Vasta
#4
Ma ei saa aru - kui pihusti põhi on siledaks freesitud, kui on pandud uus seib, kui poldi ava on keermelõikuriga puhtaks tehtud, kui on pandud tutikas polt, kui on kasutatud spetsmäärdeainet (et tulevikus asi ka kätte saada), siis PEAB pihusti pidama jääma. Uus plokikaas - ei näe mõtet. Ma ei kujuta kui pees asi peaks olema, et seda enam korda ei saa - mõnikord on pihusti nii kinni, et 10 tonnine press ka ei suuda seda välja sikutada.

Neid folkloore Silberi külastuse kohta olen ennegi kuulnud - kõige parem on ise Silberist küsida tööde väljavõte enda auto kohta. Siis saab teada kas ka jutul tõepõhi all või mitte.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
(21-01-2011, 01:17 PM)Silversi Kirjutas: ...
minu kätte jõudis masin 2006 ja enne seda juba oli jama olnud sellega.
...

Oot, 4 aastat on sõidetud lekkiva pihustipesaga? Palju neid kilomeetreid ka tulnud on?

Enne "uue" ostmist tasuks lasta praegune kaas ikka sobivas kohas üle kaeda. Ning, mis peaasi - pesad freesida, kahvlid kontrollida, uued seibid ja poldid panna ning seejärel STARiga üle kontrollida.

Remondikohtade teemas on häid kohti üles loetud.
Vasta
#6
Ei neid seibe on ikka vahetatud. Aga üks ei jää mingi valemiga pidama. ca 3000 km ja lödiseb jälle. Lõpuks ei pööratud sellele enam tähelepanu, sest lödises harva. Käima pannes hommikul külmaga. Siis oli tükk aega vaikust. Isegi kuu aega kuss. Siis hakkas jälle. No ja viimane lödistamine oli see, et masin sõitis 1000 km sutsuva pihustiga.
Praegu peaks kõige hullem möödas olema, sest pihustid sain kätte ilma meislita ca 30 minutiga. Parajalt sitta täis küll ja kindel on see, et pean kahvlite kinnituse keermed uued keerama. Aga kas ma pean plokikaane maha võtma, või saab pihusti pesasid freesida ka nii, et kaan auto küljes?
Ma ise asun Pärnus, seega pean siin mingi koha leidma. Remondimehe juurde enam ka ei vii, pärast saan vähemalt endapeale vihane olla kui pidama ei jää. Kas autodata näitab jõudusi ja järjekordi, millega peaks polte pingutama ja kinni keerama?
Vasta
#7
Sellist freesi mis freesiks korraga kahte pinda sul ei ole. See on spetsiaaltööriist. Asi on sul pees sellepärast, et mingid kobakäpad on auto all käinud. Ise freesima hakates, minu soovitus = muretse parem kohe uus kaas jääb ajakulu vähemalt ära. Muidugi kui soob võid ju proovida.
Sellise pika ajapeale on võibolla pihusti enda põhi juba ka pees või koguni läbi põlemise äärepeal.

Kui ma loen su postitust (siis no offence), aga tundub, et sa pole varem sellise asjaga tegelenud ja ma ei usu, et su töö kuidagi kvaliteetsem saaks võrreldes eelmiste remondimeestega.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
See, et uut kaant vaja, see on juba ammu selge. Aga uudishimu on see, mis ajendab tegutsema. Mootorite kohapealt päris loll ka ei ole, lihstsalt cdi'l on omad nõksud. Kui saan pidama ise, siis on hästi. Sõidan kuni peab. Ja kui ei saa, siis ostan uue kaane ja mott. Aga küsimus selles, et kui edc tuli põlema läinud ja masin välja surnud. Kas siis pärast õpib ta ise ära, et viga nüüd korras. Või peab talle seda seletama hakkama?

Ma olen see loll, kes oma vigadest õpib. Ärge väga kurjustageSmile
Vasta
#9
Ok iseõppija - muretse endale frees mis on veidi laiem kui pihusti, ning ka piisavalt pikk. Muretse endale mingi trelli otsa käiv vaskhari millega saab põhja ka põhja puhastada, muretse endale kõik uued seibid ja poldid. Muretse endale ebastandartne (suhteliselt pikk) keeermelõikur millega poldi pesad ära puhastad. Seda spetsiaalset pihusti pastat sul leida ei õnnestu, kuid võid ka mingi muu, väga kuumakindla, jamaga kokku määrida. Ma tean, et pannakse mingit valget möksi.

Kui viga ei ole tulevikus aktuaalne, siis peaks masin käima hakkama. Ta lihtsalt salvestab selle vea ära. Lihtsalt võib loota, et sul on õiged pihustid peal ning korrektsiooniarvud (sõltub softist) on ka õiged sisestatud.

Aga kui sul juba selge, et uut kaant vaja, miks siis üldse möllata? Siin foorumiski mehi, kes selle pihusti vahetusega tegelenud ja peaaegu igapäevaselt (mitte mina loomulikult). Õppida sa ka ise tööd pealt vaadates ja tulemus on tiba parem - saad vähemalt selgeks Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
See valge möks on keraamilise määrde nime all müügil. Kui ma seda määret küsimas käisin laiutasid kõik käsi: pole kuulnudki. Ka see pood mille letis siiski asi müügil oli.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Küsimus. Mootori kood on 611.980 Tean et esimene number näitabki mootori koodi aga mis see teine osa on?
Vasta
#12
(23-01-2011, 04:15 PM)Silversi Kirjutas: Küsimus. Mootori kood on 611.980 Tean et esimene number näitabki mootori koodi aga mis see teine osa on?

Modifikatsioon. Mingit suurt loogikat pole ma selles tabanud, kuid väga pole otsinud kah.
Vasta
#13
Lõpuks siis seis selline. Keermelõikuri sain, vaskharja sain, määrde sain, uued kahvlid ja poldid sain ning panin asja kokku. Freesi polnud kahjuks kusagilt võtta. Praegu on vaikus ca 200 km. Nüüd vähemalt asi selge. Järgmine kord enam ise teha ei viitsi ja läheb töökottaSmile
Vasta
#14
No ehk jääb pidama - vähemalt nägid asja ära Smile
Kui kõvasti poldid kinni tõmbasid?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
Tunde järgiSmirk Üle ei julgend vägistada aga nii, et kiini oleks. augu sain nii puhtaks, et pihhusti liiku täiesti vabalt üles -alla. Leidsin muidu netist õpetuse ka, aga mul puudub vastav võti et õiget jõudu rakendada. Õpetus, kui kellegil peaks vaja minema http://www.mercedes-club.org/forum/index...t&id=52158

Kahvel maksis silberis mingi 5 euri millegiga ja polt oli 1 eur millegiga. Pihustiseib maksis 89 senti tükk. Määrde ostsin Pärnu Würthist 8 eur. Spetsiaalne määre selliste asjade jaoks. Tuubis ning vase põhjal. Kannatab kuni +1200 kraadi. Poodi läksin siis müüa teadis kohe midag vaja ja andis karbi pihku. Ütles et keaamiline pidi mingil määral kuumaga kõvaks muutuma ja polevat hea. Kui kellegil huvi võin ka täpse määrde margi öelda. Würth toode igastahes.

Nüüd tuleb eksperimendi mõttes rooste ja mõlgitõrjet tegema hakataIcon_smile
Vasta
#16
Sama töö vaja ette võtta (tegelikult pihustid stendi ka saata vahepeal)
Küsimus selle seibialuse pinna puhastamise kohta. Võiksin kuskilt ka selle spetstööriista rentida (Kui on Viljandis saada), aga ebayst tellida ei taha. (Kurat üksi teab, kas veel kunagi vaja, kuna diiselmootorist üsna kõrini juba.)
Parema meelega teeksin muidugi selle tööriista koduste vahenditega.... Ma korra mõtlesin metallipuuri - mis selle läbimõõt peaks olema ja kas ots peaks olema perfektselt lame või on see pesa mingi nurga all?
Vasta
#17
Huvitav kas Mercedes-Benz uuematel mudelitel on selle vea ära parandanud? E mingeid pihustiseibe peab nagu mootori õli vahetama. Ka teistel tootjatel on CR mootorid a sellist janti pole....on muidugi mingid muud jamad Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
tänks onusiim, stendi tuleb nad niikuinii ilmselt kärmasele viia. Või on üldse Viljandise veel kellelgi stend?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 912 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  W638 2,2CDI mootori vahetus isakene 0 690 12-12-2021, 09:00 PM
Viimane postitus: isakene
  Sprinter 312 1998 a tagasilla vahetus Ran86 1 851 13-05-2021, 10:10 PM
Viimane postitus: v6sa
  Viano W639 pukside vahetus farmer 3 3,276 02-04-2020, 02:43 PM
Viimane postitus: farmer
  Kondinseoneeri pumba rihmaseibi laagri vahetus. erak19 3 3,308 04-12-2018, 09:24 AM
Viimane postitus: erak19
  w639 radikate vahetus vito111 1 3,326 01-01-2018, 10:28 AM
Viimane postitus: madis71
  MB Viano 2.2 CDI 2005.a. Buss sureb välja madalatel pööretel JanikaB 4 6,080 16-02-2017, 08:54 PM
Viimane postitus: raigo005
  vito 110 cdi 75kw ei lähe pöördesse salumees 14 18,951 21-12-2016, 02:47 PM
Viimane postitus: v6sa
  mb vito cdi 111 esitulede kaitsmete asukoht siisu 1 4,837 16-11-2016, 05:17 PM
Viimane postitus: stihl
  MB Viano 2006a CDi 2.2 õhkpatjade kompressori asukoht? FrenzyRat 0 3,148 04-08-2016, 04:24 PM
Viimane postitus: FrenzyRat



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne