Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 220CDI "battery alternator" punane kiri armatuuril?
#1
Öelge nüüd teadjad,mis veaga tegu.Täna keset sõitu järsku punase taustaga kiri ees " battery alternator,drive to workshop " .Mingi ilmselt laadimisega seotud jama.Käisin ka Tallinna Silberis,kuid sealt midagi tarka ei öeldud ja pilku peale vista ei tahetud,sest aega polevat.Sõida koju,kuidas tahad.Sellist teenindust kohtasin esimest korda.United Motors-i suhtumine oli ikka kuld selle kõrval.Aga see on teine teema.

Kuna homme oli pikem sõit plaanis,siis kiire abi oleks tere tulnud.Tänud ette.
Vasta
#2
Jällegi puuduvad tühikud peale kirjavahemärke, vastik lugeda. Aga suure tõenäosusega generaator ei lae korralikult
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Saan aru,et laadimist pole.Tegu võib olla järgmiste vigadega : genekas,pingeregulaator ise või harjad,juhtmete ühendused,dioodid jne.

Soovitage kohta Tallinnas,kus auto homme hommikupoole saaks üle vaadata lasta ja kus ka vajalikke juppe kohapeal võtta oleks.Silberit pole mõtet soovitada.
Vasta
#4
(20-01-2011, 10:14 PM)vix Kirjutas: Saan aru,et laadimist pole.Tegu võib olla järgmiste vigadega : genekas,pingeregulaator ise või harjad,juhtmete ühendused,dioodid jne.

Soovitage kohta Tallinnas,kus auto homme hommikupoole saaks üle vaadata lasta ja kus ka vajalikke juppe kohapeal võtta oleks.Silberit pole mõtet soovitada.

Ikka tühikuid pole, või sul see klahv klaviatuuril katki?

Aga www.lesven.ee
5232198 Joonas
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
(20-01-2011, 10:25 PM)indrek Kirjutas:
(20-01-2011, 10:14 PM)vix Kirjutas: Saan aru,et laadimist pole.Tegu võib olla järgmiste vigadega : genekas,pingeregulaator ise või harjad,juhtmete ühendused,dioodid jne.

Soovitage kohta Tallinnas,kus auto homme hommikupoole saaks üle vaadata lasta ja kus ka vajalikke juppe kohapeal võtta oleks.Silberit pole mõtet soovitada.

Ikka tühikuid pole, või sul see klahv klaviatuuril katki?

Aga www.lesven.ee
5232198 Joonas

Tänan kontakti eest,kuid kellele need tühikud nii olulised on ? Kirjanike Liit on see või MB foorum ? Tähtis ,et inimesed abi saaksid.Sul endal allkirjas on ka lõpus tühik puudu.
Vasta
#6
Vaata, asi selles, et siin käivad koos paljud sellised inimesed, kelle haritus(mitte segi ajada sõnaga haridus) on kella sihverplaadi viimase veerandi peal, : seega kui ootad asjalikku vastust, siis sõnasta küsimus ja ortograafia korrektselt...

Ise ka ei vaevuks sellise asja peale väga aega raiskama, kuigi probleem iseenesest lihtne
Vasta
#7
(20-01-2011, 10:28 PM)vix Kirjutas: Aga www.lesven.ee
5232198 Joonas

Tänan kontakti eest,kuid kellele need tühikud nii olulised on ? Kirjanike Liit on see või MB foorum ? Tähtis ,et inimesed abi saaksid.Sul endal allkirjas on ka lõpus tühik puudu.
[/quote]

No mingi viisakus peaks ikka jääma, varsti ei pane kirjavahemärke ka - küll nad aru saavad ju.

Ja mailiaadressil peale punkti ei panda tühikut.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8
(20-01-2011, 10:41 PM)Nustu826 Kirjutas: Vaata, asi selles, et siin käivad koos paljud sellised inimesed, kelle haritus(mitte segi ajada sõnaga haridus) on kella sihverplaadi viimase veerandi peal, : seega kui ootad asjalikku vastust, siis sõnasta küsimus ja ortograafia korrektselt...

Ise ka ei vaevuks sellise asja peale väga aega raiskama, kuigi probleem iseenesest lihtne

Noorhärrad, kui mina koolis käisin, mis oli 25 aastat tagasi, siis sellist absurdsust loeti kirjavigadeks. Kui nüüdsel ajal on nii kombeks ja muidu siit foorumist vastust ei saa, siis olgu nii. Võin teiega seda mängu mängida. Küll pole siin aga midagi tegemist harituse ega veel vähem ortograafiaga. Ilmselt pole see ka teema siiski hetkel. Loodan, et see vastus on nüüd MB foorumis reeglipärane. Tänan.
(20-01-2011, 10:46 PM)indrek Kirjutas:
(20-01-2011, 10:28 PM)vix Kirjutas: Aga www.lesven.ee
5232198 Joonas

Tänan kontakti eest,kuid kellele need tühikud nii olulised on ? Kirjanike Liit on see või MB foorum ? Tähtis ,et inimesed abi saaksid.Sul endal allkirjas on ka lõpus tühik puudu.

No mingi viisakus peaks ikka jääma, varsti ei pane kirjavahemärke ka - küll nad aru saavad ju.

Ja mailiaadressil peale punkti ei panda tühikut.
[/quote]

Indrek, kirjutan suhteliselt korrektselt. Neid tühikuid pole veel üheski raamatus ja õigekirjas kohanud. Kui nii on lihtsalt mugavam lugeda, siis se on iseasi ja sellega olen nõus, kuigi mulle väga harjumatu. Edaspidi räägime teemast palun, jätame filoloogia targematele.
Ilmselt generaatori rihma võib välistada, sest siis läheks ju sõites auto keema ka. Sama rihma pealt on ju veepump ka või eksin ? Samas leidsin kuskilt foorumist, et võib ka lihtsalt kaitsme viga olla ?

Eks viskan homme pilgu kapoti alla ja kontrollin juhtmed ja ühendused üle. Kui need on korras, siis ilmselt pingeregulaator või harjad.Loodan, et saan akuga ikka remondini sõidetud.
Vasta
#9
(20-01-2011, 10:48 PM)vix Kirjutas: Ilmselt generaatori rihma võib välistada, sest siis läheks ju sõites auto keema ka. Sama rihma pealt on ju veepump ka või eksin ? Samas leidsin kuskilt foorumist, et võib ka lihtsalt kaitsme viga olla ?

Eks viskan homme pilgu kapoti alla ja kontrollin juhtmed ja ühendused üle. Kui need on korras, siis ilmselt pingeregulaator või harjad.Loodan, et saan akuga ikka remondini sõidetud.

Olen 95% kindel, et vea on tekitanud generaator, kas siis tema harjad või see tablett - pingeregullaator.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
(20-01-2011, 10:48 PM)vix Kirjutas: Noorhärrad, kui mina koolis käisin, mis oli 25 aastat tagasi, siis sellist absurdsust loeti kirjavigadeks. Kui nüüdsel ajal on nii kombeks ja muidu siit foorumist vastust ei saa, siis olgu nii. Võin teiega seda mängu mängida. Küll pole siin aga midagi tegemist harituse ega veel vähem ortograafiaga.

Äkki vanahärrale väike kiirkursus siis:
http://www.juuru.edu.ee/failid/arvutiope...gekiri.doc

Üldiselt paneks selle teema prükkarisse, kuna pealkiri ei vasta ka reeglitele.
Vasta
#11
(20-01-2011, 11:29 PM)indrek Kirjutas:
(20-01-2011, 10:48 PM)vix Kirjutas: Ilmselt generaatori rihma võib välistada, sest siis läheks ju sõites auto keema ka. Sama rihma pealt on ju veepump ka või eksin ? Samas leidsin kuskilt foorumist, et võib ka lihtsalt kaitsme viga olla ?

Eks viskan homme pilgu kapoti alla ja kontrollin juhtmed ja ühendused üle. Kui need on korras, siis ilmselt pingeregulaator või harjad.Loodan, et saan akuga ikka remondini sõidetud.

Olen 95% kindel, et vea on tekitanud generaator, kas siis tema harjad või see tablett - pingeregullaator.

Tänan asjaliku vastuse eest !
(20-01-2011, 11:56 PM)marek Kirjutas:
(20-01-2011, 10:48 PM)vix Kirjutas: Noorhärrad, kui mina koolis käisin, mis oli 25 aastat tagasi, siis sellist absurdsust loeti kirjavigadeks. Kui nüüdsel ajal on nii kombeks ja muidu siit foorumist vastust ei saa, siis olgu nii. Võin teiega seda mängu mängida. Küll pole siin aga midagi tegemist harituse ega veel vähem ortograafiaga.

Äkki vanahärrale väike kiirkursus siis:
http://www.juuru.edu.ee/failid/arvutiope...gekiri.doc

Üldiselt paneks selle teema prükkarisse, kuna pealkiri ei vasta ka reeglitele.

Tänud kõikidele, kes asjalikku juttu ajasid ja tänu kellele saan ilmselt ka abi.

Sulle Marek aga edu elus kõike prügikasti loopida. Aga paneme tõesti teema prügikasti, sest kogu selle kirjatöö tulemusel sain arvuti õigekirja kursuse, mitte niivõrd targemaks oma sõiduriista vea olemusest. See kindlasti ei ole temaatilise foorumi eesmärk. Sama kogemus nagu Silberis kahjuks. Lõpetame parem selle emotsionaalse lahmimise. Loen parem edaspidi raamatuid, mitte arvutikirja. Tänan.
Vasta
#12
(21-01-2011, 08:39 AM)vix Kirjutas: Tänud kõikidele, kes asjalikku juttu ajasid ja tänu kellele saan ilmselt ka abi.

Sulle Marek aga edu elus kõike prügikasti loopida. Aga paneme tõesti teema prügikasti, sest kogu selle kirjatöö tulemusel sain arvuti õigekirja kursuse, mitte niivõrd targemaks oma sõiduriista vea olemusest. See kindlasti ei ole temaatilise foorumi eesmärk. Sama kogemus nagu Silberis kahjuks. Lõpetame parem selle emotsionaalse lahmimise. Loen parem edaspidi raamatuid, mitte arvutikirja. Tänan.

Raamatutes on ka peale kirjavahemärke tühikud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#13
Sul on armatuuril kiri, mis kurdab aku või generaatori üle ja Sa ei vaevu isegi laadimispinget mõõtma? Ehk ilmselgelt soovid vaid remondikoha aadressi. Mille Sa oma asukoha järgi ka said. Mistap on Su vihapurse Mareki aadressil täiesti arusaamatu.

Mis aga puudutab õigekirja, siis see ei ole streetrace.org, kus ongi tavaks teistega mitte arvestamine.Angry Teksti liigendamine ja kirjavahemärkide kasutamine peaksid saama selgeks põhikooli lõpuks. OK, stiilitunnetus kujuneb aastatega ja igaüks ei näi seda vajavatki. Juhiload (mis peaksid olema selle küsimuse üheks, kuigi mitte ainsaks, eelduseks) saadakse oluliselt peale seda. Sestap ka mitme inimese pahameel, kui foorumikasutaja tekst on kaheksanda klassi juntsu tasemel, kuid pahameel seda suurem. Ka mina kuulun sellesse "pahade" seltskonda, kes ei kannata süüdimatut käitumist ei elus ega foorumis.

Kusjuures siinse pahameele kutsus esile üks pisike aps - kirjavahemärkide (mida Sa tegelikult ju näid tundvat) väärkasutus, mis häirib lugemist. Oleksid vaevunud kirjutamisel vajutama tühikut peale märki, oleks kogu see jura olemata...
Vasta
#14
(21-01-2011, 10:20 AM)v6sa Kirjutas: Sul on armatuuril kiri, mis kurdab aku või generaatori üle ja Sa ei vaevu isegi laadimispinget mõõtma? Ehk ilmselgelt soovid vaid remondikoha aadressi. Mille Sa oma asukoha järgi ka said. Mistap on Su vihapurse Mareki aadressil täiesti arusaamatu.

Mis aga puudutab õigekirja, siis see ei ole streetrace.org, kus ongi tavaks teistega mitte arvestamine.Angry Teksti liigendamine ja kirjavahemärkide kasutamine peaksid saama selgeks põhikooli lõpuks. OK, stiilitunnetus kujuneb aastatega ja igaüks ei näi seda vajavatki. Juhiload (mis peaksid olema selle küsimuse üheks, kuigi mitte ainsaks, eelduseks) saadakse oluliselt peale seda. Sestap ka mitme inimese pahameel, kui foorumikasutaja tekst on kaheksanda klassi juntsu tasemel, kuid pahameel seda suurem. Ka mina kuulun sellesse "pahade" seltskonda, kes ei kannata süüdimatut käitumist ei elus ega foorumis.

Kusjuures siinse pahameele kutsus esile üks pisike aps - kirjavahemärkide (mida Sa tegelikult ju näid tundvat) väärkasutus, mis häirib lugemist. Oleksid vaevunud kirjutamisel vajutama tühikut peale märki, oleks kogu see jura olemata...

Vastan siis korraga kõigile viimast korda õigekirja teemal. Kui see tühik NII oluline siin foorumis on, siis püüan seda ka edaspidi järgida. Kellegi peale ma vihapurset pole üles näidanud, olen avaldanud arvamust. Kui keegi tunneb nii, siis vabandan ! Palun lõpetame nüüd õigekirja teema ja jätkame vea teemat, kui saab.

Mis puutub laadimispingesse, siis seda on mõõdetud ja see on täitsa olemas, üle 13 V. Seda imelikum tundub veateade. Aga tänud veelkord, viisin auto remonti ja loodan, et asi laheneb töökojas. Annan ka siis siin teada, mis viga oli, et teistel tulevikus abi oleks.

Parimatega, Vix.
Vasta
#15
(21-01-2011, 10:52 AM)vix Kirjutas: ...
Mis puutub laadimispingesse, siis seda on mõõdetud ja see on täitsa olemas, üle 13 V. Seda imelikum tundub veateade. Aga tänud veelkord, viisin auto remonti ja loodan, et asi laheneb töökojas. Annan ka siis siin teada, mis viga oli, et teistel tulevikus abi oleks.

Parimatega, Vix.

Siin on suur vahe, kas laadimispinge on 13,05V või 13,95 V. Mõlemad on "üle 13V". Esimesel juhul laadimist sisuliselt ei toimu, teisel juhul on asjad üsna hästi. Kuigi üks enesest lugu pidav generaatori pingeregulaator võiks toimetada ikka 14,1-14,3V peal...

Pigem süüdistan siin generaatorit (ja täpsemalt pingeregulaatorit) kui akut. Samas on mõlemad võimalikud rikke allikad. Ning ei saa välistada hooldamatusest tuksis ühendusi - keremass mootorisse (sel vist küll käigukasti), geneka massiühendus, juhtmete ühendused generaatorile ja akule...
Vasta
#16
(21-01-2011, 10:58 AM)v6sa Kirjutas:
(21-01-2011, 10:52 AM)vix Kirjutas: ...
Mis puutub laadimispingesse, siis seda on mõõdetud ja see on täitsa olemas, üle 13 V. Seda imelikum tundub veateade. Aga tänud veelkord, viisin auto remonti ja loodan, et asi laheneb töökojas. Annan ka siis siin teada, mis viga oli, et teistel tulevikus abi oleks.

Parimatega, Vix.

Siin on suur vahe, kas laadimispinge on 13,05V või 13,95 V. Mõlemad on "üle 13V". Esimesel juhul laadimist sisuliselt ei toimu, teisel juhul on asjad üsna hästi. Kuigi üks enesest lugu pidav generaatori pingeregulaator võiks toimetada ikka 14,1-14,3V peal...

Pigem süüdistan siin generaatorit (ja täpsemalt pingeregulaatorit) kui akut. Samas on mõlemad võimalikud rikke allikad. Ning ei saa välistada hooldamatusest tuksis ühendusi - keremass mootorisse (sel vist küll käigukasti), geneka massiühendus, juhtmete ühendused generaatorile ja akule...

Kui nüüd auto töökotta viisin, siis esimese asjana vaadati samuti laadimispinget ja öeldi mulle, et teele ma jääda ei tohiks, kuna laadimispinge on ideaalne. Mis aga veel vigane saab olla, selgub õhtuks.

Hooldamatus ja mina ei käi aga kindlasti kokku. Kõik mu autod on siiani käinud margi-esinduses hooldustes ja võite mind kutsuda "autopedeks", kuid mind häirib iga vigane pisiasi. Õnnelikud on olnud need inimesed, kes minu käest on auto ostnud. See hetkel kõne all olev auto on ennem mind käinud Tartu Silberis, arved olemas, seega hooldamatusest tulenevad massiühenduse vead ma esialgu jätaks kõrvale. Ise panustaksin samuti geneka harjadele või siis pingeregulaatorile. Need pidavatki 200 000 km pealt Mersudel otsa saama, suhteliselt tüüp-viga, ütles Silber. Pisut üle selle ongi mu auto läbisõit.
Vasta
#17
(21-01-2011, 08:39 AM)vix Kirjutas: Sama kogemus nagu Silberis kahjuks.

Vaata peeglisse.
Vasta
#18
Pingeregulaatori sisene viga. Viga mitte PINGE REGULEERIMISE osakonnas vaid LIN kommunikatsiooni osakonnas. Tõsi vea kõrvaldamiseks vaja ikkagi vahetada terve pingekas. Mootori aju ei saa generaatoti koormusest õiget sotti. Teele ei jäta, küll aga ohu-tuld põletab.

Vasta
#19
(23-01-2011, 06:10 PM)wdb240 Kirjutas: Pingeregulaatori sisene viga. Viga mitte PINGE REGULEERIMISE osakonnas vaid LIN kommunikatsiooni osakonnas. Tõsi vea kõrvaldamiseks vaja ikkagi vahetada terve pingekas. Mootori aju ei saa generaatoti koormusest õiget sotti. Teele ei jäta, küll aga ohu-tuld põletab.

On see arvamus tõenäolise vea kohta või tabasid hädalise jutus mingi ainult kommunikatsiooniprobleemile viitava iva? Krt, on meesIcon_coolThumbsup

Kusjuures kasutaja jaoks on tulemus ühtviisi sant - tükk tuleb välja vahetada. Mis sihuke "tark" pingeregulaator ka maksab?
Vasta
#20
(23-01-2011, 08:47 PM)v6sa Kirjutas:
(23-01-2011, 06:10 PM)wdb240 Kirjutas: Pingeregulaatori sisene viga. Viga mitte PINGE REGULEERIMISE osakonnas vaid LIN kommunikatsiooni osakonnas. Tõsi vea kõrvaldamiseks vaja ikkagi vahetada terve pingekas. Mootori aju ei saa generaatoti koormusest õiget sotti. Teele ei jäta, küll aga ohu-tuld põletab.

On see arvamus tõenäolise vea kohta või tabasid hädalise jutus mingi ainult kommunikatsiooniprobleemile viitava iva? Krt, on meesIcon_coolThumbsup

Kusjuures kasutaja jaoks on tulemus ühtviisi sant - tükk tuleb välja vahetada. Mis sihuke "tark" pingeregulaator ka maksab?

Hetkel siis olen niipalju targemaks saanud, et laadimispinge normis ja teele jääda ei tohiks. wdb240 kirjeldab viga õigesti. Mootori aju ja geneka vahelise suhtlemise probleem, mille põhjustab ilmselt tõesti pingeregulaator. Veateadet vilgutab, kuid varjatud menüü näitab laadimispinget 14,1-14,3 V. Seda aga mitte kohe peale käivitamist, vaid paari sekundi pärast. Homme õhtul üritan uuesti remonti viia auto ja selgust saada. Niipalju tean, et see pingeregulaator ise pidi maksma 70 euro kanti. Töö peale selle.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 149 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,786 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 540 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 325 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 742 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 917 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 536 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,478 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne