suht värske Mercedes-Benz (94a W124 MB 320ce) omanik ja ei ole veel aru saanud neist S ja E tähtedest käigukangi juures ja krt raamta ka mingis ime keeles millest mitte halligi aru ei saa.
ühesõnaga kui selle nupu (käigukangi juures) tõmban alla nii ,et täht S jääb nupu alla kas siis on aktiveeritud se nö S variant või E (mis jääb nähtavale)?
ja mis neil vahet üleüldse on..kummaga mõistlikum sõita?
ja teiseks kas on normaalne,et 120km/h tunnis sõita on pöörded 3000-de peal?ja kas see ongi viimane käik..st peaks 5-ene kast olema ju..ja 185 kellale panna siis ie tee sellist nägugi,et tahaks veel vahetada ja pöörded nii 6000-de peal...
Kui E täht on näha ning S täht on nupu all siis on aktiveeritud nö. Sport või standart reziiim ehk hoiab kauem käiku sees ja auto on selle võrra äkilisem. Ise panin tähele et isegi käiguga pidrudamine toimub sport reziimisi. Aga kui on S täht näha (nupp E tähe peal) siis on aktiveeritud economy reziim mis sobib ideaalselt loivamiseks ja igapäeva cruiisimiseks IMO.
92S500 Kirjutas:Kui E täht on näha ning S täht on nupu all siis on aktiveeritud nö. Sport või standart reziiim ehk hoiab kauem käiku sees ja auto on selle võrra äkilisem. Ise panin tähele et isegi käiguga pidrudamine toimub sport reziimisi. Aga kui on S täht näha (nupp E tähe peal) siis on aktiveeritud economy reziim mis sobib ideaalselt loivamiseks ja igapäeva cruiisimiseks IMO.
Ei tea, siis võibolla mu w140 oli valepidi...selle pärast ,et kui E oli nähtaval lasipöörded punaseni aga kui S nähtaval siis vahetas käiku juba @ 1700-2000rpm....
Mareki jutu tõestuseks.....
BTW tavaliselt on need lülitid sealt alt sitta täis ja ei toimeta midagi....
Soovitatav on need puhtaks teha....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
ja teiseks kas on normaalne,et 120km/h tunnis sõita on pöörded 3000-de peal?ja kas see ongi viimane käik..st peaks 5-ene kast olema ju..ja 185 kellale panna siis ie tee sellist nägugi,et tahaks veel vahetada ja pöörded nii 6000-de peal...
Ette tänades
Sqad
[/quote]
Muide käigud saab ju äkilisema paigaltstardiga tahhomeetrit jälgides ära lugeda... et kohaltvõtt toimuks esimesega ning et kas paneb ikka 5-nda ka sisse lõpuks, 5-s pidavat ju elektrooniliselt käima, võibolla on mingi kala seal.
Andrese kupeel on ka ju 5-ne automaatika, sellel läks kenasti rahulikult kulgedes linnas juba 70-ne pealt 5-s sisse.
22-06-2006, 06:38 PM (Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2006, 06:39 PM ja muutjaks oli martiini.)
Kellegil vanast foorumist oli samasugune kube ja 5. käik ei lülitunud(fooruminime ei mäleta, praegu peaks SLK-ga sõitma), otsi sealt.
Pidi viiekäiguliste W 124 kastide tüüpviga olema....... ej kommentaari, ei ole kogemusi.
23-06-2006, 11:44 AM (Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2006, 11:45 AM ja muutjaks oli Mersuvend.)
Rolz Kirjutas:Mareki jutu tõestuseks.....
BTW tavaliselt on need lülitid sealt alt sitta täis ja ei toimeta midagi....
Soovitatav on need puhtaks teha....
deem...ma kogu aeg olen mõelnud et kui E peal siis economy aga tegelt hoopis vastupidi
Soleneoid on auto alt kastil ilusti lähenetav, saad sealt takistuse ära mõõta üsna lihtsalt....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Mul ka vist sama viga,et pöörded kuidagi kõrged 120km/h(3000prm)
Kui ongi selle solenoidi viga kas selleks,et vahetada peab kasti maha võtma ning laiali,või saab kergremalt hakkama?
Palju peaks olema pöörded 3,2 aut(5k) 120km/h sõites?
Tore oleks saada vastuseid nendelt kellel oli taoline probleem ja kuidas asi lahenes.
hints555 Kirjutas:Mul ka vist sama viga,et pöörded kuidagi kõrged 120km/h(3000prm)
Kui ongi selle solenoidi viga kas selleks,et vahetada peab kasti maha võtma ning laiali,või saab kergremalt hakkama?
Palju peaks olema pöörded 3,2 aut(5k) 120km/h sõites?
Tore oleks saada vastuseid nendelt kellel oli taoline probleem ja kuidas asi lahenes.
Mu E 280 T 5-käigulisel automaadil kiirusel 120 km/h pöörded 3000prm.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Täna sai vähe peenestatud ja käigud üle loetud,kokku lugesin viis.Krt 120km/h ja 3000prm ju siis ongi nii.Pole proovinud aga arvan,et 180km/h on taho piirajas