Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
09-01-2011, 08:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2011, 09:00 PM ja muutjaks oli vastikvana.)
Tere, probleem selline, et panin täna auto käima(külma mootoriga) paugupil ja kui 4-5 km sõitnud olin ja pärast võtit keerasin, siis ei läinud enam mootor tööle.Käiasin tükk aega ja oli tunda bensu haisu väljas, kui gaasi põhja vajutasin, siis mõne hetke pärast käivitus.Minul endal selline tunne, et nagu "tõmbaks täis" üks tuttav ütles et üks temp-i anduritest võib omadega pees olla ja annab ajule signaali, et mootor on külm ja annab palju bensiini peale. oleks väga tänulik kui keegi oskaks aidata, vea selgitamisel!
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
keegi ei oska midagi öelda....
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
13-01-2011, 04:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2011, 04:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-01-2011, 04:10 PM)vastikvana Kirjutas: keegi ei oska midagi öelda....
keegi ei viitsi taas kord hakata KE-JETi teemalist mantrat kordama.
Löö otsingusse sõnu KE-JET, pritse, külmkäivituspihusti ja kuku lugema. Kui oled ise lahtiste käte ja terava peaga, hakka otsast lahkama. Kui omal tahtmist pole, vii Lesvenisse, Horti või Speedsterisse (kui Hannes enam neid teeb...).
Külmkäivituspihusti elimineerimine vea väljaselgitamiseks on lihtne - lase külm mootor käima ja soojenda, kuni temp on nii 60 kandis. Seejärel jäta mootor seisma ning võta külmkäivituspihustil pistik lahti. Nüüd proovi käivitada. Kui läheb, on süüdlane leitud (ei, mitte pihusti, vaid temp. ahel). Kui ikka täis tõmbab, siis tuleb teaduslikumalt läheneda (mis muidugi ei välista muu hulgas sellesinase külmkäivitusahela enda riket).
Pritset juhtiv temperatuuriandur on plokikaane tagumises otsas, neljaklemmiline ümar pistik. Pistik on suurem, kui andur ise
EDIT: Kas süüteosa on ikka uus ja töötab korralikult?
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
See andur mis on 6. silindri juures ja näeb välja selline http://www.autoladu.ee/varuosa/3257/6972/
öeldi, et see jamab. Temp läheb 60-juurde ja sureb välja.Katusun homme mb varuosa poes käia mustamäe tee 50 ja selle ära vahetada.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-01-2011, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2011, 09:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Hm, sihukest andurit mina pole MB mootori küljes näinud. Aga mine tea, äkki mul on lihtsalt vähe kogemust.
Külmkäivitust juhib 4-klemmilise pistikuga andur. Mis on tõepoolest 6. silindri kohal plokikaane vasakus nurgas. Kas kõnealusel isendil on seal siis viidatud kaheklemmiline?
Kas süüteosa rike on välistatud? Minu Kiirliftil tekitas sama sündroomi läbilööv jaoturikaas...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Võsa, selline andur on täitsa kasutusel vanematel pritsetel.
Uuem on juba 4-klemmiga (1 paar juhtplokki ja 2 paar kommukasse)
Mul on neid vanu andureid päris palju, kui huvi on. Uus on muidugi uus.
Aga...andur peaks olema ikka 1. silindri juures. Aga oleneb vist, mis otsast lugema hakata
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-01-2011, 03:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2011, 04:07 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oot, ega me nüüd kahest eraldi tükist ei räägi: kellade tempratuuriandur on silindri võrra eespool. See on vist kaheklemmiline küll. Krt, ma ei saa järgi vaadata kah - auto peal on osa platsilt kokku lükatud lumest (nii meetri jagu )
Aga külmkäivituspihustit juhib ju eraldi vidinas, mis eluneb plokikaane tagaosas (nii viimase silindri kohal). Mina jutustan sellest.
Krt, hakkas huvitama...
EDIT: niinii, tõepoolest on sihukest kaheklemmilist tempandurit. Ning andurit jahtides komistasin ühele huvitavale teemale, kus samasuguse efekti andis lekkiv külmkäivituspihusti.
Nüüd tekkis küsimus:
kas soe mootor käivitub ilusti või tahab ka pikka kerimist?
Kas bensiinilõhna on sisselaskes ka enne käivitamist?
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
14-01-2011, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2011, 06:49 PM ja muutjaks oli vastikvana.)
Niii, sain lammarist teise anduri aga see on kah pisikese praoga aga ta käis mul nüüd ilusti 80 kraadini ja siis oli kõik bensiin võis kah otsa saada seekord 4. ja 5. silindri juures on teine andur mis on ühe klemmiga. kadaka tee 86 üks öeldi, et mul õige andur.Bensu haisu on tunda ainult, siis kui soojalt tahad tööle panna ja ta ei lähe.Soojalt ei lähe üldse käima.
Hents99 ma olen huvitatud küll nendest anduritest!!! sinna kadakasse on suht sitt minna.
kui Oktoobris auto seisma panin, siis käis nagu antsu viiul! viimasepeal oli
ja lampi hakkas näkku panema...
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Aga kui külmkäivituspihustilt pistik lahti võtta. Kas siis siis kah täis tõmbab?
Praegu kõlab täpselt samamoodi, kui kiirlifti jaoturikaane pragude korral...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
15-01-2011, 03:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2011, 03:48 PM ja muutjaks oli hents99.)
Sorri, panin vist veits mööda nende andurite kohtadega.
3-4 silindri vahel peaks olema mootori temp. andur?
1-klemmiga andur on kellaploki jaoks
2-klemmiga andur konditsioneeri jaoks (sininie või punane) vist 4-5 silindri juures.
Samas neid kohti on veelgi, oleneb, kuhu ja kuidas keegi on neid andureid pannud. Mina olen palju selliseid ise-aretatud mootoreid näinud, seega ei ole ma 100% kursis originaaliga.
Mina asun oma anduritega Tartumaal muideks!
Tegelt võiks igaks petteks kontrollida ka drosselklapi asendi andurit. Kas see ikka tühikäigu rezhiimi tunneb. (klapp kinni lühistuvad keskmine ja kumbki äärmine, sorri hetkel ei mäleta kumb on nr1 ja kumb nr3. Klapp täitsa avatud lühistub keskmine ja teine pool. Lihtne kontrollida)
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
15-01-2011, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2011, 06:07 PM ja muutjaks oli vastikvana.)
(15-01-2011, 03:43 PM)hents99 Kirjutas: Sorri, panin vist veits mööda nende andurite kohtadega.
3-4 silindri vahel peaks olema mootori temp. andur?
1-klemmiga andur on kellaploki jaoks
2-klemmiga andur konditsioneeri jaoks (sininie või punane) vist 4-5 silindri juures.
Samas neid kohti on veelgi, oleneb, kuhu ja kuidas keegi on neid andureid pannud. Mina olen palju selliseid ise-aretatud mootoreid näinud, seega ei ole ma 100% kursis originaaliga.
Mina asun oma anduritega Tartumaal muideks!
Tegelt võiks igaks petteks kontrollida ka drosselklapi asendi andurit. Kas see ikka tühikäigu rezhiimi tunneb. (klapp kinni lühistuvad keskmine ja kumbki äärmine, sorri hetkel ei mäleta kumb on nr1 ja kumb nr3. Klapp täitsa avatud lühistub keskmine ja teine pool. Lihtne kontrollida)
4-5 silindri juures on mul ühe klemmiga andur. kui esmasp üks vend autot ära ei vii, siis teeme diili ostan su käest anduri!
(14-01-2011, 08:33 PM)v6sa Kirjutas: Aga kui külmkäivituspihustilt pistik lahti võtta. Kas siis siis kah täis tõmbab?
Praegu kõlab täpselt samamoodi, kui kiirlifti jaoturikaane pragude korral...
Enam ei tõmmanud täis, aga puterdas ästi vähe kui gaasi anda!
|