Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 autom.käigukasti probleem
#1
Probleem on selline:

1) Alati kui käik asetada D peale (kas siis peale käivitamist või kasvõi korra tagurdades/seisma jäädes - R või P pealt asetades) vahetab ta esimese käigu pealt ära alles peale 3500 pööret
2) käigu vahetus toimub üldiselt väga kõrgelt, ning kohati jätab ta vahele 3nda käigu, lastes 2 pealt pöörded kuni 3500 ja siis raiub neljanda sisse
3) kui lükkata gaas põhja, hakkab ta pöördeid koguma (kuigi vedu ega minekut ei toimu) ning lükkab ASRi põlema ning gaasipedaali poole peale (kasti errorisse) ja siis lükkab 2 käigu peale.. mitte 4ndalt kolmandale. Ehk siis - möödasõidud ja äkilised minekud on välistatud!
4) manuaalselt vahetada on kõik käigud ilusti olemas.

nüüd ongi küsimused:
kas asi on kastis või elektroonikas? kui kastis siis mis seal viga olla võib? kui elektroonikas siis kes oleks mees seda vaatama? DIA'sse ma tagasi ei lähe sest sealt võetakse raha niisama ja kuu aja pärast on masin veel rohkem perses (seal ma suvel juba käisin), ning MB keskuses ütlevad mehed et nad ei tea kas nad sinna ligi üldse pääsevad.

abi hädavajalik, sest tahaks viia auto oma parimasse vormi!!

tänud!
Vasta
#2
Sellel autol pole eriti elektroonikat mis kastiga suhtleks. Ainukesed "asjad" on mootori koormuse vähendamine käiguvahetushetkel ning kick-down. Ilmselt viga koormustrossi reguleeringus, vaakumjuhtmes või hüdraulikaplokis.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
aga kui neid asju on juba kontrollitud?
Vasta
#4
Kui seda neljandat üldse ei tuleks, siis pakuks kinńijäänud KD lülitit või solenoidi...
Kas see on ikka 1. käik, mida sees hoitakse?
Kas selline mängimine sõltub temperatuurist?
kasti õlitase on ikka korras, õli puhas ja filter vahetet koos vähem, kui 60 kkm tagasi?

Tartus toimetab Hents99, kuid kas ta tahab ja viitsib seda tööd teha, ei oska öelda. Kuid küsida tasub ikka.Rolleyes
Vasta
#5
Hents on pisut kaugel Tartust hetkel. Kodumaale naaseme koos Smirk
Vasta
#6
(18-10-2010, 07:26 PM)Poom Kirjutas: aga kui neid asju on juba kontrollitud?

Siis küsiksin endalt, et kas kontrollija oli pädev seda tegema ja sai ka sellest aru? Kui ta ei pakkunud hüdroploki viga peale seda, siis ilmselt oli ta .... mis lubaks eeldada, et ka muu töö oli ....
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
(18-10-2010, 08:33 PM)Renkju Kirjutas: Hents on pisut kaugel Tartust hetkel. Kodumaale naaseme koos Smirk

aga kuna te umbes naasete? äkki siis Hents suudab üle vaadata
Vasta
#8
Kas keegi oskab suunata mind Tartus (õigesse) käigukasti remonti, kes lahendaks (mitte ei hämaks mida ei saa teha) mul selle probleemi ära?
Vasta
#9
Kas oled kasti probleemi lahendanud? Kysin, kuna endal masinal tekkisid sarnased symptomid, kipub kõrgelt käiku vahetama ning minek on väga väga kehvake.
Vasta
#10
Samuti gaasi vajutades tekib vibratsioon mingisugune. Ja tundub nagu tuleks heli auto tagaosast. Gaasiga mängides vahetab kõik käigud või hoopis variant, et differ otsad andnud? Kas oskaks keegi soovitada mõnda spetsialisti või kohta Tallinnas, kes viskaks pilgu peale?
Vasta
#11
risustan veel seda teemat. nimelt sai õlitaset jälgitud, ning tõesti väheke oli alla normi, tsip juurde, ning tulemust mitte midagi. Kuna pimedas õhtul sooritasin antud protseduuri, siis hing ei andnud rahu ja tahtmine oli valges uuesti vaadata õlitaset. Sai mootorit soendatud ning väheke ringi sõidetud, ja asi töötas minu imestuseks, õlitase oli ka ok, kuid jah siiski pika peale hakkas vaikselt libisema jälle. Tekkis sarnane vibra ja minek vähenes. Nii et võib arvata, siiski nn kettad libisevad ja alustama peab uue kasti otsingut. Seetõttu oskab keegi öelda, kui keeruline või kas yldse on võimalus asendada automaat manuaaliga?
Vasta
#12
Automaadist anaali tegemine on võimalik, kuid kallis töö. Umbes samas suurusjärgus, kui olemasoleva remont.

TAllinnas on ju koht, kuhu MB muredega minna - Lesven. Suhtle nendega... Tuuliku teel on Heigo, kuid tema teebki ainult kaste. Ise võtad ja paigaldad (või leiad kellegi, kes seda teeb).

Kui viitsid natuke otsinguga mängida, leiad lugemist üksjagu. Uuesti keegi seletama hakata ilmselt ei viitsi (kuigi, mine tea...).
Vasta
#13
Lesveniga suhtlesin, arvatigi jah, kyll ainult telefoni teel esialgu, et kettad libisevad. Olen lugenud ja uurinud siin juba yhtteist, seetõttu arvangi, et kõige lihtsam ja odavam ilmselt leida uus kast (ja loota, et töötab) ning ise ära vahetada
Vasta
#14
See "uus" kast mida plaanid alla panna on paraku kõige paremal juhul 16a. vana, tõenäoliselt vanem.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
sellest riskist olen teadlik, et "uus" kast võib samuti kohe laiali lennata. Kas üldsus soovitab remontida? Mis see tänasel päeval maksimaalselt maksma võib minna? Ylten ausalt, et pole mersuga veel sinapeal, väga värske omanik, ennem ka automaat autosi omanud, kuid viperdusi siiani suutnud vältida.
Vasta
#16
Kasti pead naguinii alt ära võtma. Lahtivõtmine ei võta kaua aega. Vaadata tuleks mis sidurikettad kulunud. Kettad ise maksavad mingi 100+EEKi tükk. Ei tohiks nagu väga kallis olla. Kokku panek võtab muidugi aega. Ma ei tea, ise olen ikka päris-päris mitu kasti korda teinud (4 kuni 7 käigulised) ja siiamaani sõidavad - see ei ole kosmos krt. Varsti peaks kleepsu tegema selle kasti teema kohta.

Uus kast on analoogne vana kast aj seda ei soovita enne kui vanas pole tõesti metll juba lendama hakanud ja kõik kohad tükke täis.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#17
Nii.. vahepeal käisin erinevates remonditöökodades ja selguski eelpool mainitud probleem - Hüdraulikablokis on asi. Kickdowni klapp praktiliselt on kulunud ja ei töötab kuidas ise soovib (kui üldse). Kas kellegil oleks pakkuda üldse sellist asja või ongi ainus lahendus osta uus meie armsast Mercedes-Benz keskusest 23K eest??

ette tänades,
Vasta
#18
Oot oot kes seda nüüd ütles ja kuidas ta seda kontrollis?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#19
(10-01-2011, 05:41 PM)R129 Kirjutas: Oot oot kes seda nüüd ütles ja kuidas ta seda kontrollis?

See kast võeti lahti .. öeldi et klapp on nii kulunud, et kastis sees oli lausa mingi puru/sodi. Ja seda ütlesid inimesed kes selle lahti võtsid
Vasta
#20
Pilti pole sellest klapist? Kas mõeldakse hüdroplokis olevat juhtimissüsteemi?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 100 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 223 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 667 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 574 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 727 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,117 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 833 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne