Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Tere!
On kellegil mingit infot G 350TDst, mis seisab Tartus Motohoovis, ja kui palju selline isend kütet võtab? Lugesin siin enam vähem kõik postitused läbi ja kui asjast õieti aru sain, siis selline peaks sobima hästi tööautoks, vaja pidevalt haagisega raskeid koormaid vedada.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mercefreakeni andmetel 16 umbes. Kui siia liita meie kehveb kütus ja halvad teed, siis paar liitrit otsa. Kui lisaks raske koorem siis veel mõned liitrid.
Minu kähku tehtud tehte tulemuseks umbkaudne 20L
Keegi Joonas rääkis midagi 25L sajale.
http://www.mercefreaken.com/modellene/46...bolang.htm
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Jah oleneb kiirusest, teest, rehvidest, vajutamisest jne aga linnas keskeltläbi 18 tuleb ära
W463 ja W212
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Automüüja väidab, et maastikul ja linnas läheb 15 ja maanteel saab ligi 10 hakkama.
G sai valitud just raskuse pärast, käru ei hakka autot loopima, huvitav, mis siis veel veduriks sobiks?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sõltub, millist haagist vead. Kui haagisel on märgatav tuuletaksitu, võib koormatud kuut olla isegi mõistlikum valik.
Maastur on muidugi stabiilsem tõmbaja... Üldiselt ei ole suurt vahet, milline rasketest/tõsistest maasturitest valida. Tõsi, G vääriline vedur on vast Patrol ja Defekas, LC ja Discovery on natuke peenemad ristad (kuigi üsna võimekad ja eelloetletutest mugavamad).
Kui rasket haagist on plaan vedada?
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
06-01-2011, 09:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2011, 09:54 PM ja muutjaks oli Teine Ints.)
Käruga koos täismass 2000kg, vedada tuleb üsna tihti maastikul ja metsas, nii et kaubik jääb välja, saaks veel peale välimuse veel niipalju, et transport tuleks odavam kui veoteenust tellides, siis oleks G väga ok valik.
Mõtlen midagi sellist, et kui transport veoautoga oleks kogu koorem 2000kr ühekorraga ära vedades, siis maasturiga ise kaks korda vedades oleks 1000kr, samas kui ise peaksin niikuinii vähemalt korra kohale minema. Loodan, et ei pannud väga segast. Üritan välimuselt meeldivat ja tasuvat kokku viia.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
See 2 tonni on enamusele vähegi massi omavatele isenditele lubatud, isegi Vitarale. Ning ilmselt kulutab suvaline kotlet koos kahetonnise haagisega sama kütuse, mis eelmainit G üksi. Seega, kaalu oma vajadusi, võimalusi ja soove hoolikalt - G on midagi enamat, kui suvaline maastur. Seda igas mõttes
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
06-01-2011, 10:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2011, 10:25 PM ja muutjaks oli karuanton.)
(06-01-2011, 09:20 PM)v6sa Kirjutas: Sõltub, millist haagist vead. Kui haagisel on märgatav tuuletaksitu, võib koormatud kuut olla isegi mõistlikum valik.
Maastur on muidugi stabiilsem tõmbaja... Üldiselt ei ole suurt vahet, milline rasketest/tõsistest maasturitest valida. Tõsi, G vääriline vedur on vast Patrol ja Defekas, LC ja Discovery on natuke peenemad ristad (kuigi üsna võimekad ja eelloetletutest mugavamad).
Kui rasket haagist on plaan vedada?
Niimoodi ei saa ka üldistada, väike G ei ole hea vedur kui tegemist juba raskema haagisega, pikk G seevastu väga hea, samuti pikk Patrol, mis aga Defekasse puutub siis minumeelest lühike Defekas ja alla 80 LC kohe kindlasti pole head vedurid, Disco ja pikk Defekas ning suured LC aga päris head. Ehk siis kui tegemist raskema haagisega, kerghaagist võib ka sõiduautoga vedada. Minu arvamus põhineb enda kogemustel va lühike defekas mlllega ma pole vedanud midagi. Lisan ka tabeli kus kirjas kui suurt haagist autod vedada võivad
http://www.ajovalo.net/Vaunupainot2.htm
(06-01-2011, 10:03 PM)v6sa Kirjutas: G on midagi enamat, kui suvaline maastur. Seda igas mõttes Jah, kole kandiline kuut mida me kõik ihaldame
W463 ja W212
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Ainult, miks see kole kandiline kuut ikkagi niipalju kütet neelab, 15L oleks normaalne.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kaal+vanema tüübi mootor-uuemad CDI-d ökomad kui jällegi kallimad remontida.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kõige ihaldusväärseim telliskivikujuline asi maailmas, kui juba kuudile jutt läks
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
07-01-2011, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2011, 12:56 PM ja muutjaks oli verbal.)
Võin rääkida oma praktilistest kogemustest 97. aasta G300TD-ga. Sel autol on 130kw mootor. Minu käes on selle auto läbisõiduks natuke üle 100tuh km.
Ilma haagiseta olen keskmiseks kütusekuluks saanud 12-14L/100km. sõltub siis aastaajast ja kus ning kuidas sõita.
Viimased 2 aastat olen ka vedanud rasket (täismassiga 3500kg) haagist. Tegelik mass on kuskil 3t ringis, haagis on u. 3,5m kõrge ja autost omajagu laiem.
Kütusekuluks on kuni 20L/100km. G on sellise haagise vedamiseks vägagi sobiv - hea ja stabiilne kooslus. Olen korra sama haagist ka sõbra Dodge Durangoga vedanud, ei olnud nii stabiilne.
Väiksema käruga (1-2T) olen kesmiseks kuluks saanud u. 16L/100km.
Selle 350TD mootoriga G-ga pead kindlasti vaatama, et jahutussüsteem oleks perfektselt korras. Need mootorid on tuntud oma ülekuumenemise poolest. Möödunud suvel suure kuumaga läks endagi autol temperatuur 95kraadi ligi haagist vedades. Tavaliselt on see tiba alla 80kraadi.
Kaur
Ja veel... Kui rääkida veoka asemel G kasutamisest, siis siin üks näide:
Vedasin Valgamaalt heinapressi Harjumaale.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
07-01-2011, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2011, 01:06 PM ja muutjaks oli Teine Ints.)
Äkki ikka toimib. Üks üle 10 aasta tagune näide, Audi 100, 2,0 1993a., ühel hetkel avastasin, et äri jaoks peaks autole haakekonksu taha panema, küll nõrga mootoriga auto, aga teist polnud kusagilt võtta, see oli juba olemas, panin kerghaagisele umbes natuke alla tonni tavaliselt peale, edasi läks suht vaevaliselt ja kütet võttis koos käruga 20L bensiini isegi tühjalt(tendiga topeltsildadega haagis). Kahe aastaga lagunes auto ikka mehesti, sisuliselt sai otsa. Sõitsin sisuliselt samamoodi ühe suvega Lada Samara vanarauaks, Soome tõusudel ja langustel võttis juba sügisel ligi 20L sajale. Järelikult võivad need teised Patrolid, Länkarid, jne. võtta raske koormaga sama palju kui G, teistest vanadest telekatest kokkupandud puhvis autodest rääkimata, saavad aint kiiremini otsa?
Sellel Tartu G 350td-l on 100kw.
|