03-01-2011, 11:03 AM
Tere
Lugesin otsingu kaudu webastot puudutavad teemad läbi aga seda mida vaja ei leidnud.
Alustan algusest.
Autol oli olude sunnil eemaldatud webasto ning lisa tsirkulatsiooni pump.
seisis see senini riiulis. mootorist väljatulev ning sinna parempoolse kannu sisse minev voolik oli ühendatud. Midagi erilist kurta polnud, veidi kiiremini ilmselt oleks võinud vast 80C saavutada.
Eile tekkis soov see külge panna ja katsetada kuidas on.
Kuna aga ise ma seda süsteemi maha ei võtnud siis oli tagasipanemisel mitu probleemi millest jagu ei saanud.
hetkel on olukord selline:
Webasto ise töötab, tundub et sellega on kõik ok.
Nüüd aga probleemist.
Voolikute ühendamise skeem on hetkel selline:
mootorist tuleb voolik webastosse, webastost läheb välja tsirkulatsioonipumpa ja sealt edasi kannu mineva vooliku otsa.
ESIMENE küsimus: kuhu puule pump tosooli uhama peab? kas kannu poole või webasto poole? nool on ilusti peal ja selle järgi saab ühendada.
TEINE küsimus: tsirkulatsioonipumbast tuleb välja veel kolmas peenem voolik. Kuhu peab see ühendatud olema? ise arvasime et ju ta paisupaaki peab minema kuna korgijuures olev ots oli tühi. Sinna ühendades hakkab vedelikku aga korgivahelt päris kiiresti välja kütma.
täna tööle tulles sai see voolik teepeal lahti võetud ning pime ette pandud ja sedapidi hetkel ta töötab.
KOLMAS probleem:
mootor nüüd läheb küll kiiremini 80+ kraadi aga salongis ei tule madalate püüretega sooja. Sooja hakkab puhuma kui pöörded on 2000rpm +.
palun targemad kommenteerige.
ise kahtlustan et äkki tsirkulatsioonipump mul uhab valepidi?
või on süsteemis kusagil õhk sees?
veel midagi.
vastuste eest ette tänulik.
Lugesin otsingu kaudu webastot puudutavad teemad läbi aga seda mida vaja ei leidnud.
Alustan algusest.
Autol oli olude sunnil eemaldatud webasto ning lisa tsirkulatsiooni pump.
seisis see senini riiulis. mootorist väljatulev ning sinna parempoolse kannu sisse minev voolik oli ühendatud. Midagi erilist kurta polnud, veidi kiiremini ilmselt oleks võinud vast 80C saavutada.
Eile tekkis soov see külge panna ja katsetada kuidas on.
Kuna aga ise ma seda süsteemi maha ei võtnud siis oli tagasipanemisel mitu probleemi millest jagu ei saanud.
hetkel on olukord selline:
Webasto ise töötab, tundub et sellega on kõik ok.
Nüüd aga probleemist.
Voolikute ühendamise skeem on hetkel selline:
mootorist tuleb voolik webastosse, webastost läheb välja tsirkulatsioonipumpa ja sealt edasi kannu mineva vooliku otsa.
ESIMENE küsimus: kuhu puule pump tosooli uhama peab? kas kannu poole või webasto poole? nool on ilusti peal ja selle järgi saab ühendada.
TEINE küsimus: tsirkulatsioonipumbast tuleb välja veel kolmas peenem voolik. Kuhu peab see ühendatud olema? ise arvasime et ju ta paisupaaki peab minema kuna korgijuures olev ots oli tühi. Sinna ühendades hakkab vedelikku aga korgivahelt päris kiiresti välja kütma.
täna tööle tulles sai see voolik teepeal lahti võetud ning pime ette pandud ja sedapidi hetkel ta töötab.
KOLMAS probleem:
mootor nüüd läheb küll kiiremini 80+ kraadi aga salongis ei tule madalate püüretega sooja. Sooja hakkab puhuma kui pöörded on 2000rpm +.
palun targemad kommenteerige.
ise kahtlustan et äkki tsirkulatsioonipump mul uhab valepidi?
või on süsteemis kusagil õhk sees?
veel midagi.
vastuste eest ette tänulik.