Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Pakun huupi enne kui targemad siia sattuvad: süütepool? kommutaator?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mony Kirjutas:Oota õhtupimedus ära, piserda kapote alune vett täis, lase naesel gaasi anda ja ongi süüdlane käes
Kogemused lastekaga omast käest? :bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
kas syytepool, või kommutaator. Proovi kadaka romulasse sõita ja kysi neilt vastavat juppi - paned peale ja proovid, kui uue jupiga midagi ei muutu, siis on viga mujal ja saad selle jupi tagasi anda ega pea niisama seda välja ostma
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
jah, väga sügavalt kahtlen, et kadaka romulas on uue tüübi süütepooli ja kommutaatorit.....Sul 5,0L ,kumb kommutator sul on, kas "uue tüübi vana kommutaator" või "uue tüübi uus kommutaator". 88 see muutus....
Süütepooli ei usu eriti isklikult, kas kommutaator ise või saab mingi vale info kuskilt.....
Puhasta süütepooli kontaktid esmalt ära, vaakumit näpi ka, vaakumiga muudab süüdet varajasemaks, ots jookseb drosseli klappi...seal udupeenike torusisend, mida tasub ka puhastada....
Arvan, et süütepool ja kommu OK, kuskilt mingi info kala tal....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
21-08-2006, 04:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2006, 04:16 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Mitte, et Mercedesel see asi sama moodi oleks, aga kunagi uuritud BMW-l oli näiteks selline elementaarne asi, et tal on pöörete piiraja füüsiliselt lahendatud jagaja rootoriga. Ehk siis kui rootori pöörded lähevad kriitiliselt suureks, tõuseb rootor nii palju ülespoole, et katkestab süüte. Ja see rootorivärk lihtsalt rakendus liiga madalal pöördel.
Mercedese kohta ma sedapuhku ei tea, aga targutada ikka võib.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui sõidad, kuidas siis käitub? Mis kiirusel, mis pöördel, mida teeb?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
olen nüüd ise põhjalikumalt asja jälginud. Lõpp kiirus on 160 km/h siis jõuab pöörete näitaja 3300 peale ja hakkab putterdama tahomeeter hakkab ka üles alla jooksma, see peab vist ikka mingi elektrooniline pöörete lugeja viga olema sest tahomeeter läheb ka ju lolliks.kas pöörete lugeja on väga kallis vidin, või saab kuskilt prooviks ka laenata et kindaks teha mis jamab?