Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-12-2010, 05:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 05:54 AM ja muutjaks oli nostromo.)
S63 AMG, 368kW?, 9/2003, 620Nm(Mercefreaken)/738Nm(Wikipedia), 5.7sek(?), 260.000.-:
http://www.auto24.ee/used/749587
S600 6.0? Bi-Turbo, 368kW, 4/2003, 800Nm, 4.8sek(?), 295.000.-
http://www.auto24.ee/used/752655
Kuna korralikku G-d vist ei jaksaks osta kuid tahaks C140-st midagi uuemat proovida siis huvipärast jäid silma antud 2 paugupilli. Kuigi W220 kere ei sümpatiseeri siis taoliste mootoritega oleks ehk nõus isegi kaaluma.
Kuid kas arvestades W220 üldist halba (S-klassi ajaloo halvimat?) kvaliteeti (elekter, AIRMATIC õhkamordid, rooste, pagasivedru jne) ning taolisi ulmemootoreid peab autom. arvestama vähemalt teise samasuguse summa investeerimisega esimese aasta jooksul või pole asi nii hull (on hullem ?
Kas AMG=3x kallimaid hindu amortidel, vedrudel, piduriketastel/klotsidel, mootoriosadel jne?
Teab keegi ka antud isendite omanikke-kas käinud kummisuitsetamisvõistlustel jne?
Kui Eestist ostetud ja nagu S63 puhul väidetavalt teostatud KÕIK hooldused vaid Silberis siis peaks olema ju lihtne ka hooldusvälpasid ja ka ls ning avariisid kontrollida?
Ja kas see S63 368kW asemel mitte 327kW ei peaks olema? Ning Bi-Turbo 6.0 asemel üldse 5.5 ei peaks olema nagu wikipedias kirjas? Sel juhul ju Bi-Turbo parem? Kuid miks siis pea sekund aeglasemal kellad 320-ni kui kiiremal 260-ni-vaid AMG tõttu? Kas selliste autode omanikud ei tea tõesti mida müüvad?
Kas S63 6.3L 327kW on S600 5.8L 270kW AMG vabalthingav versioon?
Palju nt Bi-Turbo turbo maksab ja kas need samuti nõrgad lülid?
Mõlematel vist 5G-Tronic mis peaks ok olema kuna 7G ei talu selliseid väändeid?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Müüjad/omanikud ei tea tihtipeale kas neil on CL cõi SL (tõestisündinud fakt).
See 63 on tava V12 mis tiba järgi aidatud. Mõtetu isend. 600 TT on juba parem ja kisub igeme paljaks. KW ja NM, pole mõtet eeldada, et müügikuulutuses tõde leiad ja mida see sulle ka annab kui teada saad. Lepi faktiga, et esimene ei liigu võrreldes teisega üldse
See 600TT peaks jah 5,5 olema. 63 AMG on suht vähelevinud ja ei oska öelda kas seal on miskit juurde puuritud/tõstetud.
AMG osad on kallid, väga kallid. Õnneks pika otsimise peale saab neid ka ebayst ja mujalt. Mõlemal on 722.6 kast tõesti kuid 600TT on ta 1,5 cm pikem ja tugevamate hammakate ning võllidega. Ka sidureid on rohkem - see on kõige tugevam MB käigukast mis elaes tehtud. SLT, SL65m Maybach ja 600TT omavad seda - ka mul on üks selline soetatud ja ootab swappi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 81
Teemad: 22
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
See S63AMG V12 on üsna haruldane mudel, kuulutuses kirjas, et 2003a auto, kuid AMG tootis tegelikult sellist mudelit 2001a ja vaid ühe kuu jooksul ning tehaseandmetel 331kw, mitte 368. Kuulutuses VIN olemas, saad selle järgi muidugi täpsemalt kontrollida. CO2 emissiooni lugesin kuskilt välja 544 g/km, nii et roheliste parteisse sellega just ei astu
Ja see on jah 5,8l V12 270kw mootori baasil ehitatud siis.
Kellad 320ni ilmselt seetõttu, et see nii eriline mudel tollal oli, müüdi vaid valitud klientidele euroopas ja aasias, kelle hulka ilmselt auto24s seda isendit müüv kodanik siiski ei kuulunud ja ta ikka kasutatuna selle ostnud usun.
Fotode pealt ei paista eriti hästi, aga tundub, et esi- ja tagatuled lihtsalt vahetatud facelifti omade vastu, salongis ikkagi tundub olema vanem command, väiksema ekraaniga.
Sarnase S600 olen sõitnud, see liikus küll üsna müstiliselt edasi, analoogselt nagu w221 s600. Välimuselt muidugi üsna mittemidagiütlev.
2000date alguses airmatic mingi õnnistus just ei ole kuulu järgi.
Nende kahe vahelt valides on siiski s600 368kw kaasaegsem ja ka nobedam valik, see ikkagi juba facelift mudelitele pandud mootor, millele amg vastas oma 5,5 biturbo mootoriga, mida G-le veel tänaseni pannakse.
Kast jah 5g tronic mõlemil, AMGl tuli 7g tronic plus vms alles w221 mudelitele ja w221 s600 tänaseni 5g tronicuga.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
AMG puhul on jah 5G kast ja peaks olema ka automaatselt ABC, mitte Airmatic.
Selle autotüübi üks kuri vaenlane on ka rooste.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
Mina uuriks ka seda mudelit.
CL600 w215 (2003) Turbocharged
5.5 L V12 368 kW (493 hp DIN) 800 N·m (590 ft·lbf) 0-100 4.8 sec
Eestist sa seda loomulikult ei leia.....aga usast saab neid päris hea hinnaga.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ka Saksas on W215 hinnad suht OK.
Miks juba siis mitte väga haruldane W215 CL63 AMG, neid suht palju müügil seal. @1000Nm
Muidugi W215 CL500 alates 2005 on ka jube asjalik, 7G kast/Harman/kardon jnejne.
Kupeed ka kõik eranditult ABC ehk active body control.
Sheik - kas oled CL omanik? Kuidas hindad CL vs W220?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
09-12-2010, 04:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 04:58 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Wikipedias on üldse puusse pandud nende mootoritega seal. S65'l on 6,3 biturbo - 450kw ja s63'l on 6.0 368kw, MINU TEADA. Seal aga infot kokku lüües tuleb midagi muud. (6.3 V12 on 450kw - mida väidetavalt omab s63 ning s65'l on 6.0 biturbo @ wikipedia).
offtopic - jube põnev, et teeks mingi paari postitusega vend sellise teema siia, siis jutt siin topicus oleks täitsa teine...
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
(09-12-2010, 04:10 PM)Rolz Kirjutas: Ka Saksas on W215 hinnad suht OK.
Miks juba siis mitte väga haruldane W215 CL63 AMG, neid suht palju müügil seal. @1000Nm
Muidugi W215 CL500 alates 2005 on ka jube asjalik, 7G kast/Harman/kardon jnejne.
Kupeed ka kõik eranditult ABC ehk active body control.
Sheik - kas oled CL omanik? Kuidas hindad CL vs W220?
Suht värske omanik olen alles.
Eks ma mingi hetk teen arvatavasti ka teema sellest.
w220ga ei oska väga võrrelda kuna pole kokku puutunud peale kõrvalistmel logelemise.Väimuselt jätab w220 suht külmaks.Selle auto puhul olekski mootori ja hinna suhe mis paneks ostu kaaluma.Kuna ma suur kupee ja kabrio fänn siis w215 on minu kinnisidee juba aastaid olnud.Nii ,et minu punkt läheks sellele.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
09-12-2010, 07:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 07:31 PM ja muutjaks oli R129.)
Need tähised, viiepoolene, kuuekomakolmene jne ajavad paljusid segadusees
Üldiselt on KOLM+x erinevat mootorit mille kohta öeldakse 63 AMG
vana V12 vabalthingav - 326 kW, 620 Nm, 6258 cm3
"uus" V8 vabalthingav - 386 kW, 630 Nm, 6208 cm3
kõige uuem V8 bi-turboga - 420 kW, 800 Nm, 5461 cm3
"uus" V8 SLS kerel vabalthingav - 420 kW, 650 Nm, 6208 cm3
63 AMG Black Series
6,2 vabalthingav
V8 - 373 kW, 630 Nm, 6208 cm3
Lisaks on kõiksugu muid suht kiireid mudeleid
65 AMG
V12 - 450 kW, 1000 Nm, 5980 cm3
65 AMG Black Series
V12 - 493 kW, 1000 Nm, 5980 cm3
600 bi-turbo
V12 - 380 kW, 830 Nm, 5513 cm3
55 AMG
5,5 kompressor
V8 - 373 kW, 700 Nm, 5439 cm3
Seda võimsust on läbi aegade muudetud, algas tiba lahjematest versioonidest, kuid siis kui SL55 osutus aeglasemaks kui E55, keerati softi juurde.
CLK DTM AMG
5,5 kompressor
V8 - 428 kW, 800 Nm, 5439 cm3
McLaren SLR
5,5 kompressor
V8 - 460 kW, 780 Nm, 5439 cm3
McLaren SLR 722
5,5 kompressor
V8 - 478 kW, 820 Nm, 5439 cm3
55 AMG
5,5 vabalthingav
V8 - 265 kW, 510 Nm, 5493 cm3
55 AMG Black Series
5,5 vabalthingav
V8 - 294 kW, 520 Nm, 5493 cm3
Ajaloohuvilised võivad ise siia juurde veel 73, 70, 6.0, 43, 36, 32 jne lisada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(09-12-2010, 07:01 PM)R129 Kirjutas: Ajaloohuvilised...
OT Kirjutas:
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
AMG juppide hinna pärast eelistaksin siiski tavalist versiooni ehk antud 2-st viimast 600BT-d. Aga enne vaja ikkagi enda CL-ist lahti saada.
Kas siis sellistel autodel udukaid polegi?
Tänud seni köigile huvitavate vastuste eest
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(09-12-2010, 07:17 PM)nostromo Kirjutas: Kas siis sellistel autodel udukaid polegi?
W220 peaks udukad olema põhituledes, sisemistes nurkades
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
09-12-2010, 08:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 08:23 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Mitte kuidagi pahaga aga mis sa siin ikka plärad, su latt lendab aina kõrgemale... ) võta see valge cl500 ära, mida ekso müüb.. või too faceliftitud w221 s63 amg ja kogu moos. Jeeni sul peaks jaguma?
Lingid ka: http://www.auto24.ee/used/781436 cl500 ja http://www.auto24.ee/used/746516 s63..
Tursked poisid mõlemad, maitse küsimus.
Postitused: 81
Teemad: 22
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
09-12-2010, 08:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 08:27 PM ja muutjaks oli Kaboom.)
Valge ekso CL peaks olema korra 2008a eestis kindlustuse poolt hüvitatud auto. Jäänuk müüdi vist 500-ga maha toona. Kaassõitja poolse külje pauk päris kole...
S63 faceliftist muidugi vaid tagatuled. Faceliftiga muutus ka tagastange alumine osa, summutiotsad, esistange jne..
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-12-2010, 10:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 10:22 PM ja muutjaks oli nostromo.)
to voodoo:
No kui sai juba mainitud et ei jätku isegi korralikuma G jaoks siis mis veel uuemast CL-ist unistada kuigi meeldib rohkem kui eelmine W215(?). 260k aga mazda6 hind Ning röhutan veelkord et enne vana auto müüki ei toimu midagi-unistamine on ju seni veel tasuta
Ma ei saa sellest asjast aru et kuidas pea iga (isegi millise) auto kohta keegi ikka midagi teab (mis on tegelikult ju hea) ja sageli päris paljud-kas Eesti töesti niivörd väike et jutud käivad vöi töötavad siin pooled kindlustustes ja remonditöökodades
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
(09-12-2010, 10:22 PM)nostromo Kirjutas: to voodoo:
No kui sai juba mainitud et ei jätku isegi korralikuma G jaoks siis mis veel uuemast CL-ist unistada kuigi meeldib rohkem kui eelmine W215(?). 260k aga mazda6 hind Ning röhutan veelkord et enne vana auto müüki ei toimu midagi-unistamine on ju seni veel tasuta
Ma ei saa sellest asjast aru et kuidas pea iga (isegi millise) auto kohta keegi ikka midagi teab (mis on tegelikult ju hea) ja sageli päris paljud-kas Eesti töesti niivörd väike et jutud käivad vöi töötavad siin pooled kindlustustes ja remonditöökodades Eks eesti on väike ja ma liigun paljudes ringkondades, ma tean mõlemi auto taustast üht-koma-teist...see selleks.
Neid autosid üleval pidada on teine asi. Ma olen oma w203 c-klassi alla 2aastaga ja mõned kuud peale tagunud ca 50-60k
Selle eest saaks normaalse suzuki gsxri, mingi kiire vana auto mida projektikaks aretada jne. Isusi on mul igasuguseid aga nii julgeks ma pole veel soovidega muutunud, et s600 või s63 taga ajan.. natukene ulme tundub MINU jaoks. Sinu rahakotti ma ei piilu seega olen vait, aga raha PEAB jaguma, et sellise autoga sõita ja teda väärilises konditsioonis hoida.
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
10-12-2010, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2010, 01:18 AM ja muutjaks oli ville.)
(09-12-2010, 03:27 PM)Sheik Kirjutas: Mina uuriks ka seda mudelit.
CL600 w215 (2003) Turbocharged
5.5 L V12 368 kW (493 hp DIN) 800 N·m (590 ft·lbf) 0-100 4.8 sec
Eestist sa seda loomulikult ei leia.....aga usast saab neid päris hea hinnaga.
Leiab vahepeal oli üks selline 300-ga müügis (endine 600AAA) ja Tabasalus on/oli üks, veel järeleaidatud, vähemalt kuulutuses oli 450 kw (001MKR)
Veel haruldasem on 215-l 65AMG.
See Ekso oma vist STL-autos korda tehtud.
Sry. Teemasse ka Kui Rolzi G jutt sulle ulmena tundus, siis... No need autod on pm sama. Neid kannatab ainult uuena osta (garantii )
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ok teema võib minu poolest hetkel lukku panna kuna sain ammendavad vastused.
|