Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naastrehvide vibratsioon maanteel
#1
Linnas 50-60 söites täiesti ühtlane kuid maanteel 80-90-ga vastikult tugev vibra ja sellega kaasnev müra.

Rehvideks pea uued 255/45/18 NOKIAN HAKKAPELIITTA 7 mis ka auto tehasemööt. Velgedeks orig. AMG 5-SPOKE 18"x8.5"x9.5".

Suverehvid vahetasin naastude vastu Miiduranna Carstop-is (kevadel suverehvide vastu vahetades polnud mingit probleemi) kus küsiti kas ka vahet kumba pidi vahetada-ütlesin et ei tea kuid hiljem täpselt samasuguse teise veljekomplekti ostes oli rehvi alas punases kirjas et vahetada AINULT TAGANTPOOLT (loogiliselt vöttes seal ei teki vist nii suuri pingeid kui eestpoolt kus struktuur tihedam)-vastasel juhul eluohtlike vigastuste vöimalus?

Eelmine sügis ühes väikses kohas naastude vastu vahetades polnud probleemi.

Milles vöiks viga olla?
Vasta
#2
Tasakaalud ikka alles omadel kohtadel?
Kõik poldid mutrid kinni?
Hiljuti nägin ka juhust kus piduriklotsi abrasiiv kate oli metalli küljest lahti ja tilpnes seal vahel.
Vasta
#3
No eks peab siis poldid ise üle kontrollima kuid see peaks olema ikkagi rehvivahetaja vastutus-vastasel korral tekib küsimus mille eest ma maksan? Tasakaalude kohta ei oska öelda kuna pole meeles kuhu ja palju pandi.

Kas keegi oskab öelda KESKLINNA PIIRES USALDUSVÄÄRSET rehvivahetustöökoda kus saadakse hakkama ka 18" veljega (mida osad töökojad senimaani ei suuda teha kuigi isegi oopelitele tehases alla pandud 20" velgi, pargimaasturite 24" blingidest rääkimata) hakkama ja tuntakse oma tööd ehk ei küsita infot kliendi käestIcon_evil
Vasta
#4
Üldiselt on autoomanikul kohustus poltide kinnitatust kontrollida 50 kilomeetri pärast peale rehvivahetust.

Selline silt ka enamuste rehvivahetus punktide seinal


samamoodi arve allservas BOLD kirjas enamasti.
Vasta
#5
Selge-eks proovin üle kuigi pole kindel kas arve peal ja töökojas see kirjas. Surnuna/invaliidina seda vähe keerulisem teostada.
Vasta
#6
Ega see juhuslikult Tallinn- Pärnu maantee ei ole. Saue poolt tulles on see asfalt p.... viimasest ehitusest. Saue rehvitöökojad jälle rõõmustavad, kui tasakaalustama tullakse.
Vasta
#7
Samas

kui näiteks töökoda kasutas odavat montaazipastat rehvide paigaldamisel, ning kuna tegemist on keskmisest laiemate velgedega(ilmselt ka rehvilukkudega velgedega)
Seljuhul on olemas variant et balanseerimis hetkel polnud rehvid velgede peal veel õiges asendis.

Igaljuhul peaksid sellest rehvitöökojast läbi minema ja paluma rattad üle tasakaalustada.
Vasta
#8
to väikemees:

Kusjuures oliSmile Eks peab siis mujal maanteel ka proovima.

to einar:

Tänud-kui ka teisel maanteel sama jama siis lähen tagasi.
Vasta
#9
Kus rehvikojas töö tehti?

Pole küll kesklinnas, kuid Saue ja Tallinna vahel kurseerides tasuks läbi põigata Laagrist - Mellson. www.mellson.ee. Tasuta ei tee ja saasta näha ei taha, kuid nõu annavad küsimise peale ja oma tööd tunnevad. Odavad just ei oleIcon_redface Minu usalduse on nad ära teeninud.

Vibra võib tulla üsna mitmest asjast. Kas veljed olid lumest/jääst puhtad? Kas raskused olid kõik alles? Kas rehvid on ikka sirged? Kas rattad on ikka kinni? Ega veljed pole saanud mõnda lööki? Ja nii edasi...

Tõsi, sellekspeaks see vibra avalduma ikka igal pool ja mitte ainult konkreetsel teelõigulEusa_whistle
Vasta
#10
Veic offtopic aga mina panin talveks alla sedaani orig. mõõdu ehk 235/60/16 ja veermik hakkas toimima Smile
Siledatel teedel suurte kiiruste juures on see orig. mõõt väga hea aga meie teedel... Sellest ei saa ennem aru, kui tunned vahet, tuletab jälle meelde, mis asi on "luksus".

Btw - veljed võisid lund ka täis olla, suurel veljel väga vähe vaja, et korraliku vibra sisse virutab.
Aga ega seal muud kunsti pole, kui uus tasakaalustamine.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Eks 16" oleks vähemalt 10k odavam tulnud ja talvel ka mõistlikum kuid ei viitsinud eelmine sügis uusi velgi otsima hakata ja tehti sobivalt tutikate HP7 suhtes pakkumine.

Ise panustan ka hetkel uue tasakaalustamise peale. Auto muidu aastaringselt köetavas garaazhis.

Aga kas see väga ohtlik kui rehve monteeritakse antud AMG velgedele/-lt eestpoolt mis kleebiste peal rangelt keelatud?
Vasta
#12
Ega see valetpidi montaaz rohkem ohtlik ei ole kui et võid rehvi ära lõhkuda. Kui oled näinud ilma rehvita paljast velge sealt kus rehv peal käib(pealtpoolt) siis saad aru: Nimelt on kaks ranti veljel, mille peale siis täis pumbates rehv pauguga lööb. Tavaliselt on esimene rant kitsam ja tagumine laiem(või koonuses). Aga peale seda esimest ranti on sügavam ala, kuhu siis peale pannes peab rehvi serv minema, kuna muidu ei ole võimalik rehvi peale venitada(kuna serv teadupoolest niipalju ei veni). Nüüd sinu veljel siis on need randid vastupidi, ehk siis laiem(või koonus) on väljaspool ja kitsam seespool. Seega rehvi peale pannes väljastpoolt on see oht, et venitad rehvi serva puruks(või ka kõveraks).

Vaata ntx auto24.jas velgede pilte siis saad aru...
Vasta
#13
Said sa tead mis siis toimus su nende velgedega?
Vasta
#14
Hetkel Soomes tööl kuid katsun Eestis olles ära kontrollida kui jõuan.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  keres vibratsioon kaljula 6 5,089 18-05-2009, 06:12 PM
Viimane postitus: Pets
  tugev vibratsioon, kohati...? unu 4 4,081 16-12-2007, 07:51 PM
Viimane postitus: unu
  Vibratsioon mootoris narva 1 2,594 27-09-2007, 10:36 AM
Viimane postitus: narva



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne