24-11-2010, 07:35 PM
Äkki keegi oskab öelda kas peale e280 on veel mõne muu mootoriga w210 e-klassi autol sama käigukast all. Mõtlen just 5 käigulist automaati( kood oli vict 27 722.6
w210 e280 1996a. käigukastide sobivus?
|
24-11-2010, 07:35 PM
Äkki keegi oskab öelda kas peale e280 on veel mõne muu mootoriga w210 e-klassi autol sama käigukast all. Mõtlen just 5 käigulist automaati( kood oli vict 27 722.6
24-11-2010, 07:46 PM
Otsa istuvad enam vähem kõik - väikesed erinevused on hürdomuhvides. Samas hüdraulikaplokid (käigukasti"aju") on enamusel mudelitel erinev. Käiguvahetus sõltub mootorist ja sõiduki massist ning sõidukist. Näiteks S klass vahetab madalamalt ja sujuvamalt kuid SL kiiremini ning kõrgemate pööretega. Oleneb kumma alla paned, vastavalt sellele hakkab ka asi veidike teistmoodi tööle. Muidugi, olen näiteks proovinud S klassi hüdroploki C klassi all - käikude allavahetamine oli jõnksuga, kuna S klassi raskem kere suudab selle niiöelda ära"tappa" kuid C klass oma kerge massiga enam mitte.
Muideks, kaste saab ka parandada - mis juhtus?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu 5227858
24-11-2010, 07:52 PM
(24-11-2010, 07:46 PM)R129 Kirjutas: Otsa istuvad enam vähem kõik - väikesed erinevused on hürdomuhvides. Samas hüdraulikaplokid (käigukasti"aju") on enamusel mudelitel erinev. Käiguvahetus sõltub mootorist ja sõiduki massist ning sõidukist. Näiteks S klass vahetab madalamalt ja sujuvamalt kuid SL kiiremini ning kõrgemate pööretega. Oleneb kumma alla paned, vastavalt sellele hakkab ka asi veidike teistmoodi tööle. Muidugi, olen näiteks proovinud S klassi hüdroploki C klassi all - käikude allavahetamine oli jõnksuga, kuna S klassi raskem kere suudab selle niiöelda ära"tappa" kuid C klass oma kerge massiga enam mitte. algul hakkas jõksutama siis kadus vedu suuremal kiirusel ja lõpuks oli kärsahais ja tuli suitsu kasti juurest ja auto enam ei liikunud. Sõber võttis kasti lahti siis ja ütles, et aint rauapuru on seest täis. Ma täpsemalt ei teagi mis tal siis juhtus.
25-11-2010, 01:33 AM
Kas sõber võttid kasti põhja alt ära, või võttis terve kasti lahti? Kui nüüd terve kast lahti võetud ja ise väga kasti mees ei ole, siis vast seda enam kokku õigesti 100% ei pane. Kas lendas laiali õli vähesuse tõttu või õli mitte kõigeparemate omaduste tõttu.
25-11-2010, 12:40 PM
(25-11-2010, 01:33 AM)wdb240 Kirjutas: Kas sõber võttid kasti põhja alt ära, või võttis terve kasti lahti? Kui nüüd terve kast lahti võetud ja ise väga kasti mees ei ole, siis vast seda enam kokku õigesti 100% ei pane. Kas lendas laiali õli vähesuse tõttu või õli mitte kõigeparemate omaduste tõttu. põhja vist võttis ikka aint alt ära, et näha mis olukord sees on. õli oli kastis piisavalt vähemalt varda järgi, aga põhjuseks peaks ma pigem siiski läbisõitu mis on juba üle 400000. Aga tegelikult oleks siiski vaja teada kas näiteks e240 (125kw, 1999 a.) kast või siis e300td(130kw,1995a.) kast istub alla sinna või siis mõne muu e klassi oma kast. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|