Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
29-10-2010, 06:22 AM
Tervist,
ma mõtlesin tükk aega, et kas teha teema. Kuna osad küsimused jäid siiski õhku ja ei taha langeda (minu jaoks) tüüpilise probleemi otsa, kus valin väga vale auto ja pärast kusagilt foorumist öeldakse..et miks sa meilt ennem nõu ei küsinud siis teen sellise teema w210 CDI kohta.
Kuna 4maticu tegemiseks mul lihtsalt puudub aeg ja ka kahjuks talvel eriline võimaus (garaažis on külm.) Perekonnas on küll üks 700seeria volvo, aga see on selline surmalõks.. Sai võetud plaan osta üks korralik Mercedes. Eriti pikalt ma ei mõelnud mudeli valiku üle -- kas E või A. A jääb kahjuks liiga väikeseks. Seega ikkagi E ja siis juba CDI. Hetkel on teada, et hind peaks jääma 90 000 EEK sisse ning sooviks kindlasti universaali, mis on 2000 ja peale väljalaskega. Varustuselt ja üldiselt peaks ta olema selline, kuhu ma ei pea enam midagi tulevikus juurde aretama.
Mootori kohapealt ma nüüd ei teagi, kirjas on et 2.2 CDI võtab keskmiselt 6-7l sajale. Sõber aga rääkis endast kogemusest, et 3.2 CDI pidi võtma sama palju, kui 2.2, aga minek on parem. Mis mootoritest on siis kõige õigem? Kui uimane 2.2 on ja kas ta tõesti võtab keskmiselt 6-7l sajale?
Mis on siis tegelikult avantgardi ja näiteks classicu vahe? Minule jääb mulje, et avantgardil on rohkem turvavarustust ja muidugi sportlikum. Kas kõikidel avantgardidel olid reguleeritav vedrustus või on see lihtsalt müüt? Kui palju ebamugavam avantgardi vedrustus on võrreldes classicuga?
Ma olen arvestanud hetkel, et w210 pidi jubedasti roostet kartma. Sai ka käidud vaatamas antud isendit, mis on varustuselt kõik see, mida vaja.. Aga roosteaukudele oli tõmmatud toruteip peale, seda mitmest erinevast kohast.. Aga usun, et korraliku hooldusega on võimalik seda roostet vältida?!
Autod, mis hetkel silma on jäänud:
http://www.auto24.ee/used/436653
http://www.auto24.ee/used/749343
Jään ootama kommentaare ja hüva nõu, et mitte osta valet autot
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
2,2 ei ole kindlasti uimane mootor. Kuid temas puudub varu - kõik, mida ta suudab, tuleb kätte esimese gaasipedaalivajutuse sentimeetriga. Edasipressimisel pole mõtet. Kütte võtab vähe ja Tartu maanteel on täitsa võimalik sõita.
Selles mõttes on 320 Väga Tore Koduloom - kui vajutad varbaga, on öko. Kui pressid kannaga, kerib asfaldi rulli ja astub minema (tõsi, ampsab kah vastavalt). Ning sellest varbaga vajutamisest täitsa piisab, et sinivalgete tähelepanu pälvida...
Avantgard on madalam ja jäigem. Minu arvates arutult jäik, kuid vaadates enamuse kommentaare, siis Keskmisele Eestlasele paras pukk.
Kas Classic ja Elegance erinevad vedrustuse pehmuse poolest, ei oska öelda. Classic on neist kõige kõrgem (kui pole lääpa tallatud).
Rooste on neil mureks küll. Aga roosteta isendeid peaks täitsa liikuma. Iseasi, kas Sinu soovitud varustust ja rooste puudumist just Sinu pakutud raha eest saab. Aga äkki saab ka...
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Puudub võrdlusmoment, pole 2,2CDI proovinud. Kuid 3,2 CDI on väga hea küttekulu ja edasiliikumise poolest. Vajutad kergelt varbaga gaasi ning spido kerib ennast hetkega 85 - 110 ja möödasõit on sooritatud ilma, et auto veel käikugi alla vahetaks. Küttekulu on keskmiselt natuke alla 8L sajale. 60% tee ja 40% linn. Sõbra mainitud 6L on pika otsa maantee kulu.
Avantgarde vedrustus on maitse asi, pole ta nii hirmus jäik midagi, tehase seades Golf 4 on jäigem.
Lagunemise kohapealt on 2.2 soodsam pidada, vähem pihusteid, odavam genekas jne. Lagunemist kommenteeris Ralak ilusti, siin teemas
Ostses varu aega auto üle vaatamiseks, vaata alt ja pealt ja igalt poolt mujalt ka, ning lase diagnost teha. Karda ka väikeste avarii jälgedega autot, ilma mõlkimata 210 roostetab nagu sa isegi kuulnud oled, kehva keretöö järel roostetab 2x paremini.
Kui ostad, siis torma peale esimese tuhina üleminekut korrosiooni tõrjet tegema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tänan vastuste eest. Nagu ma aru saan, siis 2.2 on Eesti teede jaoks suhteliselt piisav? Kas 300 000 km läbisõit omab väga suurt rolli w210 puhu või ei ole väga vahet, kui tegemist on hästi hooldatud autoga?
See on võibolla loll küsimus, kuid kus saaks õiget diagnostikat sellisele autole teha (üv. punkt?)
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(29-10-2010, 09:37 AM)Harry Kirjutas: Tänan vastuste eest. Nagu ma aru saan, siis 2.2 on Eesti teede jaoks suhteliselt piisav? Kas 300 000 km läbisõit omab väga suurt rolli w210 puhu või ei ole väga vahet, kui tegemist on hästi hooldatud autoga?
See on võibolla loll küsimus, kuid kus saaks õiget diagnostikat sellisele autole teha (üv. punkt?)
Seal nad näevad ainult HEITGAASE, AMORTE JA PIDUREID. Aga ikka peaks arvutiga ka üle laskma, kas on olnud mingeid kasti ja mootori hädasid, mis veateated sees on jne.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
29-10-2010, 09:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2010, 09:54 AM ja muutjaks oli v6sa.)
0,3 Mm ei ole mingi läbisõit, kui autot on hooldatud õigeaegselt.
Diagnostikat saad ikka autoremondikohast, ülevaatajatel puuduvad vahendid ja teadmised. Lesven, Hort, Silber, mina panustaks wdb240-le
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tavalistes töökodades vist neid seadmeid ei ole, seega Silber? Palju selline diagnostika Silberis maksta võiks?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tallinnas saab Lesven ka diagnostiga hakkama ja põhja alt oskavad ka kangutada sealt kus vaja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 139
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
(29-10-2010, 09:58 AM)Laur Kirjutas: Tallinnas saab Lesven ka diagnostiga hakkama ja põhja alt oskavad ka kangutada sealt kus vaja.
2,2 cdi see 100 % taxi , see halb variant.
3,2 cdi VÄGA HEA variant, aga kontrollida läbisõit tingimata, mootor, käigukast ( 3,2 cdi ainult automat käigukast )
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Nii. Käidud siis mõlemat autot vaatamas.. oli üldiselt väga pikk päev, arvestada tuleb et pole hetkel 39 tundi maganud.. Oli tegelikult selline MBiline päev, kus päev algas kahe auto vaatamisega ja lõpetas G pildistamisega.
Igatahes. 2.2 oli saanud väga palju hooldust, kuid oli takso.. Mina sain ka targemaks, et kui raadio alune laegas on musta liistuga suletud ning keskkonsooli-laegas on koodiga, siis on arvatavasti tegemist taksoga..või vähemasti takso-versiooniga. Auto üldiselt heas korras ning hea hinnaga saab tutikad talve ja suve -rehvid kaasa.. Oli Classic nagu Classic ikka.
Minne aga vaatama 3.2.. tärkas silma Mercedes-Benz Eesti Klubi jope ja välja tuli, et antud isik oli üks klubi algatajatest. Igatahes, pikk jutt lühikeseks, ma ostsin Kalevi auto ära
Läks vb veidikene kiiresti, kuid mul oli asjaga ka kiire ning usaldan kaasklubilise juttu. Varustus on viimase peal, liigub edasi hästi ning olen autoga väga rahul. Muidugi on vaja teha väikest iluravi, millega ma olin ka arvestanud.
Igatahes, kohtumiseni järgmisel klubiüritusel! (nüüd on mul vähemalt, millega tulla..)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ah langesid kah 320 lõksu.
Kalevi lift on muhe. Kui see ainult ei roostetaks nii müstilistest kohtadest...
Sisu on muidugi lahe - ta ikka oskab erilisi välja otsida...
Aga kui viitsida see korda teha, peaks Väga Hea kaubalifti saama aastateks.
See takso eristamise teema on paras BS. Neid liiste ja laekaid ja kruviauke võib veel mitmel põhjsuel tekkida, ei pea alati takso olema. Aga võib olla.
Iseasi muidugi, kas hästi hooldatud takso ikka on halvem valik, kui koonrist peremehe eraauto. Takso on ikkagi töövahend ja peab toimima.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Seda küll, seda küll. Kuigi selle takso eristamise kohta võiks täitsa mingi lõigu kirjutada w210 ostuabi teemasse.
Igatahes, auto on hea. Roostetab tõesti müstilistest kohtadest Tavalistest kohtades on korras, kuid mingid imelikud kohad on läbi Ma ise olen w210st nii aru saanud, et muidu eriti ei roosteta, kui just värv ei saa kahjustada. Kas siis äkki w210 värvid on lahjemad kuid w124?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Väidetavalt sai 210 selga vesialusel värvid, mille kestvuse kohta tol ajal eriti teadmisi ei olnud. MB oli jälle suunanäitaja... Kahjuks astute seekordne pikk samm edasi just üle kuristiku ääre.
Miks on oluline eristada taksot tavalisest autost? Milel poolest on heas korras takso hullem, kui heas korras eraauto. Või mille pooelst on ärahooratud eraauto parem, kui samas seisus olev takso?
MB on tehtud korraliku tugevusvaruga. Korraliku hoolduse juures ei ole ka 211 juures poolemiljonine läbisõit veel mingi näitaja. Aga kui auto tuleb liisinguperioodi lõppedes esimesse õlivahtusse odonäidul 80+ kkm, siis peabki sihuke tapetud auto varakult surema - siin pole midagi imestada.
Aga igal juhul muretuid kilomeetreid. Minu mäletamist mööda on eelmine omanik seda autot üksjagu kõbinud, seega jäi Sulle peamiselt roosteussi taltsutamine.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(30-10-2010, 02:30 PM)v6sa Kirjutas: ........................ Minu mäletamist mööda on eelmine omanik seda autot üksjagu kõbinud, seega jäi Sulle peamiselt roosteussi taltsutamine.
Sellega saab tegemist rohkem kui küll, tegelen praegu sama asjaga oma auto juures, kohti ikka leiab kui otsida. Ikka sealt kus kohe ei märka, koopad seespoolt, vedrukanduri ümbrus jne.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
See konkreetne 2.2 mis siin näidatud kuulub mu tuttavale. Tõeline pühapäeva auto tal ja koguaeg hooldatud. Taksot igatahes ta sellega ei sõida, sest ametiks on tal midagi muud.
Oma esimese Mercedes-Benz ostsin tema käest(W124),oli hooldatud ja sõitsin muretult, see aasta sai müüdud tagasi tema pojale ja paraku vastu tahtmis on selle auto saatus nüüd siin- http://www.romu.ee/index.php?option=com_...=3&id=1374
Kui kellegil selle 2.2-se vastu huvi on, siis võin julgelt soovitada!
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Ka mina olen oma W 210 1999a. 2,2 CDI-d kolm aastat kasutanud ja ei kurda. Igal juhul ei ole see mootor sedavõrd lahja, et temaga ei saaks möödasõite teha. Meie teedel 90-ga kulgemiseks sobib päris hästi. Minu tegelik küstusekulu jääb vahemikku 5,8 - 6,5 olenevalt aastaajast ja kliima kasutamisest. Üle 7 pole keskmist kulu seni saanud (mõõdetuna tankimisest tankimiseni). Roostekindlus jah selle mudeli kõige tugevam külg ei ole aga pole ka mingi eriliselt ussitav kui veidigi keemiaga tõrjetõid teha enne talve. Ise ei leia küll seni ainsatki põhjust miks peaksin oma autot müüma/vahetama. Soovitan leida vähesõitnud, hästi hooldatud masin ja maksta pisut kallimat hinda aga edasine elu see eest muretu.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(30-10-2010, 06:09 PM)väikemees Kirjutas: See konkreetne 2.2 mis siin näidatud kuulub mu tuttavale. Tõeline pühapäeva auto tal ja koguaeg hooldatud. Taksot igatahes ta sellega ei sõida, sest ametiks on tal midagi muud.
Oma esimese Mercedes-Benz ostsin tema käest(W124),oli hooldatud ja sõitsin muretult, see aasta sai müüdud tagasi tema pojale ja paraku vastu tahtmis on selle auto saatus nüüd siin- http://www.romu.ee/index.php?option=com_...=3&id=1374
Kui kellegil selle 2.2-se vastu huvi on, siis võin julgelt soovitada!
Võin ka julgelt enda soovituse anda. Selle ajalugu ma muidugi ei tea, kuid saan kinnitada, et auto on väga hästi hooldatud ning väga palju on seal tehtud. Roostet oli minimaalselt. Sisustus oli küll veidi tööd vajav ehk puitdekooril oli lakk praguline, kuid seda saab fööniga üles ja uus lakk peale. Nahksisustus oli täiesti ok. Autol korralikud rehvid all ning väga väikese raha eest tulevad ka teised rehvid kaasa.. ehk suve- ning talverehvid siis..
Muidugi jah, ma pean tunnistama, et 3.2 on veidi nooruspärasem ja sobis veidi rohkem minuga. Ma ei oska seda eriti kirjeldada, kuid kui nägin, teadsin et on õige.
Senini veel ütlen, et mingeid üllatusi või agasi ei ole. Autoga väga rahul ning varsti teen korraliku Antirust kampaania. Ma originaalselt ei plaaninud teemat uuest autost teha, kuna pidi saama selline tööloom.. Kuid momendil on küll tunne, et teen ühe korraliku teema sellest autost
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ostke auto mitte läbisõit See 300 000 km on tegelikult suhteliselt tühiasi. Minu masinal on 280 kellal ja kui ka teen salongi hoolduse, siis võiks müügiplatsil rääkida 120 000 km läbisõidust. MBl saab kilometroosi mingite tarkvaradega resettida, kuid tavaliselt ei viitsida õlivahetuse näitusid maha kustutada. Arvutiga saabki siis vaadata, kus näiteks 200 000 km läbinud sõidukil on viimased õlivahetused tehtud 520 000 km ja 540 000 km.
Taksod - enamasti on saksa taksod VIN koodi alusel tuvastatavad. Takso varustus on iseenesest suhteliselt korralikum kui tavamasin. Võimsam genekas, parem aku, tugevamad laagrid jne. See vähemalt kehtis kunagi ja võibolla on teatud nüansid nüüdseks sees, kuid kui masin on TUGEV ja KORRAS siis ei pelgaks ma ka taksot.
Et masin hingeelu natkuke uurida võid siit foormumist mõne diagnostikuga ühendust võtta. Mina tunnen paraku ainult wdb240.
Ja nagu minu leivanumber ikka, et ei tuleks järgmist teemat käigukasti probleemidest, siis ...
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Mina pole aru saanud sellest, miks peaks taksot kartma?
Loogiliselt võttes ju peaks takso olema pidevalt hooldatud sõiduk, kuna ta on töövahend ja peab olema korras, et temaga saaks raha teenida. Ihne eraisik on palju suurem auto vaenlane. Kui seda ei püüta varjata, et tegemist on taksoga olnud, siis mis on taksos halba? Kulunum sisu, kruviaugud või muud sellised asjad teevad hinda ka tükk maad madalamaks. Uuemad taksod peavad ju ülevaatlusel ka tihedamini käima kui tavainimeste sõidukid. Taksojuht ei paaruta ka linnas kummivilinal ringi, vaid sõidab kütust ja autot säästvate võtetega, kasutades autot nii, et ta vähem remonti nõuaks ja kauem kestaks.
Äkki keegi selgitaks just seda endiste taksode miinuste osa. Mida tuleks endist taksot ostes eriti hoolega kontrollida? Pean just silmas diisel W210 masinaid.
Läbisõitu krutitakse nii või naa... Sellest ei pääse. Reaalset läbisõitu usuks ainult mõni aasta vanal autol.
Minu viimase viie auto läbisõit on ka olnud suht samas suurusjärgus, kuigi aastaarvud on autodel siiski natuke erinevad: 1986-275000, 1988-246000, 1992- 269000 , 1994-284000, 2001-272000 Sellest järeldan, et kuhugi sinna kanti ongi üsna popp keerata läbisõitu.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Tundub, et te ei tunne taksojuhte! Taksojuht kulutab raha ainult siis kui midagi ära kukub või sõiduk enam ei liigu. Pannakse kõige odavamad osad asamele, isegi kasutatuid, et saada masin uuesti raha teenima. Samuti vilistatakse hooldusele, sest see ei takista sõitmist vaid viib raha välja. Taksojuht sõidab tõepoolest kütust säästvate võtetega, kuna siis peab jälle vähem kulutuma ja kui auto seisab, siis tiksub ootetasu ja teenib rohkem! Pealegi, taksojuht ei saagi kihutada, kuna see eeldab korras sõidukit. Ülevaatus ostetakse, nagu enamus tavainimestelegi kombeks.
Taksojuhile on auto raha teenimiseks mitte kulutamiseks.
Sama jutt kehtib ka Saksast autotoojate kohta, neil ei ole mõtet tuua korralikku autot, kuna siis ta teenib vähem. Mõistlikum on tuua romu mida natuke kõpitseda (hästi odavalt loomulikult ja kindlasti tuunida spidonäit 400 000km pealt 150 000km peale) ja siis platsil väita ostjale, et sigakorralik pensionäri auto! Samas räägib nagu kõige ausam inimene kunagi ja pihib teile, et tal pole mõtet romu tuua kuna seda ei osteta - muidugi! Ja kui müüdud saab siis irvitab pihku, et kõige parem auto on müüdud auto.
Kuna ma olen sellistega väga palju kokku puutund, siis hoiatan ja olge ettevaatlikud, kui ei taha romu/remondirõõmu otsa sattuda. Aga no paljudele fännidele meeldibki garaazis nokitseda.
|