Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Hüdrotõukuritest
#41
Selge,tänud.Peab siis ikka töö ilmselt ette võtmaRolleyes
Vasta
#42
(20-10-2010, 09:48 PM)foxman Kirjutas: Selge,tänud.Peab siis ikka töö ilmselt ette võtmaRolleyes
Endal ka parem sõita kui mootori ruumis on mootor mitte Singer õmblusmasin Icon_biggrin
Vasta
#43
Terekest kõigile!
Olen vahetanud endale M117'l hüdrotõukurid, siin on protsessi fotod. Selgitus on vene keeles, aga fotodega on kõik selge. Kui vaja on, annan selgitused.

http://mb.clubmb.ee/showthread.php?tid=7868
560 SEL
Vasta
#44

opeli tõukurid pead spetsiaalselt tühjaks laskma, et mitte uuesti klappe vahetada....
sama olen teinud ka wv, volvol jm autodel....
kas mb tõukurid on mingid erilised? samas on soovitus peale remonti lasta starteriga õlisurve ülesse.....
mingeid vastuväiteid?
Vasta
#45
(06-12-2011, 02:17 AM)MBw140 Kirjutas: Kes vahetaks W124 E420 M119 mootoril hüdrotõukureid?... viimased 5 aastat seisnud... kas on äkki võimalik see tõukur puhastada sellest vanast settinud õlipasast?

Kahju küll, aga teine reaalsus võib vabalt olla ka selline, et viimased 5 aastat on see auto saanud hommikust õhtuni autobahni ja kusjuures mitte enam nii head hooldust kui varem. (ehk odavaid õlisid ning harva vahetusvälpa.)
Ehk läbisõidule võid umbes 250 tuhat juurde kirjutada. (pool milkut sõitnud saksa või rootsi kvaliteetauto näebki kapotialt tuttuus välja, kui puhtaks pesta)
Aga see selleks, see pool milli ei tee talle kah veel midagi, kui mõni tõukur välja arvata...Eusa_drool

Oletame, et mootoritegija leiabki selle õige tiksuva tõukuri üles. (vähetõenäoline, kuid mingi ime läbi siiski võimalik)
Võtab välja, loputab läbi ja paneb tagasi. Ja kasseerib umbes 5 kuni 10 tunni tööraha. (aja osas võin vabalt eksida, ei ole teinud sellst mootorit)
Risk, et ta tööle hakkab vüi ei hakka, jääb muidugi Sulle.
Kusjuures see vahetamata tõukur oleks maksnud umbes 35€, ehk suht vähe võrreldes tööga, et seda uuesti vahetada, kui tööle ei hakka....
Ja vaevalt, et ka need ülejäänud 31tk uued on...
Sellepärast keegi sellist riski pakkuda ei tahagi - parem on kõik vahetada.

Pigem alusta õlist. Mis õli sisse läks?
Ja kui midagi alla täissündi, (miinimum 5W-50), siis uus õlivahetus - kulukas on, aga midagi pole teha. Filtri võid vana jätta...(juhul, kui just vahetatud). Ikka odavam, kui laiakstaotud nukka ja tõukurit ja pead vahetada....

Teine võimalus on kogu orkestri vahetus. (35€ x 32 + tööraha)

Kolmas võimalus on see, et tiksub midagi muud, aga see vist on liiga hea, et tõsi olla....Eusa_angel (kuigi, ka seda võimalust peaks kaaluma; need automaatsed nukakeeramised ja ketipingutid annavad selleks vast pisukest lootust ka...)

Vasta
#46
(06-12-2011, 12:47 PM)MBw140 Kirjutas: ...täna hommikul aga vaikus ja kõik korras probleemi enam ei ole, nii kohe kävitades kui ka peale soojaks sõitu OK...


Siis on hästi ja nüüd pole muud, kui paar euri sinna sulakassasse südamerahuks ära viia.
Ja muidugi kõik muud vedelad, mida see auto sisaldab, vahetada: pidurivedelik (ees peaks võimsad nelja kolviga supportid olema!), jahutus vedelik, tagasild, ASD õli (lihtsalt oletan, et seal käib mingi õli), kastiõli + filter, roolivõim + filter; lukud/hinged määrida, kerge tagapiduri hooldus.

Vasta
#47
(28-03-2012, 07:33 PM)MBw140 Kirjutas: kas kui hüdrotõukur tiksub siis sellega seoses võib ka mootor longata
Ei.

Vasta
#48
Võib küll. See on sama kui mehaaniliste tõukuritega klapivahed paigast keerata.
Gaasijaotus läheb paigast.

Kas just tiksumine, aga vigane hüdrokas mõjutab kindlasti mootori ühtlast tööd.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#49
Mehaaniline tõukuri ikkagi teine asi. Kui klapp avaneb tiksuva tõukuri tõttu nõks vähem, siis see nüüd vahelejätmist küll ei tekita (irvakile ju tiksuv tõukur klappi ei jäta). Mina igatahes pole veel näinud ühtegi reaalset olukorda, kus vigane tühikäik just hüdratõukuritest oleks tingitud.
Vasta
#50
Ma ka pole, ilmselt. Aga teatud staadiumini kulunud/vigase hüdrokaga on see reaalne.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#51
keegi olevat tõukurid nii korda saanud, et apnnud ATFi mootorisse ja sõitnud sellega paarsada km... siis jälle mootoriõli sisse pannud, lugege ise.

http://www.m-100.cc/forum/pop_printer_fr...IC_ID=3902

I'm really certain that all of the M116,M117 and m100's all have the same tappet and tappet clearance is the same.( AMG used to put mechanical tappets from the 3.5's into 500 and 560's with their stage one kits) You can adjust the height of the tappet with spacers .The spacers can bought from Mercedes or if you know a friendly merc mechanic they often have a jar full of mixed ones that use to set up engines.
I have shut up rattly V8's by running ATF in the sump for a fews hundred k's then changing the oil. it clears out the galleries in the heads and lets the tappets get more oil.
Vasta
#52
(28-03-2012, 10:38 PM)MBw140 Kirjutas: auto käib mul nii tiksumise taktis ...pop-pop-pop---jätab vahele silinder nagu samal ajal kui tiksub kõrvajärgi.

Siiski töötaktile eelneb survetakt, survetakt algusest kuni töötakti lõpuni ei liigu ükski konkreetse silindri klapp. Ei saa olla et töötaktiajal (õigem siis plahvatuse hetkel) toimuks tiksumine just selles mitte toimiva silindri tõukuris....seega kõrva järgi kuuled ühe silindri tõukuri tiksumist ja et mõni teine jätab vahele, silindreid on ju mitu.

Et on mitu probleemi, siis targem lasta kellelgi teisel asi üle vaadata/kuulata-saada teine arvamus asjale. Võimalik et tegu polegi hüdratõukuri tiksumisega.
Vasta
#53
(28-03-2012, 10:38 PM)MBw140 Kirjutas: auto käib mul nii tiksumise taktis ...pop-pop-pop---jätab vahele silinder nagu samal ajal kui tiksub kõrvajärgi.


Kas sellel on tõepoolest siis nii raske siis küünlaid maha võtta, et surved lihtviisil ära mõõta...?

Saaks hoobilt kõik mehaanilised vead elimineeritud ja hakata kütte/sädeme viga otsima, selle asemel, et mootorisse saepuru, krokodillituhka või ATF-i hakata tiksumise vastu kallama...Eusa_wall
Ja tiksuva tõukuri puhul vahetusest ei pääse kuidagi. (kui mitte just müügi jaoks midagi "ratsida")


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne