Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Sai ostetud 190E 2,3. Probleem selline et auto ei läinud ülevaatuselt läbi kuna põlemata bensiini hulk on gaasides liiga suur. Mõõdetud sai huvipärast surved ära. Tuleb välja et mootor on suht kohvi. Samas nagu sõõks jahutusvedelikku ka (vbolla on plokikaane tihend läbi või plokikaas kõver). Hetkel oleks w124 E200 pealt võtta suht korralik mootor. Kas kellelgi ehk on kogemust kuidas see mootor sinna peale sobib? Kuna hetkel rahaga suht kitsas, siis tundub nagu mootori vahetus odavam kui vana kapitaalremont. E200`l on peal täispritse 2,0 100kw aga 190e peal monopritse 97kw. Kuidas need juhtmed sobida võiksid?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
See mootor sobib kenasti selle auto külge. Pritsungi juhtmestiku ümbertõstmine ühelt autolt teisele pole võimatu aga küllaltki keerukas-seda peaksid sa juba ise teadma, kas sellega ise hakkama saad.
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Kas käimar sobib ka külge?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
16-10-2010, 03:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2010, 03:04 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Kas M104 mootoril( 2,0 l) pole siis kasti küljes?
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
On ikka küljes, aga tööd oleks vähem kui seda vahetama ei peaks.
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
sai siis lõpuks see mootori vahetus ära tehtud. Kõik istus väga hästi. Nüüd siis uus probleem juhtmetega. Ei tea mis juhtmed on mis ja millised kust saati peab ümber tõstma. Starteti ja geneka juhtmed sain ümber vahetatud. Ehk kellelgi on kogemusi mida jagada.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vaheta kõik mis ei sobi. Olen kunagi maha kiskunud M104 jutmed. KE-JET Kogu punt jõudis lõpuks välja kaitseme karpi 1 pistiku alla!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans