Postitused: 34
Teemad: 12
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tere!
Sooviks rohkem infi nende ka auto erinevuse suhtes. W124
E420 ja E500. Kui palju need autod on erinevad ja kumba võiks eelistada
ostul.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väga erinevad. 420 on tava W124, nagu kõik teisedki, vahe selles, et on V8 mootoriga varustatud.
500 on juba miskit erilist, laiem kere, Porsche tehases koostatud jne.
Haruldasem ja vähemalt 2x kallim, kui mistahes muu W124.
Martiini (foorumi kasutajanimi), oskab rohkem rääkida.
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
hents, sellega paned ikka väga mööda, et E420 on tava W124. Ma alguses arvasin sama.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(02-10-2010, 08:51 PM)cornah Kirjutas: hents, sellega paned ikka väga mööda, et E420 on tava W124. Ma alguses arvasin sama.
Valgusta siis Mina ja ka teema algataja tahaksime teada.
Nii on lihtsalt silma jäänud, netiavarustest või nii.
Karli vana 420 pealt sai väheke uuritud. Salong nagu tavalisel, kere tavaline kitsas, pidurid tavalised, differ peaks isegi nagu tavalisel (3 kinnitusega flants) olema.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.
Ok, vist isegi uuematel 420 on suuremad pidurid, nagu 500`stel.
E500 ja 600SL mudelitel peaks samad pidurid olema?
Vanematel on siiski tavalised W124 pidurid. Mitte diislite omad, aga just 24V mootoritega varustatud neljadel.
Aga huvitaks ikkagi, mis on erilist E420`l. St kas 420 on pigem sarnasem 500`ga või tavaneljaga.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.
E320 le ka ei lähe
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(02-10-2010, 11:00 PM)indrek Kirjutas: (02-10-2010, 10:31 PM)Karl Kirjutas: Mis mõttes pidurid tavalised? Alla 16 tolli velg alla ei läinud igatahes.......või mida silmas pead? Suuremad pidurid kui tavalistel neljadel ikka.
E320 le ka ei lähe
E300 24V ka vist, Marekil oli nagu selline.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
02-10-2010, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2010, 11:19 PM ja muutjaks oli hents99.)
Jep, vaatasin veidi pidurikatalooge. Kuni 1993 ehk 420E`l on 294mm diameetriga ketast 320E`l ka 294mm.
1993 ja üles E420 ja E500 320mm diameetriga ketast.
Siiski on E420 suuremad pidurid kui "tavaneljal".
Kas taga on ventileeritav ketas nagu tavaneljal (minu omal on vähemalt) ?
Aga paluks siis konkreetsemaid fakte, mispärast on 420 tavaneljast veel erinev ja kohe päris palju erinev nagu cornah mainis.
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
02-10-2010, 11:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2010, 12:07 AM ja muutjaks oli cornah.)
Plekkvelg ja alla 16" valuvelg tõesti ei lähe jah. Veermik on täiesti erinev tava 124st. Hinnad on ka muidugi nii, et igale jupile pane 0 otsa. Sarniiri vahetad ainult koos õõtsaga, ja selle A osa letihind oli 6300.- tk. B osa 2500.- Esimesed amordid, 2700.- tk, tavalisel 124l 700.- tk jne jne. Aga asi on veel selles, et mul on Sportline. Ma ei tea kas tavaline E420 on veel erinev, aga vedrud on Sportlinel igatahes palju madalamad. Ja mis veel, laiem on kui tavaline 124. Mu autoga kaasas on raamat, kus on kõik ilusti võrreldud teiste 124 bensukatega. 2 nädala pärast saan koju, siis võin teile veel neid erinevusi ette lugeda. Käigukast on ka sama, mis E500-l ja bensupaak on 90 liitrit.
Aga hents, väga hea küsimus, kas ta on pigem sarnane E500le või tava 124le. Ma jubedalt tahaks võrrelda oma auto veermiku E500ga. Mis seal siis nii veel teisiti on? Sisu on nagu sama, mul on ka neljakohaline nagu peab. Niiet kutsun üles, kel E500 on, ajame kõrvuti kanali peale ja vaatame üle
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
E500 veermik = R129.
Sellepärast ta ongi 4cm. laiem tava W124-jast.
Esimesed õõtsad on E500/420/320 Sportline-l samad, šarniiri ei saa vahetada.
Amordid on individuaalsed, ees oli 4000+ taga 10 000+ tk.
Pidurid on al. facelift(08/1993) SL600 omad, R129 koodiga, ees erineva suunaga. Taga ventileeritavad.
E420 on tehase sõnul "härrasmehe maanteeauto". Differ on kiirem-2,65 vs. E500 2,82.
Hents, universaalil ongi taga kettad 2mm paksemad, kui sedaanil.
W124 E500 Limited
|