Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Vito 111 Kombi, 2005, Amadeuz
#1
Mark: MB Vito 111 Kombi
Väljalaskeaasta: 2005
Läbisõit: 183 600 km
Mootor: 2.2 CDR
Värvus: Passis on hall
Lisavarustus: Cruise controll,
Vead: Praegu ei toimi lisapidurituli, kojameeste lüliti jukerdab, tagaluugi juures on roostetäpike.

Sai siis see asi omale mõned päevad tagasi hoovi veeretatud. Esimese asjana sai tehtud hooldus. Kõik filtrid ja õli vahetatud, mahlad normi valatud ja sõit võib alata. Järgmisel nädalal on plaanis minna elektriku juurde vaatama mis on selle kojameeste lülitiga. Normaalselt töötab ainult paremale suuna sisselülitades.
Vasta
#2
Nii, esimene kuu saab kohe täis ning 6Kkm läbitud. Kojamehe kang sai tellitud ja on nüüdseks vahetatud. Veel vahetati stabika otsapuksid. Aga mingi kolin on ikka veel - peab kusagilt läbi käima ja laskma kontrollida. Madala päikesega on näha täpiline esiklas - peab selle kah laskma ära vahetada.
Kas keegi teab, on võimalik vahetada kolmanda piduritules LED'e eraldi või peab tõesti terve tüki ära vahetama?
Vasta
#3
Nii - jällegi üks kuu möödas. Viimase kuuga siis 7 000 km läbitud. Esiklaasi vahetanud pole - lihtsalt pole aega saanud. Septembris tuleb nii-ehk-naa töö korraks katki jätta ja paberitega tegeleda, siis lasen ka klaasi vahetada. Muud nagu polegi juhtunud midagi. Ainsad kulutused on praeguseks olnud kütus ja pesu.
Ai - tegelikult oli üks rehv pisukese torkega - sai nöör sisse aetud ja nüüd asi korras.
Vasta
#4
Taas üks kuu möödunud. Jälle pea 7 000 km läbi vuratud. Imelikul kombel on laternate pirnid ükshaaval läbi põlenud. Kõigepealt vasaku pooltule pirn, siis parema oma. Siis parem esi parktule pirn. Nüüd siis ka üks numbritule pirn ja tagatipuks eile ka parem piduritule pirn. Suisa naljakas lugu. Ei tea, kas viga on siis liiga kõrges pinges???
Igal juhul on nüüd septembri lõpuks aeg diagnostiku juurde vaja kirja panna. Saaks siis selle elektri asja üle vaadata, esisilla kontrollida, ja ka hoolduse teha. Ehk leian sel kuul ka ikka selle aja, et klaas ära vahetada. Päike järjest madalamal ja vastu päikest sõita juba tõsine piin.
Vasta
#5
Jälle on kuu jagu päevi Vitoga sõidetud. 6000 km on rataste alt läbi veerenud. Tänaseks siis kokku juba 26 000 km.
Septembri lõpus sai siis võetud terve nädala jagu päevi kus sai pisut paberitööd teha. Seoses sellega, et auto ei sõitnud, oli ka aega autoga tegeleda. Klaas sai vahetatud. Autoveris unustati tihend korralikult kinnitada, seega kulus topelt aeg, et see tihend uuesti kinni saaks.
Lisaks sai vahepeal ka hooldus tehtud. Kuigi Assyst lubas veel 6000 km veereda lasin ikkagi 20 000 pealt uued mahlad ja filtrid panna. Töökojas aga avastati, et esisillas vaja paar asja teha. Lasin siis needki ära vahetada - stabika varda sisemised puksid ja rooliots.
Veel leidsin, et seljataha on manöövedrades suhteliselt niru vaateväli. Kui mõni seljakott (nt 206) ennast taha pargib, siis pole sealt isegi peegleid näha. Selle vastu lasin taha parkimisandurid panna. Ma tean, et liigne luksus, aga hetkel kui pole harjunud selles mõõdus autoga on pisut abiks ikka.
Tulevastest asjadest on plaanis esmaspäeval tuua ära naastudega Michelin Agil II Alpine mõõdus 205/65 16C. Kui mõne nädala päras rehvivahetuseks läheb, siis reguleeriks ka sillad. Rehvide ostmisega kiirustan lihtsalt sellepärast, et on piisava alusega kuulujutte, et C rehvid (eriti Bridgestone Vanco mida nillisin) on suht otsas ja uus laar pidavat saabuma alles jaanuaris. Siis on aga pisut hilja neid soetama hakata. Kehvematega aga talvel sõita ei tahaks. Niigi libe ja plägane, siis ei taha mõelda selle peale, et oleks ju võinud x krooni rohkem maksta ja ennast pisutki kindlamalt tunda.
Vasta
#6
Kas sellel on eluskaalu tõttu kaubikurehvid juba nõutud?

Tallinnast lõunas oli igatahes täna hommikul teel jääd täitsa tuntavalt - suverehvimeestel oli paiguti üsna huvitav...
Vasta
#7
(18-10-2010, 09:13 AM)v6sa Kirjutas: Kas sellel on eluskaalu tõttu kaubikurehvid juba nõutud?

Tallinnast lõunas oli igatahes täna hommikul teel jääd täitsa tuntavalt - suverehvimeestel oli paiguti üsna huvitav...

C rehve on sel juhul vaja jah kui mul ikka 8 üle 100 kg kaaluvat meest peal. Aga kui vahel vähem, siis ei hakka ju ka ümber vahetama. Lisaks on ju C üldjuhul vastupidavamgi.
See, et praegu juba libe mind hetkel väga ei kõiguta - all olevad lamellid on praeguse ilma jaoks täitsa head Smile Naastud ikka lumisemate olude jaoks. Kuigi jah, tunnen juba praegu puudust neliveost. Saaks kuidagi selle veereva silla vedavaks.
Vasta
#8
Ja jälle on märkamatult kuu möödas. Viimase kuuga on läbitud 5000 km.
Midagist väga pikalt kirjutada polegi. Kardaani esimese risti ja vahepuki laagri vahetus on sellel kuul ainsad tegevused kulutuste poolelt olnud. Muus osas ainult kalla ja talla.
Tulevikus on ootamas ees amordi tugilaager ja miski asi oli veel esisillas. Kokku koos töörahaga pidavat minema sõbraliku hinnaga 1700.- Seega ei midagi eriti olulist.
Pisut painab see, et täna lõi klotsi kulumise tule põlema. Samas on kõik klotsi andurid korras. Vist jälle mingi kala ujub niisketel juhtmetel. Kinni seda püüda on kole raske ja niisama sõita kole tüütu ning tülikas. Ehk leian jaanuaris selle jaoks rohkem aega, aasta lõpp on jube kiire.
Vasta
#9
Vahepealse kuuga pole suurt midagi juhtunud. Pisut sa sõidetud, 5000 km (minu poolt kokku juba 36Mm ja odol ilutseb 220 000).
Vahetatud sai ainult üks logar, mis lume survel lahkus oma kohalt ning ratas hekseldas selle tagasipanekuks pisut liiga peeneks Smile
Ise olen juurde lisanud Bosch Rally 180 lisatuled millel H1 HID sees. Valgust annavad kurjad loomad palju. Paarsada meetrit on ees nagu oleks päev. Ja nähtavus on raske hinnata - objekt muutub nähtavaks ca 30 sekundit enne kohtumist (90-100 km/h kiirusel on see siis ca 700m).
Esisilla pisiremont ja juhtmetes ujuvad kalad peavad pisut ootama. Praegu on aasta kiiremad ajad ja lihtsalt pole aega autol seista lasta.
Vasta
#10
Nii, sellel aastal teen siis siia kirjutamise asja pisut teisiti. Ei hakka kord kuus kirjutama mis vahepeal juhtunud vaid proovin enamvähem kohe peale sündmust miskit kirjutada.
Seega - oli sündmus. Täis sai 40 Kkm. Noh kui norida, siis 100 km jäi ikka puudu kah. Assyst muidugi lubanuks õli vahetada veel ca 10 Kkm pärast, kuid minu oma südame rahustuseks (loodetavasti ka Vito rõõmuks) võtan selle õlivahetuse ette ikka max 20 Kkm järel. Ja saigi vahetatud Smile
Ja kuna auto nagunii käest võeti, siis lasin ka esisillas olevad kolinad ära teha. Arvelt saan lugeda, et vahetati: V stabika ots ees, 2x sharniir, parem rooliots, roolilati kumm (parem). Noh sinna juurde veel silla reguleerimine ja pisut ka pisitöid.
Naljakas on muidugi lugeda, et jälle puksid. See on nii labaselt lihtne sild. Audi C5 MultiLink paljulaidetud sild, millest eespool ripub raske malmist V6 diisel, ei vaja kah nii palju hoolt. No olgu - sõidan Audiga pisut vähem kah, vast 25Kkm aastas. Aga nii palju ma kindlasti ei kuluta raha veermikule per km.
Elekrtilised kalad on vist tavise külmaga siia toituma tulnud. Niikui ilm pisut soojemaks läks ujus see klotsianduri probleem jälle minema. Vahepeal (siis oli veel piisavalt külm ilm) sai neid ükshaaval kõik lahti kakutud, takistused isegi mõõdetud ja pistikiud korralikult puhastatud - aga tulemust ei miskit. Nüüd soojadega aga kadus probleem iseenesest. Ei tea mis jama see on. Loodetavasti ei tule ta enam tagasi kah. Nadeshda pidavat ju lollide lohutuaja olema Smile
Vasta
#11
Heh, 300 km peale hooldust otsustas vasak tagumine vedru lihtsalt keset sõitu oma töökohalt lahkuda. Võttis kätte ja jalutas ära ning lõi veel tagantkätt ukse ilge pauguga kinni. Õnneks oli Tartus verdud olemas ja praeguseks on uued vedrud all. Hmm, uued, mitmuses. Noh jah. Eks see desertöör otsustas oma vana kaaslase kah ära rääkida. Oli teine juba pooleks murdunud kuid minu õnneks ta siiski ootas ära millal temale vääriline asendus saabub. Naljakas, et see asi ei hakanud kuidagi varem silma.
Vasta
#12
Hea sõnastusThumbsupIcon_biggrin

Kas lahkudes võttis autost midagi kaasa ka või läks õnnelikult?
Läks lihtsalt pooleks?
Vasta
#13
Kuna kiirus oli jäisel ja lumisel Otepää lähedasel metsateel väga väikse siis läks õnneks. Peale pisukese know-how (et kus ja milliseid töid ta selle auto all teinud, eriti ajal mis eelnes minule) ja ühe porilapaka jäi kõik alles. Lapaka püüdsin küll tee pealt kinni, kuid selle kinnitused panid küll plagama. Silber aga pakub klambreid ilge hinnaga! Noh jah, lisaks saab nendele klambritele ka muidugi kaks täiesti uut lapakat kah kaasa. Seega pean ostma vististi kaks uut lapakat või minema kusagilt turult neid klambreid otsima. Seniks püüan pori stangega Tongue
Mitte lihtsalt pooleks, vaid mõlemad otsad olid ära murdunud Ja keskmine osa lihtsalt pani vehkat kui ühest tillemast august läbi lasin.
Vasta
#14
Hmm, panin auto pühapäeval seisma. Täna käima pannes oli kiri ees, et aku või geneka viga - mine hooldusesse. Eks siis homme hommikul viin ära, näis mis avastatakse Sad
Vasta
#15
(01-02-2011, 10:20 PM)Amadeuz Kirjutas: Hmm, panin auto pühapäeval seisma. Täna käima pannes oli kiri ees, et aku või geneka viga - mine hooldusesse. Eks siis homme hommikul viin ära, näis mis avastatakse Sad

Mitte, et ma tahaks hirmutada, kuid ühel kodanikul oli alles tegemist genekaga, mille pingeregulaator toimetas küll nõuetekohaselt, kuid ei suhelnud ülejäänud autoga... Tulemus oli ikka sama - vahetus.
Vasta
#16
V6sa va nõid Thumbsup tead kuhu koer jalga tõstab.
Oligi regulaator. Kuna Eesti pinnal just minu genekale vajalikku regulaatorit polnud, siis tehti Poola vahelattu tellimus. Aga et mina jälle kiirelt veerema saaks, siis kakuti see regulaator ühelt tervelt genekalt ära ja tulev keeratakse sinna siis jälle asemele. Kokkuhoid päris mitu päeva, sest jupp pidi kohale jõudma alles reedel. Tänan rahvast, kes võttis südameasjaks minu probleemi pärast pisut joosta ja keemiaga tegeleda. Olgu klaasi põhi neile kerge.
Odo näitab hetkel 226462 km.
Vasta
#17
Ostsin täna uued kojamehed. Ausõna - poleks siia kirja pannud, kuid hind € 62.75 (981,80 EEK) pani tõsiselt imestama. Ja see hind on juba allahindlusega! Lahe Smile
Odo: 227632
Vasta
#18
Selle kohta saab juba küsida: millised?

Aga täpsemalt: mis tootja ja mis mudel? Hind on muljetavaldav.
Vasta
#19
Silberist originaalid. konkreetsed Vitole mõeldud luuad. Kes reaalne tootja on ei tea MB igal pool ees.
Kuna Vito kinnitused on teised, siis ei anna sinna miskit aretada kah. Võibolla kui pikemalt otsida, siis leiaks ka mingid asendused, kuid täna polnud aega otsida. Pidin kiirelt sammud Tapale seadma.
Vasta
#20
selliste hindade pärast ongi uuesti moodi läinud kojamehe kummide vahetus. muidugi siis kui mehhanism korras on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Vito 2007a 2,2 130kw imre 34 4,712 17-11-2024, 12:02 AM
Viimane postitus: imre
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 633 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,944 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  MB S 500/550 L, 2005, W221 djmaq 8 5,240 24-08-2020, 07:54 PM
Viimane postitus: djmaq
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 8,271 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  Mb s500l 2005 w221 fedja fedja 4 4,477 23-09-2019, 07:41 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,077 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 32 36,969 15-05-2019, 09:32 PM
Viimane postitus: m2giorav
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,215 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,796 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne