Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 300D suur kütusekulu
#1
mure siis selline auto on s124 300td(universaal) aastaks 1987
eile sõitsin mõõda tallinn-tartut ja mõtlesin et arvutan kütusekulu maanteel ja tuli suur üllatus et maanteel sain 21L/100km ja kunagi linnas mõõtsin sain 17L/100km see on 300d mootori kohta kuidagi palju...
võibolla keegi oskab arvata mis autol viga võib olla ja kuidas ma kütusekulu alla saaksin...
Vasta
#2
mis kiirusega sõitsid? diisli lõhna salongis pole?
MERSUVARUOSAD KÕIGE ODAVAMA HINNAGA
www.atlant.ee


Vasta
#3
(22-07-2010, 01:11 PM)ATLANT Kirjutas: mis kiirusega sõitsid? diisli lõhna salongis pole?

kiirus oli umbes 110-120km/h
diisli lõhna nagu ei ole, aga tossab ja õli võtab ajab sellist sinist suitsu välja
Vasta
#4
Nii suure kulu puhul kontrolliks kõigepealt kütusetorud üle.
Tagasilla kohal kohe pärast paaki nii peale- kui tagasivoolu metallist torudel komme läbi roostetada ja lekkima hakata.
Praeguste kuumadega ei pruugi isegi asfaldile plekki moodustada.

Teine küsimus on see, kuidas sa seda kulu arvutasid...
Vasta
#5
(22-07-2010, 02:36 PM)stihl Kirjutas: Nii suure kulu puhul kontrolliks kõigepealt kütusetorud üle.
Tagasilla kohal kohe pärast paaki nii peale- kui tagasivoolu metallist torudel komme läbi roostetada ja lekkima hakata.
Praeguste kuumadega ei pruugi isegi asfaldile plekki moodustada.

Teine küsimus on see, kuidas sa seda kulu arvutasid...

ma ei usu et mul lekib millegipärast
ja arvutasin netis kalkulaator.ee seal oli kohe kütusekulu jne.
Vasta
#6
Kütusekulu arvutatakse ikka nii, et enne sõitu paak silmini täis kuni korgini. Siis enamvähem ühtlane sõit, mida pikem seda parem. Uuesti tanklasse ja paak jälle silmini täis. Arve pealt selgub mitu liitrit paagist kadunud on. Jagame liitrid läbitud kilomeetritega ja seejärel korrutame 100-ga. Kalkulaatori ekraanilt selgub tõde ja tegelikus.
Isegi mobiiltelefoni kalkulaator peaks sellise asjaga hakkama saama.
(22-07-2010, 03:45 PM)taavikre Kirjutas:
(22-07-2010, 02:36 PM)stihl Kirjutas: Nii suure kulu puhul kontrolliks kõigepealt kütusetorud üle.
Tagasilla kohal kohe pärast paaki nii peale- kui tagasivoolu metallist torudel komme läbi roostetada ja lekkima hakata.
Praeguste kuumadega ei pruugi isegi asfaldile plekki moodustada.

Teine küsimus on see, kuidas sa seda kulu arvutasid...

ma ei usu et mul lekib millegipärast
ja arvutasin netis kalkulaator.ee seal oli kohe kütusekulu jne.

Kui sa kasutasid kalkulaator.ee abi siis sealt sa vastust küll ei saa.
Sealt saad teada kui palju sa pead kütust varuma, et läbida teatud vahemaa.
Muidugi pead sa ka teadma kui palju su auto kütust tarbib.
Kurjajuur
Vasta
#7
(22-07-2010, 06:04 PM)kurjajuur Kirjutas: Kütusekulu arvutatakse ikka nii, et enne sõitu paak silmini täis kuni korgini. Siis enamvähem ühtlane sõit, mida pikem seda parem. Uuesti tanklasse ja paak jälle silmini täis. Arve pealt selgub mitu liitrit paagist kadunud on. Jagame liitrid läbitud kilomeetritega ja seejärel korrutame 100-ga. Kalkulaatori ekraanilt selgub tõde ja tegelikus.
Isegi mobiiltelefoni kalkulaator peaks sellise asjaga hakkama saama.
(22-07-2010, 03:45 PM)taavikre Kirjutas:
(22-07-2010, 02:36 PM)stihl Kirjutas: Nii suure kulu puhul kontrolliks kõigepealt kütusetorud üle.
Tagasilla kohal kohe pärast paaki nii peale- kui tagasivoolu metallist torudel komme läbi roostetada ja lekkima hakata.
Praeguste kuumadega ei pruugi isegi asfaldile plekki moodustada.

Teine küsimus on see, kuidas sa seda kulu arvutasid...

ma ei usu et mul lekib millegipärast
ja arvutasin netis kalkulaator.ee seal oli kohe kütusekulu jne.

Kui sa kasutasid kalkulaator.ee abi siis sealt sa vastust küll ei saa.
Sealt saad teada kui palju sa pead kütust varuma, et läbida teatud vahemaa.
Muidugi pead sa ka teadma kui palju su auto kütust tarbib.


Tule taevas appiCrybabyCrybabyCrybaby
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#8
Mis jama, paak pannakse kõrini täis, muidugi peab teadma palju su paagi maht on, siis võetakse kaasa pagassi 5L kanku küttega. Nullid odomeetri.
Sõidetakse seni kuni auto hakkab jõnksutama, siis on selge et paak on tühi.Vaatad odomeetrit ja näed palju paagitäiega ära sõitsid. Sealt edasi oskab kütusekulu välja arvestada ka 3 klassi junts. See ongi reaalne igapäevane kasutuskulu.
Ahjaa selle 5L kankutäie valad siis paaki et saaks edasi sõita Icon_biggrin
Katsetasin kah oma masinat niimoodi , 70L sain sõita mõni kilomeeter üle 1300km.
See teeb küttekuluks 5,4L/100km.

Vasta
#9
Ma ise pooldan ka paak silmini täis ja sõidad kuni järgmise silmini täis tankimisega, siis saabki teada, kui palju REAALSELT kütust on kulunud.

Võimalik, et spido valetab ja sealt tuleb erinevus sisse. Äkki on keegi peaülekannet vahetanud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
Mina olen kasutanud pealevalamise tehnikat küttekulu määramiseks.
Paned paagi silmini täis, siis sõidad näiteks 100km ära ja paned uuesti paagi täis. Näed kui palju peale uuesti läks. Eks kui rohkem sõidad kui 100km ,siis tuleb jh x-i arvutamisega tegelema hakata.

Vasta
#11
(22-07-2010, 01:09 PM)taavikre Kirjutas: kunagi linnas mõõtsin sain 17L/100km see on 300d mootori kohta kuidagi palju...

Nüüd külmade saabudes tegin oma saanile (w124, 300D) kah pealevalamise testi ära ja sain linnas täpselt sama tulemuse: 17L/100km.
Koju tööle on 3,3km, lõuna ajal mingi 1km + 1km.
Hommikul ja õhtul lumepühkimise ajal käib, pihustid tatistavad ilmselt läbi, aga arvan, et tulemus on normaalne.

Vasta
#12
(25-01-2012, 09:23 AM)stihl Kirjutas:
(22-07-2010, 01:09 PM)taavikre Kirjutas: kunagi linnas mõõtsin sain 17L/100km see on 300d mootori kohta kuidagi palju...

Nüüd külmade saabudes tegin oma saanile (w124, 300D) kah pealevalamise testi ära ja sain linnas täpselt sama tulemuse: 17L/100km.
Koju tööle on 3,3km, lõuna ajal mingi 1km + 1km.
Hommikul ja õhtul lumepühkimise ajal käib, pihustid tatistavad ilmselt läbi, aga arvan, et tulemus on normaalne.

Arvan ka et normaalne, mul 2.5 diislil 4km otsasi sõites 11l sajale linnas. Mõõdetud kanister kapote all meetodiga umbes +3 kraadise temperatuuriga.

Vasta
#13
Lausa ei usu oma silmi, milliste küttekuludega vanemad diislid oma omanikke "rõõmustavad". Minu 220CDI saab tankimisest tankimiseni hakkama enamasti alla 7. (suvel ilma kondita ka alla kuue) Kõige suurem arvutuslik number mida olen suutnud talvel välja sõita jäi ka alla 9. Ehk kaalute auto vahetust, võidate sõidumugavuses ja ei koorma küttefirmade pangakontosid?
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#14
Mul 86 aasta 300d 80kw. Ma mõtlesin et mul võtab ka kütet nõksa palju nii 7-8 liitrit. See on siis kui gaasipedaaliga väga tagasi ei hoia. Kui aga teie autod nii palju võtavad, siis mul vist kõige hullem polegi.
Vasta
#15
(25-01-2012, 11:17 AM)taadu Kirjutas: Lausa ei usu oma silmi, milliste küttekuludega vanemad diislid oma omanikke "rõõmustavad". Minu 220CDI saab tankimisest tankimiseni hakkama enamasti alla 7. (suvel ilma kondita ka alla kuue) Kõige suurem arvutuslik number mida olen suutnud talvel välja sõita jäi ka alla 9. Ehk kaalute auto vahetust, võidate sõidumugavuses ja ei koorma küttefirmade pangakontosid?

Lõpp- kokkuvõtteks tuleb km hind ikka odavam. Nelja varuosad ju kilohinnaga.
Aga teemasse- üle 10L/100km-le on palju, väga palju.
Minu 3,0 (tatistavad pihustid, VÄGA raske jalg, 90% koormaga/käruga)- keskmine tuleb ikka sinna 9 kanti.

Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#16
Ma enda tahmapressil mõõtsin eelmine talv ja tuli 8,## midagi peast päris täpselt ei mäleta. Autoks ka 300d. 17 on ikka väga palju.
Naftapress.
Vasta
#17
Kes saavad linna küttekulu alla 9, siis need ilmselt ei mõõda kütusekulu linnasõidul, pole ju reaalne et on ökonoomsem kui tehas ette annab.... Kuna keegi ei sõida 100km linnas jutti, siis peaks jupphaaval sõites küttekulu veelgi tõusma.
Vasta
#18
(25-01-2012, 01:59 PM)hannes_s Kirjutas: Kes saavad linna küttekulu alla 9, siis need ilmselt ei mõõda kütusekulu linnasõidul, pole ju reaalne et on ökonoomsem kui tehas ette annab.... Kuna keegi ei sõida 100km linnas jutti, siis peaks jupphaaval sõites küttekulu veelgi tõusma.

Päris 9-t kätte ei saa, aga sinna kanti. Viimased 1000+km sõitnud vaid Tln-s. Hetkel on ca 9,5-e peal kulu.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#19
(25-01-2012, 11:17 AM)taadu Kirjutas: Lausa ei usu oma silmi, milliste küttekuludega vanemad diislid oma omanikke "rõõmustavad". Minu 220CDI saab tankimisest tankimiseni hakkama enamasti alla 7. (suvel ilma kondita ka alla kuue) Kõige suurem arvutuslik number mida olen suutnud talvel välja sõita jäi ka alla 9. Ehk kaalute auto vahetust, võidate sõidumugavuses ja ei koorma küttefirmade pangakontosid?

Üks asi on pidev sõit, teine reaalne elu koos akende kaapimise, suitsupauside ja muu pläkutamise ajal käiva mootoriga. Kuigi diiselprotsess on ökonoomsem, kui ottoprotsess, kulub ka selle puhul kütust hulga rohkem, kui pideval rahulikul sõidul.
Kui siia lisada pihutuskvaliteedi puudujäägid, veeremise ülearune takistus, raske kuni üliraske jalg ja x-faktor, saame üsna kergesti kopsaka numbri...

Ka seesinane tseedeeii pugib kenasti kahekohalise numbriga norme, kui olud on vastavad.

Samas 17 liitrit sajale paneks minusugust koonrit küll oma harjumusi üle vaatama.Retard
Vasta
#20
(25-01-2012, 11:17 AM)taadu Kirjutas: Ehk kaalute auto vahetust, võidate sõidumugavuses ja ei koorma küttefirmade pangakontosid?

Sa ei saanud poindile pihta.
Kui ma tahan küttega koonerdada, võtan kasvõi oma 4x4 Navara ja samuti sõidan talvel ja linnas 11L/100km peale....Eusa_drool
Pidurid peal ei ole, pump + pihustid on tehaseuued, rehvi laius on 255, lisaks kliimaaut., jutud. (ja lumetormi ajal olen ainus, kes oma piirkonnas autoga sõidab...)
Maanteel kukub lausa alla 8, see selleks, auto ligi 2 tonni tühimass ka.

Point oli, et kui omate vanemat mersut, siis
1. mõttekas on auto korda teha - pihustid vahetada, pidurihooldus, tehnika hooldus jne
2. lühikese otsa peale, niiet mootor soojaks ei saagi ja nii päevast päeva järjest, auto võtabki palju kütet. (pidev "toore" režiim ju)




Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 120 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 717 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne