21-06-2010, 10:42 AM
Tuleks isegi hea meelega.....aga krt 110kw ja 1700kg oleks vast natuke kummaline rajal
Jaaniralli Rapla kardirajal - 26.06
|
21-06-2010, 10:42 AM
Tuleks isegi hea meelega.....aga krt 110kw ja 1700kg oleks vast natuke kummaline rajal
21-06-2010, 10:53 AM
Kardirajale on kõik MB-d liiga suured ja kehva kg/kW suhtega. Ja kõige määravam ongi see suurus - MB lihtsalt ei mahu hästi kurvidesse, mis on mõeldud paarimeetrise ja -sajakilose kardi tarvis. Selles mõttes on Sauga (ja ehk ka Raadi) parem valik. Aga ka kallim...
Selles mõttes on arusaamatu, miks tulla mingi muu autoga (kui see pole just juustuhöövel-Civic, mis on varustet topeltturboga mikromootoriga). Nalja saab ju ka väiksemal kiirusel teha ning sel rajal on üsna ohutu võimalus oma auto käitumist piirsituatsioonides proovida. Tõsist sõitu seal teha on niikuinii raske - nagu portselanelevant tellisepoes... Niikuinii paneb võistluse kinni mitte võimsaim auto, vaid Kõige Külmema Närviga sõitja. Kelleks on seni olnud Lõoke
21-06-2010, 11:58 AM
Tavaliselt oloeme lubanud mittemersudega osa võtta ainult MB klubi liikmetel ja üritame seda ka niiviisi jätkata. Tegu siiski Mercedes-Benz klubiga ju
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
21-06-2010, 12:12 PM
(21-06-2010, 10:42 AM)Sheik Kirjutas: Tuleks isegi hea meelega.....aga krt 110kw ja 1700kg oleks vast natuke kummaline rajal 92 kW ja kindlasti ei plaani tagavara ratastki mitte hakata selle paari ringi pärast mati alt välja võtma. Väike unistus muidugi on: Ehk võidan kedagi sekundi sekundi sajandikuga
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
21-06-2010, 07:52 PM
(21-06-2010, 11:58 AM)indrek Kirjutas: Tavaliselt oloeme lubanud mittemersudega osa võtta ainult MB klubi liikmetel ja üritame seda ka niiviisi jätkata. Tegu siiski Mercedes-Benz klubiga ju Kahju muidu antud autoks millega plaanisin tulla bmw 316i compact 77kW ja arvasin et, lubatud ka muud autod rajale nagu näiteks Honda klubi ja Bmw klubi rajapäevadel. Aga kui ei siis ei, katsuks siis vaatama tulla.
21-06-2010, 08:20 PM
Noh õnneks me pole ei honda ega ka bmw klubi. Meie klubi näol on siiski tegemist Mercedes-Benz omanikke ühendava autoklubiga ning seetõttu ka üritused just sedasorti autodele plaanitud. Muidugi klubi liikmetele oleme andnud võimaluse ka muud marki rajal katsetada, kui nende enda raudsuksu millegipärast ei tee koostööd.
Sama on ka pealtvaatajatega. Soovime üritusele võimalikult palju osalisi, samas oma mugavuse huvides rahvamassi teepervele eriti ei vaja. Muidugi me ei saa keelata rahval sinna koguneda, kuid eelsitaksime siiski rahulikku klubiüritust, kuhu on oodatud osalejad ja nende kaaslased. Kui keegi soovib klubiga liitumiseks tulla autot ja nägu näitama, siis ka see on aksepteeritav
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
21-06-2010, 09:21 PM
Kuidas aega võetakse siis jälle? Süsteemilt ma mõtlen.
Mul hetkel närib mõttes kahtlus kas mul tasubki rajale tulla oma 3.0L masuudipressiga millel vaid 65kw.... ja seda pea 2000kg tarvis Kardan et kellelgil pole kalendrit äkki kaasas
21-06-2010, 09:40 PM
(21-06-2010, 09:21 PM)Reddog Kirjutas: Kuidas aega võetakse siis jälle? Süsteemilt ma mõtlen. Igasugusele üritusele tasub tulla. Alati on "fan" ja mida rohkem ja mitmekesisem seltskond on seda lõbusam.... Masuudipressist rääkides, keegi peab ju ka viimane olema ,seni oleme meie pidevalt need viimasemad oma "säästukaga" olnud. Ja ikka tuleme kohale ... kuigi seekord vist küll mitte diisliga Siiski usun, et diislitele tehakse ka seekord omaette ajaarvestus. Seega ei pea ju kohe viimase kohaga arvestama ja oma mersut maha kandma ... Ja luban, kui kohale vaatama tulen, siis võtan kalendri Sinu jaoks kaasa...
21-06-2010, 09:45 PM
Mina ka kohal!!!
22-06-2010, 08:50 AM
Reddog, loe mu eelmise postituse viimast lõiku. Rapla rajal peab see eriti paika. Kõige paremini näitas seda paari aasta tagune tabel - mina driftisin meie säästukaga igas kurvis, Werewolf oma sõidus ei libistanud. Vahe oli pea kolm sekundit ringi kohta. Ehk mina olin viimane, tema aga Lõokesega pea samas ajas (too hull sõitis siis oma diiselküürakaga).
22-06-2010, 11:16 AM
(22-06-2010, 08:50 AM)v6sa Kirjutas: Reddog, loe mu eelmise postituse viimast lõiku. Rapla rajal peab see eriti paika. Kõige paremini näitas seda paari aasta tagune tabel - mina driftisin meie säästukaga igas kurvis, Werewolf oma sõidus ei libistanud. Vahe oli pea kolm sekundit ringi kohta. Ehk mina olin viimane, tema aga Lõokesega pea samas ajas (too hull sõitis siis oma diiselküürakaga). Okay okay Olen siis teiega yhel meelel kuid hetkel vaja suurim takistus yletada ja kardaanimuhv välja vahetada (vanal niidid väljas ja sellega just ei tule kardikale ju ) aga samas kui keegi aitab selle tegevusega siis Tahan mina olla selle võistluse viimane Ja ma tahaks näha seda meest kes minu aega lööks siis
22-06-2010, 11:48 AM
(22-06-2010, 11:16 AM)Reddog Kirjutas: ... Ma pakun, et see olen mina. Kui Kiirlift ikka hinges püsib, siis ilmselt suudan oma ajasõidu taas ära käkkida mõnes kurvis üle pingutamisega. Seda olen korduvalt suutnud Üks piruett maksab seal rajal nii paarkümmend sekundit. Seni on mersuga sõidetud ringiajad jäänud minuti ja pooleteise vahele. Seega - üks piruett kukutab suvalise sõitja puhtalt sõitvast diislimehest tahapoole. Aga rajal näeme, raisk...
22-06-2010, 12:02 PM
Kohale vist ikka tulen kui keegi auto peale võtab , kuid oma punnuga jääb seekord sõit ära kuna peale tänast mul seda punnut kahjuks ei ole ja G rüüpab nii palju, et vist ei kannata sellega sinna sõita.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee 5232198
22-06-2010, 02:43 PM
hea meelega tuleks ja prooviks ka põllumajandusmasinate klassis lippu kõrgel hoida kuid kahjuks ei suuda selleks ajaks kuradi võdistamisest lahti saada
iseenesest ehk annaks just sellise kohapeal ja korraliku piinamise peale lõpuks võdistaja otsad ja saaks lõpuks teada mis kuradi jant see on mida siiani keegi leidnud pole, aga puksiiriga oleks ka imelik/häbi lahkuda
22-06-2010, 05:57 PM
Kui oma auto remondist kätte saan siis tulen sellega, kui ei siis peab v6sa käest kaubalifti lunima.
Kohale yritan ikka jõuda
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
22-06-2010, 10:26 PM
Ajakava vaadates ei jõua ma ikkagi. Vaja vähemalt kella 11-12`ni Tartus olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
23-06-2010, 10:07 AM
23-06-2010, 10:39 AM
(23-06-2010, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:(22-06-2010, 10:26 PM)hents99 Kirjutas: Ajakava vaadates ei jõua ma ikkagi. Vaja vähemalt kella 11-12`ni Tartus olla. Vaatab veel, tahaks jõuda, aga eks elu näitab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
23-06-2010, 11:23 AM
ma ka kohal , algul siis mõtlesin CE 280 ga ...kuid , eile käisin Tartus oma Kurjal Kutsikal järel ja tõin ta Tallinnasse ära . On tahke ,et mitte öelda jäik . Loodetavasti peab Hentsi reduktor vastu loodan reedel saada auto enamvähem sõidukorda ( kliirens , sillaregull ja muu nipetnäpet ) .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
23-06-2010, 03:01 PM
(23-06-2010, 11:23 AM)Kuldar Kirjutas: ma ka kohal , algul siis mõtlesin CE 280 ga ...kuid , eile käisin Tartus oma Kurjal Kutsikal järel ja tõin ta Tallinnasse ära . On tahke ,et mitte öelda jäik . Loodetavasti peab Hentsi reduktor vastu loodan reedel saada auto enamvähem sõidukorda ( kliirens , sillaregull ja muu nipetnäpet ) . Jess-jess-jess... Kui kiirlift ära sureb, siis on vähemalt lootust kelleltki Kiiret Autot lunida |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
AG Suvekarikas 2023 - III etapp Rapla 07.10 | Ruslan | 0 | 180 |
27-09-2023, 02:22 PM Viimane postitus: Ruslan |
|
AG Suvekarikas 2023 - II etapp Rapla 25.06 | Ruslan | 0 | 231 |
31-05-2023, 02:36 PM Viimane postitus: Ruslan |
|
Rapla Talvine Rada 15.02.09 | eDiCk | 35 | 22,443 |
11-02-2009, 05:43 PM Viimane postitus: indrek |
|
Rapla Kardirada järelkaja | Priit | 49 | 27,312 |
02-08-2008, 10:50 AM Viimane postitus: tank |
|
Rapla Kardirada 14.06.08 NB! Silberauto poolt kohal ka CLS 350 !!! | Kuldar | 36 | 17,722 |
14-06-2008, 10:03 AM Viimane postitus: indrek |
|
Rapla Kardiraja 2007 järelkaja | Kuldar | 65 | 33,440 |
17-09-2007, 12:03 PM Viimane postitus: v6sa |
|
Rapla kardirajal 02.09 koos B klassi MB ga | indrek | 56 | 24,319 |
02-09-2007, 09:15 PM Viimane postitus: Karl |
|
Rapla ringraja järelkaja | indrek | 23 | 12,092 |
25-06-2007, 04:11 PM Viimane postitus: v6sa |
|
MB Ringrada Rapla kardirajal 17.06 NB!!! KOHAL KA UUS C-KLASS | indrek | 41 | 20,294 |
17-06-2007, 12:03 AM Viimane postitus: Madis |