Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus) 13:29 27.09.05
Jah vaielge vastu aga pikne lööb maast taevasse mitte vastupidi. Valgus liigub tõesti ülevalt alla sest ühendus tekib pilvepiiril. Kuidas muidu suudab pikne nii täpselt üles leida piksevarda. Piksevarda ots tõstab maapinnaühenduse üles ja selle tõttu tekibki elektrilahendus piksevarda otsast üles mitte vastupidi. Samas on tegelikult maakera + (pluss) mitte miinus nii nagu kunagi ammu arvati. Suur põhjus, et autod roostetavad on selles, et auto kere on miinus polaarsusega ja maakera pluss polaarsusega. Sellest tingituna ioniseerub niiske õhk auto kere ja maapinna vahel mis aitab suuresti kaasa korrodeerumisele. Ka pleki kvaliteet mängib oma osa see on selge
Postitused: 114
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
[quote=Ermo]
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus) 13:29 27.09.05
Jah vaielge vastu aga pikne lööb maast taevasse mitte vastupidi. Valgus liigub tõesti ülevalt alla sest ühendus tekib pilvepiiril. Kuidas muidu suudab pikne nii täpselt üles leida piksevarda. Piksevarda ots tõstab maapinnaühenduse üles ja selle tõttu tekibki elektrilahendus piksevarda otsast üles mitte vastupidi. Samas on tegelikult maakera + (pluss) mitte miinus nii nagu kunagi ammu arvati. Suur põhjus, et autod roostetavad on selles, et auto kere on miinus polaarsusega ja maakera pluss polaarsusega. Sellest tingituna ioniseerub niiske õhk auto kere ja maapinna vahel mis aitab suuresti kaasa korrodeerumisele. Ka pleki kvaliteet mängib oma osa see on selge
Kuni aastani 60 või61 oli vene autodel + keres.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
22-07-2006, 11:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2006, 11:47 PM ja muutjaks oli h2x0r.)
well isand Mait Miller vist vaatas füüsika tunnis tydrukudid. Polaarsus on suhteline ja maa suhtes ei ole auto kere ei pluss ega viirus. Miinus in auto kere ainult autos joksva pluss kaabli suhtes. Kui auto aku pluss ots otsapidi maasse toprgata, vot siis alles on auto kere maa suuhtes miinus. Auto kere roostetab ka ilma elektrilise ergutuseta piisavalt, raud lihtsalt on hapnikus kergesti reageeriv metall, midagi pole teha.
Aga isand Mait Miller on oma lollustega varemgi auto24's silma paistnud, yhe korra ammu käisin isegi seal laki tänava ylevaatuses, ja ausõna tekkis minu kysimus, et mida tema raviarst olukorrast arvab.
Ermo: kus see postitus seal auto24's oli ?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Aga miks auto kütust võtab?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui tahad peale puhastamist terasdetaili puhtana hoida, siis tuleb ühendada detail aku miinusega ja teine suvaline terasdetail plussiga.Ise katsetanud ei ole.
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
"100 MIKSI"võiks olla teema.
Miks Mercedes-Benz niikallis on kui teised autod?
56562200
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
fakt on see et niikaua kui autod on metallist niikaua nad ka roostetavad loomulikul on ainult aja kysimus millal kuna tänapääva keemia aitab rooste tulekut edasi lykkata aga mitte igavesti
kui sõidad kruusateel või tee parandustel siis saavad kive plekid ja kivi kaitsmed kui palju ja lõppux ongi rooste järgi.
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Pane ka siia yhe arvamuse roostetamise kohta:
Raud roostetab sellepärast, et ta tahab minna rauamaagiks tagasi.
Tegu siis tsitaadiga metallitöö öpetajaga, ajasime niisama pula niiet ärge arvake, et ta mingi töll on.=)
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Teras roostetab, raud ehk rauamaak peaks seal kusagil Uuralite taga maa sees olema.Niipalju peaks ikka õpetaja teadma.