Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2003 a. Vitole Xenonid MURE
#1
Tervist! Ei leidnud teemat, mis võiks vastuse anda ning seega teen uue. Tellisin endale HID xenon komplekti (H7), sobitasin kõik otsad omavahel õigesti kokku, määrasin indikaatoriga plussi ja miinuse jne. Pirnidega käitusin samuti väga ettevaatlikult kuid tulede sisselülitamisel jäävad need vilkuma. Alles pärast 2-4min klõpsutamist jäävad mõlemad ilusti põlema. Manuaalist lugesin, et aku peab vähemalt 60 Ah olema, mul oli see 100 Ah ning kahvelkaitsme pidi ka vahetama vähemalt 20A, et see läbi ei põleks kuid ikkagi asi ei toimi korrektselt. Manuaalis ütleb ka, et üks viga võib olla seotud releega?? vms. Igatahes palun ma targemate meeste käest abiIcon_idea

Ette tänades,
Henri
Vasta
#2
Sa ei saagi niisama tööle seda xenonit. Mulle pandi Tartus serwendis ja läks maksma 1300 eeki vist. Aga see oli paar aastat tagasi.
Aju saab aru et pirn on läbi ja ei taha neid sisse lülitada.

Nii et pöördu spetsialistide poole Smile
Vasta
#3
Probleem selles, et Xenon võtab käivitudes üle 10 A voolu. Kuigi hiljem põledes võtab ta ca 3-4 A on just see käivitus hetk auto SAM plokile lühise maiguga. Selle pärast ta võtabki sul toite ära et kaitsta süsteemi ja siis mõne hetke pärast taastab selle uuesti. Sealt ka see vilkumine. Kahjuks ei ole võimalik SAM plokki ümber kodeerida xenonit lülitama,kuna vitol pole kunagi xenonit olnud ja tehas pole sellist võimalust ette näinud. Vaja süsteemi ära petta.
Tehakse nii, et tulele mõeldud toitest võetakse signaal releele mis siis omakorda juhib xenonit tööle. Probleem on aga seles, et relee mähis võtab liigvähe voolu ja SAM plokk tõlgendab seda kui läbipõlenud lampi. Vaja sinna ahelasse panna rööbiti juurde päris kõva võimsusega takistid ,mis imiteerivad tava lampi olemasolu autole.

Vasta
#4
Põhikooli füüsika tund mehed - oooohmu seadus - I=UR
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
AitähWink Uurin asja!
Vasta
#6
Oleks ühed V-klassi Mercedes-Benz pealt maha tulnud xenonid pakkuda, nii lähi- kui kaugtuled.

UPDATE: Hetkel enam ei paku, müüdud juba!

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Viano w639 v6 d. salongiventilaatorite puhumise mure. taavi526 7 719 22-01-2024, 06:57 PM
Viimane postitus: taavi526
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 805 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,371 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  Vito 639. Salongivendi mure. uno999 1 2,768 02-02-2019, 11:52 PM
Viimane postitus: janek126
  2003- vito 2,1 süütelukust kaob vool. Old_timer 0 2,328 29-09-2018, 10:46 AM
Viimane postitus: Old_timer
  Vitole kw juurde ajust aivo23 4 5,632 02-05-2018, 08:05 PM
Viimane postitus: indrek
  Sprinter 211CDI 2003 automaat yle 80km söites läheb käigukast avarii reziimi. MRS75 6 5,893 08-07-2017, 07:04 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mure V 220 immoga fm35 6 5,486 02-07-2017, 10:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB Vito 112CDI Automaatkasti mure Serzz 6 7,636 04-01-2017, 05:18 PM
Viimane postitus: digimon
  Mure V230 bensuka automaatkastiga bombardier 0 2,178 14-03-2015, 12:24 PM
Viimane postitus: bombardier



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne