Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Probleem järgmine: paar aastat tagasi tellisin Tartu mersust diffrile uue sisu aga siis ei leidnud inimest kes asja kokku paneks, kuna kõik kartsid et jääb undama!Nii nüüd inimene olemas kellel pink kus asi korralikult kokku saada, võtsin diffri maha ja viisin töömehele, koos uute juppidega!Auto muidugi sõitis mul enne selle diffriga aga tegi häält, sellepärast siis remont sai ette võetud!Täna helistas remondimees ja ütles et jupid ei sobi!Nähtavasti siis uuema generatsiooni jupid!Auto mul siis 85. 170kw 500 sec.Remondimees ütles et mul tigudiffer? ja remontkomplektis hammasrattad ja üks võll jne. et need ei lähe kuidagi!Ise pole just kõige kõvem diffri mees et oskaks asjaga kaasa rääkida, jupid sai küll tellida auto vini järgi.Vana ütles et seda pole mõtet enam alla krudida kuna kohe kohe lõppeb otsa!Ühesõnaga mis teha? Praegu oleks saada üks differ mis võetud 90. aasta seci pealt (185 kw) kas see sobib minu autole ja kas see on ka blokkdiffer? Ülekandeid ma peast ei mäleta!
Loodan et keegi oskab aidata?
Ette tänades!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas MB on mõnel oma mudelil tigudiferentsiaali kasutanud? Mulle nagu ei tule ette...
Hüpoidülekanded on need küll viimasel poolsajandil olnud.
Kui esimeses postituses midagi ütlemata ei jäänud, siis minul tekivad küll sellise jutu peale kahtlused "spetsi" asjatundmises...
Ning seda eripinki tahaks näha, millega kasutatud ülekande häälde saab.
VIN-koodi järgi tellides tuleb see, mis tehasest alla pandud. Kui aga keegi on vahepeal midagi vahetanud, siis ei pruugi need tükid sobida.
"Suur" ja "väike" differ on vist nii erinevad, et nende sisu omavahel vahetada ei saa. Aga muidu peaks sisud üsna vahetuskõlblikud olema.
Hõõrdlukk peaks esinema vaid "suures" difris...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tundub, et sul on 1-gen SEC (kuni 85), seega 2-gen (85/86 ja üles) differ sulle alla ei istu, küll võid saada seest juppe, mida kasutada.
Ülekanne 500 on 2.24 mõlemal generatsioonil. Aga päris niisama sa sisu vahetada ei saa või ei pruugi õnnestuda. Ikkagi teo-taldrikuvaheline hambumuslõtk pannakse paika 0.0xx mm täpsusega.
Võib jääda OK, aga väga väike tõenäosus.
Tigu ja taldrik käivad ALATI komplektis, mainin ka selle ära. Mõlemil peab olema sama number (taldriku peale pressitud, teo peale kirjutatud).
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
To Võsa: ei tea kui spets see mees on aga Raidami rallitiimis ta töötab ja mulle teda soovitati!Mina ise pole ka mingi lukksepp niiet ei oska asjale eriti kaasa rääkida aga asi oleks vaja korda saada! On kellelgi mõni hea mõte võib ka korralikku diffrit pakkuda!?Päike juba paistab võiks juba asja alla tagasi saada!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis selles remondikompletis sisaldus? Ma eeldan, et vähemalt hammasrataspaar (jah, vedavat nimetatakse käbiks või teoks, suurem on taldrik). Mis veel?
Hents, kas hammasrataspaar on ülejäänud peaülekande komponendtidest eraldi? Ehk taldrik polditud difrikestale ja käbi koos vedava võlliga (ühes tükis)?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
MB diffrite kokkupanekusks pole pinki vaja vaid AINULT 4-5 mõõtu kellaga ära mõõta ning siis seibidega paika ajada. Suitsupaberi ja värviga tüübid on liiga vanakoolimehed.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
04-05-2010, 06:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2010, 09:11 PM ja muutjaks oli rayk.)
To Võsa: Ei saanud seda venda praegu kätte et küsida mis seal täpselt oli aga mõned hammasrattad ja võll, tihendid,simmerling.Rohkem ei mäleta kohe, äkki ta hel. varsti tagasi mulle siis saab targemaks.Kas sellest oleks abi kui küsiksin oma diffri koodi?Lugesin ühte saksa foorumit ja seal oli selline info et 84-85 w126-l peaks olema siis LSD või siis saksa keeles Sperrdifferential!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
18-05-2010, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2010, 10:36 PM ja muutjaks oli hents99.)
Ütleme nii, et te enamus ilmselt pole sellist difrit näind, nagu sel autol all on.
Tegemist on Torsen tüüpi difriga - minu teada tehti neid vaid AMG`dele ???
Igal juhul on tegemist üliharuldase difriga. Loogiline, et remondimees tava- või LS difri juppidega midagi peale ei osanud hakata.
Edit: Tuleb välja, et tegemist ongi AMG`ga. Õige AMG`ga, üle pika aja !! Mul hakkas süda kohe kiiremini lööma.
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
(18-05-2010, 10:20 PM)hents99 Kirjutas: Ütleme nii, et te enamus ilmselt pole sellist difrit näind, nagu sel autol all on.
Tegemist on Torsen tüüpi difriga - minu teada tehti neid vaid AMG`dele ???
Igal juhul on tegemist üliharuldase difriga. Loogiline, et remondimees tava- või LS difri juppidega midagi peale ei osanud hakata.
Edit: Tuleb välja, et tegemist ongi AMG`ga. Õige AMG`ga, üle pika aja !! Mul hakkas süda kohe kiiremini lööma.
Hehee! Jah selle autoga tuleb mul koguaeg üllatusi, kui mingi asja ette võtan aga püüan kõigest väest selle Torseni ikka korda teha!Kui kellelgi inffi kus oleks võimalik kas taastada või saada juppe andke teada, endal juba valus arvuti ees olemisest! Hents võid ka pilte panna sul rohkem käpp sees foorumis!
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nonii, vahelduseks midagi uut. Kas see differ peab ka VINi järgi all olema? Või on see aegade jooksul ise alla kasvanund?
Võtame teadmiseks, et AMG on kasutanud tigudiferentsiaal!
Mis vanal difril viga oli? Undas? Loksus?
Kas undas peaülekande hammasrataspaar või on mõni tigudest surnud? Laagrid on nii triviaalne teema, et see ilmselt pole praegu mureks - üks peaülekannet näppinud mees peaks sellest jagu saama...
Peaülekande hammaspaar peaks ka torsendifril alluma tavalistele seaduspäradele - hambumislõtk peab olema paigas, hammasrataste pinnad kulumata/sööbimata ja hammasrataste paari ei tohi lahutada. Jällegi, erinevus tavapärasest on vaid kujus/paigutuses.
Iseasi, kas teistsuguse konfiguratsiooniga peaülekande hammaspaar seadepinki (kui selline ikka on kasutusel) mahub.
Või kasutab AMG seal mingit omamoodi lahendust peaülekande jaoks? On kellegi AMG tigudifriga peaülekande soolikate pilti?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Suured pildid
Teine
Kolmas
Kas see aeg AMG mitte stock MB`d üle ei tuunind? Seega VIN näitab, milline oli auto enne AMG`sse jõudmist.
Undab tõesti tigu-taldrikuvaheline hambumuslõtk, aga see pole esmane probleem.
Netiavarustest on silma jäänud, et torsenid ongi nõrgad.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Oi-oi-oi...
Kas purunenud on vaid ühe hammaspaari hambad või on kõik 3 ühtmoodi otsas?
Mis seisus on sisemised hammasrattad (mis on veovõllide otsas)?
Laagridki näikse olevat pihta saanud.
Piltidel ei tundu peaülekande taldrik väga hull olevat. Kuidas käbi oli?
Ikkagi on seal suurem remont ees - ilmselt ei pääse kogu difri väljavahetamisest (palju see kest seal ikka enam maksab).
Kas ostetud remondikomplektis olid tavalise difri tükid?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Pull on selles, et neid torsen difri juppe pole sisuliselt saada. Võimalik, et tuleks üldse vanu taastama hakata.
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
19-05-2010, 04:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2010, 05:07 PM ja muutjaks oli rayk.)
Kõik kolm paari on peetis!Sisemisi pole näinud kuna pole täiesti lahti veel arutanud!No laagrid pole probleem, taldrik tundub ok!Käbi on ka nagu ka väheke kulunud aga midagi väga hullu ei ole!Minu ostetud komplektis olid vist tavalised jupid aga pole seda veel välja selgitanud mille omad täpselt!No saab näha mis edasi olen Torseni, AMG-sse ja veel ühte usa firmasse mis müüb T1 diffri osi mailid teele pannud, nüüd jääb ainult oodata mis vastatakse!
Oi-oi-oi...
Kas purunenud on vaid ühe hammaspaari hambad või on kõik 3 ühtmoodi otsas?
Mis seisus on sisemised hammasrattad (mis on veovõllide otsas)?
Laagridki näikse olevat pihta saanud.
Piltidel ei tundu peaülekande taldrik väga hull olevat. Kuidas käbi oli?
Ikkagi on seal suurem remont ees - ilmselt ei pääse kogu difri väljavahetamisest (palju see kest seal ikka enam maksab).
Kas ostetud remondikomplektis olid tavalise difri tükid?
[/quote]
Selline kiri tuli siis Gleason Torsenist!
Unfortunately, we have not manufactured that style of gear or differential in well over 20 years. We referred to that style of gearing as coarse pitch and would not have any in stock. You may have luck searching the more well known online auction sites for the original Torsen or a suitable replacement.
Thanks for the question and interest in Torsen!
Vin näitab üldse nii vähe infot!Aga tundub et AMG on autost üle käinud mõni aasta peale tootmist! Kui vaadata hooldusraamatut esimesed AMG templid hakkasid tekkima sinna 87a.Polnud lihtne ka mootoriga aga korda sai!Tuleb leida üles vaid inimene kes asja ette võtaks!Otsin soome poolt, mootori osad tehti ka seal!
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
(19-05-2010, 09:10 AM)hents99 Kirjutas: Suured pildid
Teine
Kolmas
Kas see aeg AMG mitte stock MB`d üle ei tuunind? Seega VIN näitab, milline oli auto enne AMG`sse jõudmist.
Undab tõesti tigu-taldrikuvaheline hambumuslõtk, aga see pole esmane probleem.
Netiavarustest on silma jäänud, et torsenid ongi nõrgad.
Jah, uurisin ka usa foorumist mis seal kirjutatakse aga tegelt need ka seal spekuleerivad rohkem!Paar venda on seal kes üldse selle diffriga kokku puutunud, enamus noogutavad niisama kaasa!Mina sealt igatahes targemaks ei saanud!Ma usun küll kui selle korda saan, ega see ikka nii lihtsalt ei lähe katki!Hooldama peab ja minu suvesõite kestab see kaaauaa!!!
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(19-05-2010, 10:25 PM)rayk Kirjutas: Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!
On ikka õige asi? Las saadavad parem pakitud vajaminevad jupid siiapoole lompi?
Postitused: 28
Teemad: 7
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
20-05-2010, 06:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2010, 06:24 AM ja muutjaks oli rayk.)
(19-05-2010, 11:48 PM)hents99 Kirjutas: (19-05-2010, 10:25 PM)rayk Kirjutas: Nüüd on siis asjale lahendus leitud! Pakin diffri sisu ja saadan Miki Hiire maale!Kõik osad uueks!
On ikka õige asi? Las saadavad parem pakitud vajaminevad jupid siiapoole lompi?
Peab olema õige asi!Saatsin neile pildid oma diffrist, kirjutasime pikalt eile sellest! Siin näed millega nad tegelevad!
http://www.franklandracing.com/search.aspx?find=gleason
Ise küsisin ka juppe ta vastas et we dont sell parts, send the hole unit and we will rebuild it!
Väga vastutulelikud olid!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Reklaam on üsna viisakas. Loodame, et nad ka oma sõnade taga seisavad.
|