Postitused: 83
Teemad: 10
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
täpset mõõtu vedrudel ei tea, aga need on suht standardid madaldusvedrud mis kunagi spets w124le tehti. siit küsimus, kas on võimalus et 18 tollised veljed üsna madala profiiliga rehvidega mahuvad ära kui need madaldused alla keeran? ma tean et natuke häman siin kuna mul reaalseid mõõte peale velgede pole, aga äkki kellegil on kogemusi või lihtsalt teab ja tunneb. ei viitsiks mitu korda asju peale ja maha ja asemele keerata..
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Malmist velgedega peaks mahtuma.
Sain ära öelda....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Minu kupeel hakkaks raudselt ees koopasse käima.
Naftapress.
Postitused: 358
Teemad: 31
Liitus: Mar 2006
Maine:
1
Vabalt mahuvad.
Mul on eest nii madal kui olla saab ja 19 veljed on madalate rehvidega all.
iseasi on rehvi laius... üle 225 laiuse ei kannata panna ette.
Siis hakkab vastu peksma pööramisel.Sama kehtib ka 18 velje kohta.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Tõstan vana teema..
Tuli mõte CE230 97kw 1992 madaldada. Valuvelg plaanin alla panna orig. 8-hole ET37, 7 laiusega, ja 205/65/15 rehviga.
Või teine variant oleks OZ Opera ET35, 8 laius, 225/45/17 rehv.
1. Mis madaldusvedrud sinna sobiksid, et ei käiks kuskil vastu ja kust need osta?
2. Kuidas sõidumugavus muutub ja kuidas silladele mõjub?
3. Kas on midagi veel mida vaja teada/ümberteha peale vedrusid? Palju see töö võiks maksta?
Tänud.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Ok, selge. Kasutaja 2015 (vist selline nimi tal foorumis) lõikas enda 3.0D neljal paar keerdu ära ja lõpptulemus oli ilus. Nii et vb võib ka midagi sellist teha?