Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Lugu siis selline, et auto nö. aevastab. Summutist kuskilt põhjaalt kostab vähemalt selline asi.
Tundub selle moodi et mootor lööb leegi lihtsalt summutisse. Ja sinna kogunevad põlemata kütuse aurud.
Seega aga viitab minu arust sellele et süüde on paigast ära.
Küsimus siis ongi selles et miks süüde paigast ära on? Kui on?
Arvan ise et äkki on mootorikett välja veninud...
Või on kellegil veel ideid?
Autoks siis 89a 300 E
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas kõik silindrid ikka töötavad korralikult? Vigane küünal/juhe võib mõne silindri vahepeal süütamata jätta ja seal põlemata kütus siis väljalaskes plartsatada... See küll pigem V8 teema, aga äkki ka R6 korral võimalik...
Liig hiline süüde peaks mootori võimsust tublisti kahandama ja mootorit üksjagu kütma. Temperatuur kõrgevõitu pole?
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kuidas on lood küttekuluga? Ka rikas segu tekitab selliseid sümptomeid, sest rikas segu põleb aeglaselt ja põlemata jäägid popsuvad väljalaskes edasi.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Noh, mootori temperatuur tõuseb mõlemal juhul. Aga varase süütega on popsumine pigem sisselaskesse. Hiline süüde kütab kõvasti väljalaset - see nagu märgiks ja seda ma ka mõtlesin. Tänud parandamast.
Rikas segu ka reaalne.
Aga ikkagi - kas kõik küünlad ikka süütavad?
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Üks variant põhjuste väljaselgitamiseks OÜ Speedster 56565458 - Hannes.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
võibolla on klapid viga saanud
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kõik on korras... Kütet võtab ca 10 sajale, kiirendus on ok
Külma mootoriga käivitades ei taha ainult esimese korra peale käima jääda. ja kuskil 20 sekundit võtab aega et normaalne tööreziim tekiks ehk siis alguses puterdab natuke.
Ning käiamist tahab ka pikalt saada.